Milk Inc. - The Best Of (2007)

België
Dance
Label: Capitol

1. Sunrise [Radio Edit] (3:33)
  2. Run [Radio Edit] (3:32)
  3. Never Again [Single Mix] (3:18)
  4. Whisper [Radio] (3:39)
  5. Walk on Water [H²O Radio Mix] (3:11)
  6. Time [Radio Edit] (3:14)
  7. Breathe Without You [Radio Edit] (3:38)
  8. Inside of Me [Full Vocal Radio Edit] (3:19)
  9. Sleepwalker [Radio Edit] (3:30)
  10. Livin' a Lie [Video Mix] (3:22)
  11. The Sun Always Shines on TV [Radio Edit] (4:03)
  12. Land of the Living [Radio Edit] (3:18)
  13. In My Eyes [Radio Edit] (3:31)
  14. Blind [Radio Edit] (3:57)
  15. Promise [Radio Edit] (3:40)
  16. I Don't Care [Radio Edit] (3:32)

met Silvy De Bie

17. Tainted Love [Radio] (3:15)
  18. Oceans [UHT Radio Mix] (3:23)
  19. No Angel [Radio] (4:00)
  20. La Vache [Praga Khan 7" Vocal Version] (3:49)
  21. Go to Hell [Radio Edit] (3:45)
  22. W.O.O.W. * (3:51)
  23. Cowmen * (4:42)
  24. Positive Cowstrophobia * (4:02)
  25. Inside of Me [DJ Philip, Wout & Jan Remix] * (6:00)
  26. In My Eyes [DJ Philip Radio Edit] * (2:42)
  27. Oceans [Pulsedriver Remix] * (7:24)
  28. Walk on Water [Peter Luts Remix] * (6:20)
  29. Never Again [Penxten Vs Vandueren Remix] * (6:25)
  30. Wide Awake [Kevin Marshall Remix] * (6:17)
  31. Sleepwalker [DJ Philip Remix] * (6:53)
  32. The Sun Always Shines on TV [Vandoren og Vanhoyland Remiks] * (6:41)
  33. Whisper [Deep Mix] * (6:34)
  34. Saxy-motion [Live at Sportpaleis] * (3:25)
totale tijdsduur: 1:14:29 (2:25:45)
khonnor
Plezant, vuurtjes stoken en reacties uitlokken.

avatar van friday the 13 th
Met deze groep heb ik altijd een haat/liefde relatie gehad. Ik klaag elke keer dat ze steeds diezelfde afgezaagde sound gebruiken, maar als ik dan op een feestje ben, dan betrap ik er mezelf op dat ik meestal mee doe op hun muziek. Lang niet alles is slecht van deze groep natuurlijk. De beginperiode met La Vache en In your eyes was meesterlijk en nog steeds het beste van héél hun repertoire.

Voor de rest vaak iets te lauwe en simpele beats, vaak gepaard met provocerende teksten zoals Go To Hell en I don' care om de boel te laten aanslaan. En het werkt ook nog! Af en toe zit er nog iets tussen wat ik graag hoor zoals "Blind", "Time" en "Whisper". Ook "Run" en "The sun always shines on tv" vielen nog mee.

Maar "No Angel", "Tainted love", "Never again"...zijn dan weer vreselijk! Ook hun nieuwe "Blackout", een nummer 1 hit in België alweer, laat me volledig koud. Wel opmerkelijk dat ze elk jaar net voor de TMF-awards altijd een singletje moeten uitbrengen. Ik gun het hun wel, zolang het publiek vindt dat de koek niet op is, mogen ze doorgaan. Maar ik vind heus niet elke toppositie dat ze met hun nummers scoren terecht. Slimme marketing zit hier achter!

avatar van NewYorkCityLight
Wil deze in de zomer nog wel eens draaien (of met zomerweer, zoals vandaag wanneer je een onderzoeksverslag moet maken...), het doet precies wat het moet doen : lekker wegluisteren.

Je hoeft ook niet steeds terug te skippen naar de ene nummer dat je wilt horen want de volgende klinkt toch (bijna) hetzelfde!

Mijn favorieten is Promise. Gevolgd door Blind, Whisper, Sleepwalker en Livin' a Lie/Land of the Living (die zijn ECHT bijna identiek).

PriestMaiden
Slechte verzamelaar, weg gesmeten met passie!