Marco Borsato - Boxset (2007)

Label: PolyGram

6. Dolce Nathalie (4:13)
  7. Emozioni (3:42)
  8. Sento (4:25)
  9. Perche Lo Fai (4:39)
  10. Questo Piccolo Grande Amore (5:15)
  11. Ma Quale Amore (4:09)
  12. Raggio di Sole (3:00)
  13. Venezia (3:29)
  14. Dromen Zijn Bedrog (4:04)
  15. Als de Wereld van Ons Is (3:13)
  16. De Waarheid (5:13)
  17. Wereld Zonder Jou (3:57)

met Trijntje Oosterhuis

18. Als Jij Maar Naar Mij Lacht (4:40)
  19. Vrij Zijn (3:59)
  20. Margherita (4:11)
  21. Vreemde Handen (5:15)
  22. Waarom Nou Jij (4:50)
  23. Ik Leef Niet Meer voor Jou (3:38)
  24. Oud en Afgedankt (5:14)
  25. De Wens (4:22)
  26. Ik Heb Genoeg aan Jou (3:23)
  27. De Bestemming (4:28)
  28. Het Water (5:29)
  29. Binnen (4:37)
  30. Wat Is Mijn Hart (5:24)
  31. Lopen op het Water (4:30)

met Sita

32. Zij (4:07)
  33. Speeltuin (2:17)
  34. Nooit Meer een Morgen (3:22)
  35. Voor Altijd (4:20)
  36. Laat Maar Los (3:27)
  37. Hoe Zou het Zijn (3:27)
  38. Waarom (5:19)
  39. Hart van een Winnaar (4:08)
  40. Die Meisten Traume Sind Betrug (4:02)
  41. Oud en Afgedankt [Live Ahoy '97] (6:36)
  42. Verleden Tijd (3:30)
  43. Kom Maar bij Mij [Live Angel Studios '95] (4:34)
  44. At This Moment [Live Ahoy '97] (5:15)
  45. Een Nacht van Duizend en een Uren (4:42)
  46. Je Hoeft Niet naar Huis Vannacht [Live Symphonica Antwerpen] (3:28)
  47. All of My Live (3:41)
  48. Stapel op Jou [Live Ahoy '97] (4:10)
  49. Wat Is Mijn Hart [Live Symphonica Antwerpen] (6:05)
  50. De Bestemming [Live Bloemendaal] (4:43)
  51. Hab Ich Dich Schon Verloren (2:59)
  52. Ik Kan het Niet Alleen (4:32)
  53. Zeg het Maar (4:54)
  54. Voorbij (4:09)

met Do

55. Laat Me Gaan (3:46)
  56. Lentesneeuw (4:45)
  57. Dromer (6:13)
  58. Alleen (2:52)
  59. Een Nieuwe Dag (3:47)
  60. Zeg Me Wie Je Ziet (3:31)
  61. Dat Ben Jij (5:27)
  62. Afscheid Nemen Bestaat Niet (4:14)
  63. Vlinder (6:15)
  64. Als Alle Lichten Zijn Gedoofd (4:05)
  65. Cara Lucia (Clouseau Tribute Album '07) * (3:54)
totale tijdsduur: 4:36:56 (4:40:50)
aERodynamIC schreef:
Vandaag zag ik de box in de winkel liggen: dat noem ik nog eens een box!
Wat een gigantische afmeting had dat ding zeg

Ik dacht net hetzelfde toen ik de cd-winkel binnenwandelde. Jezus zeg! Dit koop je duidelijk niet even zomaar tijdens je lunchpauze... Nu ja, ik ben toch sowieso niet van plan om de boxset te kopen.

De boxen worden zelfs al afgeprijsd zag ik (V&D van 99 naar 79 bijvoorbeeld), dus wat een onzin dat het zo snel zou zijn uitverkocht. Het ligt nu ongeveer een maand in de winkel en ik zie er nog veel liggen overal. Maar over de muziek, tja er zitten leuke nummers op, maar veel is te eentonig.

avatar van Hans Brouwer
Veroniek schreef:

Nou Veroniek, op je vrije zaterdag dan maar . Hoewel ik net mijn Kerstgratificatie heb mogen ontvangen vind ik het wel een heleboel geld voor de "Marco Borsato Boxset (2007)" . Maar......... de èchte Marco fan zal deze boxset met de komende feestdagen toch onder zijn of haar boom willen hebben liggen . Want fan of geen fan........ het is een heel mooi overzicht van wat Marco Borsato tot nu toe zoal heeft gepresteerd, alleen daarom al zou je 5***** willen geven aan deze Boxset .

avatar van xangadix
Zoals ie op het plaatje staat stoort MB me niet.

avatar van dynamo d

Luid en duidelijk. Ik vind overigens Borsato helemaal niet zo slecht behalve dat laatste In Rosso-album dan. Dat is te ver over de top. En de eerste 4 albums zijn ook niet erg goed. De albums daarna zijn best o.k. Deze Boxset zal ik ook niet aanschaffen. Dat gaat mij net wat te ver. Voor wie een verzamelalbum wil hebben dan raad ik Onderweg aan.

avatar van musicboy
Is dit Nederlands allergrootste kakker, een beetje zoals onze Lotti?
De hoesfoto is wel mooi: hij zwijgt.

avatar van vin13
Geef geen sterren. Verbaast me alleen waarom hij zo goed verkoopt, komt door de marketing en omdat hij zo sympathiek is? Puur op kwaliteit is het niet denderend, niet origineel(veel jatwerk op het onbeschaamde af) en teksten zijn kitsch.

avatar van Bert Wasbeer
Mag ik in deze discussie iets zeggen over "wit licht"?? Kan het walgelijker? Yes it can!

Dat ik dit volledig niet zie zitten is mijn mening aan de hand van 15 jaar radio- en TV-terreur. De box bestaat uit gerecycled werk waar elke nederlander op de radio en in winkels last van heeft/had.

Toevallig deze week de box in de winkel zien liggen. Ziet er allemaal erg goed uit, voor de fans een erg mooi eindproduct. De rest van Nederland lacht zich rot om Marketing King Borsato.

avatar van Montorsi
Denk ook dat Borsato hard moet lachen om de criticasters als hij weer eens een platinum plaat in ontvangst neemt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Marco Borsato pure genocide, maar hij houdt er bakken met geld aan over. Heb daar toch wel respect voor.

Toch nog even de tracklist bekeken, en ik vind het wel oke dat hij zijn Italiaanse periode ook mee neemt op dit album.
Wel verwacht ik zeer binnenkort een nieuwe verzamelaar, omdat Wit Licht ontbreekt; en volgens mij was hij niet van plan om met een totaal nieuw album te komen.
Vreemd dat er zoveel nummers van Zien op staan. In mijn ogen toch een van zijn mindere albums.

avatar van rudiger
Als Mark Knopfler zo`n box uitgaf dan was ik in mijn nopjesEmile .
Erg mooie box trouwens al is het niet mijn ding , ik kan me wel voorstellen dat degene die dit heeft gekocht er erg blij mee is .

Ronnuz
Heb niet alle nummers gehoord, maar ken toch wel het meeste. Beetje raar dat ie zo slecht scoort. Het is gewoon goed geproduceerde Nederlandse popmuziek. Luister er niet super vaak naar, maar af en toe een keer een nummertje is goed te doen.

Overigens wel overdreven, zo'n box.. meer voor de die-hard fans bedoeld. Ik heb de verzamelcd 'Onderweg' en die is perfect voor me.

Mis overigens wel een mooi nummer; Iemand zoals jij. Waar is die gebleven?

avatar van IntoMusic
Wat een laag gemiddelde voor toch zo'n (bijna) complete boxset. Idd vreemd dat bijvoorbeeld 'Rood' er niet opstaat. Zou een mooie aanvulling geweest zijn als de studioversie er op had gestaan (vandaar net geen 5 sterren).

Niet te min een mooi overzicht van een geweldige zanger. En wat iemand ook persoonlijk van hem vind of over de goede doelen die hij steunt: het is en blijft Hollands meest succesvolle product. In ieder geval gaan we proberen om bij het eerstvolgende concert te zijn.

Bij Free Record Shop in Den Bosch ligt ie voor 20 euro. Ik ga hem daar straks halen. Heb in Januari een verjaardag van een vriend, die best fan is van Marco, dus dit is een mooi cadeau voor zn verjaardag.

Vind het een mooi prijske

avatar van Snappy
0,5
Raymond1976 schreef:

Vind het een mooi prijske

Als je nog even wacht ligt ie voor € 5,- bij het kruidvat!

Sstttt
Montorsi schreef:
Heb daar toch wel respect voor? Ik ben stik jalours op Marco! Heer Borsato hoeft voor een extra uitgave geen PL of DK af te sluiten of zijn hypotheek te verhogen. Als ik de Marco Borsato Boxset zou willen aanschaffen, moet ik toch eerst even flink sparen voordat ik tot koop kan overgaan. Daarom neem ik wel genoegen met zijn verzamelaar Onderweg.

Hoewel? De Marco Borsato Boxset voor € 20 bij FRS? In mijn woonplaats hebben we ook een FRS. Toch zo direct even kijken dan maar!

Wammel
Montorsi schreef:

Je kunt van Marco Borsato alles vinden. Maar genocide ? Of ik begrijp de opmerking niet of past niet in de context of is volledig misplaatst. Over het algemeen is Marco Borsato niet de eerste naam die bij me opkomt als ik het woord genocide hoor.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Sstttt schreef:

Dus je denkt... als ik nu zijn hoes even in mijn avatar zet, dan word ik ook vanzelf rijk?

Sstttt
Casartelli, niet verder vertellen hoor!