Gaerea - Mirage (2022)

7. Mantle (5:17)
  8. Laude (6:26)
  9. Dormant * (7:46)
avatar van Aladdin
Kan het nog niet helemaal bevatten wat ik nu al een aantal keer over me heen gedenderd heb gekregen. Het is intens, emotioneel, prachtig.
Als ik een vergelijk moet maken dan zou ik zeggen; de black metal variant van Cult of Luna.
Magistrale plaat.

avatar van ABDrums
Aladdin schreef:
Magistrale plaat.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Echt iets zinnigs zeggen over een plaat als deze, waar ongelooflijk veel gebeurt, kan ik op dit moment niet. Ik open met een stabiele 4*, uiteraard met ruimte voor verhoging. Ik meld me later zeker nog eens...

avatar van ProGNerD
Soms als je een intro begint te luisteren, weet je bijna zeker dat het wel goed komt met de plaat. Dit was typisch zo'n geval, al was ik niet helemaal voorbereid op het brute geweld dat ging komen. Maar gelukkig voldoende melodie en enkele instrumentale intermezzo's die het voor mij behapbaar houden. Zoals een Duitse collega zou zeggen: Böse !

Dank voor de tip ABDrums