Elvis Presley - A Canadian Tribute (1978)

Label: RCA

1. Intro by Red Robinson + Jailhouse Rock (3:03)
  2. Intro + (Let Me Be Your) Teddy Bear (2:16)
  3. All Shook Up * (1:57)
  4. Loving You (2:12)
  5. Until It's Time for You to Go (3:57)
  6. Early Mornin' Rain (2:55)
  7. Vancouver Press Conference * (3:30)
  8. I'm Movin' On (2:51)
  9. Snowbird (2:04)
  10. (That's What You Get) for Lovin' Me (2:08)
  11. Put Your Hand in the Hand (3:14)
  12. Little Darlin' (1:53)
  13. Beyond the Reef * (3:09)
  14. My Heart Cries for You * (2:43)
  15. Tumblin' Tumbleweeds * (4:55)
  16. My Way (4:32)
  17. Vancouver Press Conference * (22:34)
  18. CBC Ottawa Interview with Mac Lipson * (5:28)
  19. CBC Torronto - Interview with Fans / Hearbreak Hotel Excerpt Live from Maple Leaf Gardens Torronto * (1:37)
avatar van floris013
beetje rare plaat dit, soort memorial over het feit dat canada het enige land buiten de VS is geweest waar elvis heeft opgetreden.
hebben ze bedacht om liedjes van canadese artiesten welke opgenomen zijn door elvis te verzamelen, buiten jailhouse rock en teddy bear.
is op geel vinyl uitgebracht, ook heel appart wel.

avatar van papsie
Enkele nummers van Canadese artiesten en verder opnamen van pers-conferenties. Een collector's item dat bij geen enkele Elvis fan in de collectie mag ontbreken.

avatar van spinout
Een vreemde verzamelaar, maar dat mag wel. Niet elke verzamelaar hoeft dezelfde nummers te bevatten.

Op zich best een leuk album, maar ik zou het niet echt een collectors item willen noemen. Verzamelwaarde in euro's is in ieder geval zo goed als te verwaarlozen.