Kruder & Dorfmeister - The K&D Sessions (1998)

Oostenrijk
Electronic
Label: !K7

1. Roni Size - Heroes (Kruders Long Loose Bossa)
  2. Alex Reece - Jazz Master [K and D Session]
  3. Count Basic - Speechless (Drum N Bass)
  4. Rockers Hi Fi - Going Under [K & D Session]
  9. Rainer Trüby Trio - Donaueschingen
  10. Lamb - Trans Fatty Acid [K & D Session]
  11. David Holmes - Gone [K & D Session]
  12. Sofa Surfers - Sofa Rockers [Richard Dorfmeister Remix]
  13. Mama Oliver - Eastwest (Stoned Together)
  14. Bomb the Bass - Bug Powder Dust [Dub]
  19. Knowtoryous - Bomberclaad Joint [K & D Session]
  20. Rockers Hifi - Going Under [Evil Love and Insanity Dub]
  21. Strange Cargo - Million Town [K & D Session]
avatar van Shelter
dat heet olie op vuur gooien, van die kwasi goedbedoelde posts..

avatar van Manuel
Moet dit niet net als bijvoorbeeld James Holden's At The Controls worden ingevoerd?

Net ontdekt en ik moet zeggen, dan wel uit 1998, maar dat deert niks

Ik vind het iig niet gedateerd klinken en ik denk dat deze stijl platen een lang leven beschoren zijn, tis immer ok om op te zetten

Verder weinig aan toe te voegen dan wat hierboven al geschreven is, heel erg lekker plaatje om bij te relaxen, chillen ouwehoeren of gewoon achterover in de bij voorkeur dikke loungebank te hangen en te genieten

avatar van pureshores
nee het klinkt nog steeds fris, omdat het wars van heersende trends is.
Achtergrondmuziek vind ik het niet, er zit vrij veel pit in een aantal nummers.
Mn favoriete mixen hier zijn Rockers Hifi en de monster remix van Bone Thugs N Harmony, wat ze hiermee hebben gedaan is echt fantastisch

avatar van shimahero
Vergeet ook zeker niet de remix van depeche mode - useless. dat is ook een goeie

YouTube - Kruder & Dorfmeister ? Useless [Full Version]

avatar van Sfeermaker
De beste 4 liedjes staan bovenaan de lijst, Useless remix van Depeche Mode is de beste inderdaad .

Ik vind vooral CD 1 goed, dat is t/m de jazzy mix van Lambs Transfatty Acid. De tweede CD vind ik eigenlijk geen bal aan.

avatar van Chameleon Day
De tweede cd is een stukje minder toegankelijk, wat mysterieuzer met een donkerder randje.

avatar van pureshores
ze hebben ook een zeer sterke remix voor madonna-nothing really matters gedaan-had hier niet misstaan

avatar van shimahero
Dit album is toch wel pure magie.

avatar van shimahero
een remix plaat in mijn top 10. Het kan. Ik vind dit een mooie luister en relax plaat

Topplaat. 1998? Wauw, tijdloos!

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Jordy schreef:
Altijd een beetje lastig dit soort albums, hoe zetten we dit in de database? vind dit wel een nette oplossing. Andere optie kan zijn om bij "normale" albums tóch de mogelijkheid te geven om per track een artiest in te voeren

13 jaar later is het dan eindelijk aangepast

avatar van bennerd
Jordy schreef:

13 jaar later is het dan eindelijk aangepast

Er vrijwilligers voor inzetten was geen slechte keuze, Jordy.