Klone - Meanwhile (2023)

geen stemmen

Frankrijk
Label: KScope

1. Within Reach (5:00)
  2. Blink of an Eye (5:22)
  3. Bystander (5:05)
  9. Scarcity (4:24)
  10. Meanwhile (6:48)
  • vanaf vrijdag 10 februari te koop
avatar van milesdavisjr
Nog 2 maanden en dan mag de nieuwe mijn oren teisteren. Ik hoop dat de heren wederom nieuwe accenten aan zullen brengen in het klankenpalet. De muzikale ontwikkeling is interessant te noemen, in retrospectief mis ik toch wat afwisseling in het songmateriaal van voorganger Le Grand Voyage, ofschoon het nog steeds een heerlijke plaat is. Kom maar op met de 'nieuwe'.

avatar van milesdavisjr
En er is een weer een nieuwe song gereleased; Bystander. Het kent enigszins dezelfde opbouw als Within Reach, rustig meanderend en naar het einde toe breekt de boel open. Groots en meeslepend. Een fraaie song hoewel ik hoop op wat meer afwisseling op de rest van de schijf. Within Reach en Bystander vormen twee nummers die het geijkte patroon volgen van voorganger Le Grand Voyage en dat mag, maar wat meer variatie is welkom.

avatar van Rick53
De 2 singles staan volledig in lijn der verwachting na het mooie Here Comes The Sun en Le Grand Voyage..
Ik hoop niet Klone de lijn voort zet met een 'clone'....