Radio Birdman - Radios Appear (1977)

Australiƫ
Label: Trafalgar

1. T.V. Eye (4:22)
  2. Murder City Nights (2:22)
  3. Anglo Girl Desire (3:20)
  4. Man with Golden Helmet (5:37)
  5. Descent Into the Maelstrom (4:22)
  6. Monday Morning Gunk (3:30)
  7. Do the Pop (2:45)
  8. Love Kills (3:44)
  9. Hand of Law (4:44)
  10. New Race (4:30)
avatar van gemaster
Schandalig dat dit niet meer stemmen heeft. Radio Birdman is een punkrockband uit Australië. Dat is eigenlijk al reden genoeg om dit album te luisteren. Bandjes uit Engeland en de VS kennen we allemaal, maar Australië, dat is andere koek.

Gelukkig zijn de liedjes ook nog eens fantastisch, waardoor iedereen die The Clash, Ramones, Sex Pistols en weet ik het allemaal tof vindt, meteen naar zijn favoriete muziekwinkel moet surfen om Radios Appear te bestellen.

Mr_White
Inderdaad veel te weinig stemmen voor dit ijzersterke maar zwaar ondergewaardeerde album. Heerlijke punk-tracks waar je geen genoeg van kunt krijgen.