Limp Bizkit - Significant Other (1999)

Label: Interscope

1. Intro (0:37)
  2. Just Like This (3:35)
  3. Nookie (4:50)
  4. Break Stuff (2:47)
  5. Re-Arranged (5:54)
  6. I'm Broke (4:00)
  7. Nobody Like You (4:20)

met Jonathan Davis en Scott Weiland

8. Don't Go Off Wandering (4:00)
  9. 9 Teen 90 Nine (4:36)
  10. N 2 Gether Now (4:50)

met Method Man

11. Trust? (4:59)

met Les Claypool

12. No Sex (3:54)

met Aaron Lewis

13. Show Me What You Got (4:27)
  14. A Lesson Learned (2:40)
  15. Outro / Radio Sucks (7:24)

met Matt Pinfield

16. Non-Musical Silence * (0:04)
  17. Break Stuff [Live] * (4:02)
  18. Re-Arranged [Live] * (4:55)
  19. Nookie [Live] * (6:42)
totale tijdsduur: 1:02:53 (1:18:36)
avatar van ASman
Dit album is natuurlijk compleet debiel, maar ik zou liegen als ik zou ontkennen dat het op gezette tijden een gigantische grijns op mijn gezicht tovert.

avatar van Noere
Wat mijn voorganger zegt.. gewoon een geinig en energiek album, op zijn tijd dan.. goede herinneringen en muzikaal niet eens zo verkeerd. Met dit album was de grap ook wel gemaakt wat mij betreft. En No Sex is wel echt een zaadplaat.

avatar van Film Pegasus
Ik ken Limp Bizkit vooral van de opvolger Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water met de hits My Generation, Rollin' en Take a Look Around. Significant Other is best een fris dynamisch album. Beetje kind van zijn tijd natuurlijk, maar de fun spat er wel af. En ik moest soms denken aan Beastie Boys. Die doen het toch nog beter, maar met dit album van Limp Bizkit is op zich weinig verkeerd.

avatar van Queebus
Alleen Break Stuff en Nookie kunnen me boeien, gewoon om lekker stoom af te blazen. Puberale groep is het maar soms, heel af en toe best lekker.