Fightstar - One Day Son, This Will Be Yours (2007)

Rock / Metal
Label: Trustkill

1. 99 (4:05)
  2. We Apologize for Nothing (4:13)
  3. Floods (3:34)
  4. One Day Son (4:16)
  5. Deathcar (3:58)
  6. I Am the Message (2:59)
  7. You & I (4:16)
  8. Amaze Us (4:30)
  9. H.I.P. (Enough) (3:00)
  10. Tannhauser (3:20)
  11. One Last Commun Ancestor (3:57)
  12. Unfamiliar Ceilings (4:06)
avatar van Bill
Hoewel ik normaal gesproken niet heel erg veel op heb met de nieuwe generatie teenage-rockers, ben ik door dit album toch positief verrast. Het klinkt allemaal lekker groots, energiek en de zanger is niet zo nodig een schreeuwlelijk zoals vaak bij andere collega's. Een album als dit, wat mijn aandacht weet vast te houden komt niet heel vaak voorbij, dus vandaar voor mij 4 **** waard.

Coole titel voor een album ook, trouwens.

avatar van james_cameron
Afwisselend, prima album, dat een mooie mengeling biedt van rock en metal. Overwegend stevig maar melodieus, met hier en daar een Deftones-achtige geweldsuitbarsting. Alle songs zijn mooi, alleen I Am The Message is wat aan de simpele kant. De song Floods doet dan weer sterk aan Muse denken. Vooral de zang is gevariëerd, wat de kwaliteit van het geheel alleen maar ten goede komt. Ik ga de andere albums ook maar eens een kans geven.