Armand Hammer - We Buy Diabetic Test Strips (2023)

Hip-Hop / Avant-Garde
Label: Fat Possum

1. Landlines (2:58)
  2. Woke Up and Asked Siri How I'm Gonna Die (2:41)

met JPEGMAFIA

3. The Flexible Unreliability of Time & Memory (3:21)
  4. When It Doesn't Start with a Kiss (3:23)
  5. I Keep a Mirror in My Pocket (3:43)

met Cavalier

6. Trauma Mic (2:34)

met Pink Siifu

7. Niggardly (Blocked Call) (4:01)
  8. The Gods Must Be Crazy (3:00)

met El-P

9. Y'all Can't Stand Right Here (3:05)

met Junglepussy en MONEY NICCA

10. Total Recall (4:21)
  11. Empire Blvd (4:31)

met Junglepussy en Curly Castro

12. Don't Lose Your Job (4:25)

met Pink Siifu en Moor Mother

13. Supermooned (2:54)

met DJ Haram

14. Switchboard (4:02)
  15. The Key Is Under the Mat (4:13)

met JPEGMAFIA

16. Doves * (8:45)

met Benjamin Booker

avatar van JRLA
Ik kijk echt uit naar dit album! Eerste single is alvast keihard!

avatar van Coma Cat
The Flexible Unreliability of Time & Memory, When It Doesn't Start with a Kiss en I Keep a Mirror in My Pocket zijn een gestoord goed trio. Dit album zet Armand Hammer op het allerhoogste podium van de hedendaagse hiphop, en de hele muziekscene. Af en toe vraag je je af waar je naar zit te luisteren, en dat is volledig positief.

Het is bizar hoeveel billy woods uitbrengt en hoe goed het allemaal is. Een andere artiest zou op Maps een paar jaar kunnen teren, maar dan komt dit er nog eens bovenop.

avatar van JRLA
Misschien wel album van het jaar

avatar van aerobag
Coma Cat schreef:

Ja bijzonder he. En als je dan nagaat dan woods zijn debuut al zo'n 20 jaar geleden ten tonele is verschenen en dat hij inmiddels zijn 50ste levensjaar nadert, is het ook wel fascinerend om te zien dat er nog steeds een stijgende lijn in de kwaliteit van zijn werk zit ondanks de hoge output.

The Key Is Under the Mat is trouwens echt een machtige sluiter. Lekker sfeertje

avatar van Johnny Marr
Iets te lang. that's what she said

avatar van WVTRVE
Dit is wel heel gaaf.

Maar die hoes, daar had wel iets meer moeite in gemogen.

Heel lekker album. Gruizig, zompig en schurende beats met Billy Woods die as per usual ijzersterk on the mic is.