Bon Jovi - Cross Road (1994)

Alternatieve titels: The Best Of | 14 Classic Grooves | Icon

Label: PolyGram

1. Livin' on a Prayer (4:13)
  2. Keep the Faith (4:42)
  3. Someday I'll Be Saturday Night (5:55)
  4. Always (5:10)
  5. Wanted Dead Or Alive (6:01)
  6. Lay Your Hands on Me (3:46)
  7. You Give Love a Bad Name (6:37)
  8. Bed of Roses (5:42)
  9. Blaze of Glory (5:21)
  10. In These Arms (5:19)
  11. Bad Medicine (5:44)
  12. I'll Be There for You (4:29)
  13. In & Out of Love (3:55)
  14. Runaway (4:50)
  15. Never Say Goodbye * (4:49)
totale tijdsduur: 1:11:44 (1:16:33)
avatar van Metalhead99
Vandaag aangeschaft omdat ik nog niks van ze had en dit mij wel een redelijke verzamelaar leek als ik de tracklist zo zag. Het klinkt allemaal ook wel best goed, al beperken ze zich wel behoorlijk tot de meezingers. De eerste helft van het album bevalt me beter, omdat ik Livin' On a Prayer, Keep the Faith en Wanted Dead or Alive beter vind klinken dan zo'n mierzoete ballad als afsluiter Never Say Goodbye.
Geen hele bijzondere verzamelaar, maar het luistert wel lekker weg.

avatar van loneranger
Heel goed te doen, deze 'Best of' van Bon Jovi. Na 'These days' ben ik afgehaakt, vanaf 'Crush' werd het toch wel erg soft. Hier staan tenminste nog lekkere rockers op als 'Livin on a prayer' , 'Lay your hands on me', 'You give love a bad name', 'Runaway' en powerballads als 'I'll be there for you' en 'Never say goodbye' . Inmiddels is Sambora ook uit Bon Jovi gestapt en geef ik geen pepernoot meer voor de band. Dit is echt het beste van Bon Jovi.