Queensrÿche - Digital Noise Alliance (2022)

geen stemmen

Label: Century Media

1. In Extremis (4:41)
  2. Chapters (3:43)
  3. Lost in Sorrow (5:12)
  4. Sicdeth (4:42)
  5. Behind the Walls (6:14)
  6. Nocturnal Light (5:43)
  7. Out of the Black (4:19)
  8. Forest (4:46)
  9. Realms (3:48)
  10. Hold On (4:56)
  11. Tormentum (7:29)
  12. Rebel Yell (4:48)
  • vanaf vrijdag 7 oktober te koop
avatar van Arjan Hut
Yes! Kan niet wachten tot oktober. In extremis en Forest maken me alvast erg benieuwd.

avatar van the crook
Na het vertrek van Tate, of eerlijk gezegd eigenlijk al daarvoor, heb ik Queensryche een beetje links laten liggen. Wel ieder album één of twee luisterbeurten gegund, maar daarna ebde de zin eigenlijk altijd weer bij me weg.

De zeer plichtmatige hoes van dit nieuwe album laat me nou ook niet echt springen van ongeduld. Maar goed, het gaat om de muziek en we gaan ook dit album maar weer een eerlijke kans geven begin oktober.

avatar van Arjan Hut
Ben wel weer een fan geworden vanaf 2012. Haakte af bij Q2K, wel weer Tribe geprobeerd, inmiddels alle gemiste platen in de kast.

avatar van smoozycat
Inmiddels Behind The Walls gehoord. Wat een schitterend nummer. Als de rest ook zo is, beloofd dat nog wat

Ben ook zeer benieuwd naar dit product. Ik hoop dat ze de stijgende lijn van de laatste platen kunnen vasthouden.