Crone - Gotta Light (2022)

1 stem

Duitsland
Label: Prophecy

1. No One Is Ever Alive (3:56)
  2. Abyss Road (4:11)
  3. Gemini (3:56)
  4. This Is War (4:03)
  5. They (5:09)
  6. Towers Underground (4:45)
  7. Quicksand (5:14)
  8. Waiting for Ghosts (5:47)
  9. Silent Song (4:25)
  10. Kenosis (4:44)
  11. Icon * (3:32)
  12. Rain Part I * (3:47)
  13. Drift Apart * (3:33)
  14. Perceiving Angels * (4:31)
  15. Rain Part II * (2:34)
# zin in

(vorige album was mijn kennismaking en vond ik erg geslaagd)

ProGNerD schreef:
# zin in

(vorige album was mijn kennismaking en vond ik erg geslaagd)

Er is ook nog maar 1 album Nog wel een Ep overigens. Die ik op vinyl heb. Ook goed, maar nog niet van het kaliber van Godspeed.

Tjonge...

Wat een deceptie. Geen hoge verwachtingen allen. Daar kijk je dan een goed half jaar naar vooruit

Ayreonfreak schreef:
Tjonge...

Bedankt; nu kan het alleen nog maar meevallen... (ik probeer positief te blijven, wellicht tegen beter weten in)

Ayreonfreak schreef:
Tjonge...

Net geluisterd en inderdaad: ik had ook wat anders verwacht op basis van hun vorige album, alhoewel de eerlijkheid gebied toe te geven dat ik die al geruime tijd niet meer heb gelsuiterd en dus niet meer heel vers in het geheugen heb.

Het lijkt alsof ze een wat "commerciëlere", minder ruige en progressieve richting hebben ingezet; dat is wel jammer, maar het gaat me persoonlijk nog te ver om dit een deceptie te noemen...

Ik ga Godspeed er dit weekend nog 's op naluisteren om een goed vergelijk en beoordeling te kunnen maken.

ProGNerD schreef:

Drie keer geluisterd nu en het grijpt me echt helemaal niet. Nada, nopes.