Anachronism - Meanders (2023)

Zwitserland

6. Mirage (4:18)
  7. Macrocosm (3:56)
  8. Dialogues (3:41)
avatar van Eddie
Best een lekkere plaat. Zeker voor de liefhebbers van de meer duistere en beklemmende vormen van deathmetal. Dit is echt zin plaat die onder je huid kan gaan zitten.

Eddie schreef:

Had deze net aan m'n luisterlijst toegevoegd na de AMG review die vanochtend voorbij kwam; wordt nu wel heel benieuwd...

avatar van Eddie
Na mijn eerste luisterbeurt was ik niet enthousiast maar na een paar luisterbeurten veranderde dat wel. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Erg goede tech death, die me doet denken aan Ulcerate en Ad Nauseam. Als je iets van dit soort bandjes kunt zeggen is dat ze als paddenstoelen uit de grond schieten. Maar goed, kwaliteit is kwaliteit!

avatar van Eddie
Deed mijn ook een beetje aan Cruelty denken.

Eddie schreef:

Muzikaal en instrumentaal erg avontuurlijk en zeker interessant, al vind ik persoonlijk de vocalen daarbij een beetje achterblijven. Ik ben dus net als jij niet direct wild enthousiast, maar leg 'm ook nog niet weg...

Mooie review: Anachronism – Meanders | Zware Metalen

Deze week maar weer 's luisteren (als ik deze tenminste uit m'n repeatlijst krijg: Codespeaker - Codespeaker ); zoveel nieuw moois te ontdekken...