Mos Def - Mos Definite (2007)

Label: Frequency

13. Make It All Better

14. Pornographic
  15. Outro
eazyfan
Volgens Allmusic al sinds April gereleased, nu pas op MuMe zie ik, kent iemand het album intussen al?Bedankt Relax voor de add, vreemd dat iedereen dit over het hoofd zag
MJ_DA_MAN schreef:
Dit is een plaat met unreleased songs van Mos.
Verklaart al wat, dan hoort het wel bij verzamels te staan effe corrigeren.

avatar van MJ_DA_MAN
Dit is een plaat met unreleased songs van Mos.

Relax
Kan ook mooi zijn

Social_Mask
Wie weet. Maar Travellin' Man is toch niet unreleased? Of deze is een andere versie.

avatar van Kos
Kos
. ben benieuwd.

avatar van Reijersen
Ik dacht dat dit een best of was. Maar ja, over de muziek kan ik vrij kort zijn: het valt tegen. 'Black on Both Sides' vond ik een top cd, maar ter vergelijking is dit maar erg matig.

3 sterren.

Chriss
Unreleased? Jump Off is toch een bonus op The New Danger of ben ik nou gek?

avatar van Shelter
Hard Margin is ook niet unreleased.. die heb ik op single in de kast staan. Trouwens wel erg vet nummer

avatar van Shelter
Geen greatest hits, maar toch verzamelaar zoiets is het. Heb deze cd nu in huis, ik moet zeggen helemaal niet verkeerd.
Over het algemeen vind ik dat hier toch wel de beste nummers van Mos Def op staan met Hard Margin, I've commited Murder, Beef (vette tekst), What's that, Free Flowin, Travellin Man en Make it all better.
Alleen Jump off vind ik niet echt geweldig en dan druk ik me zwak uit.
Voor het geheel 3,5*

Improvision
Die verse op Beef van Mos Def is gewoon legendarisch.

YouTube - BlackStar - whats beef (live on chappelle show)

Hier 'What's Beef' samen met Kweli bij Dave Chappelle.