Q-Tip - Amplified (1999)

Label: Arista

1. Wait Up (3:45)
  2. Higher (3:33)
  3. Breathe and Stop (4:05)
  4. Moving with U (3:24)

12. End of Time (8:32)

met Korn

avatar van J.M.
J.M. schreef:
Nou ik zal hem maar is herluisteren dan . Laatste keer dat ik hem luisterde vond ik het een nipte 3,5.

Toch wel weer positeif verrast. Klinkt erg leuk en het blijft toch nog een 3,5 maar nu wel tegen de 4 aan.

avatar van Rudie
Ralph schreef:
Ik hoopte eigenlijk dat het nieuwe album van Q-Tip verder door zou gaan met de stijl van Amplified (liever tribe natuurlijk) maar helaas. Lekker vrolijk en opgewekt. Dit album blijf ik nog steeds draaien.

'Renaissance' doet tegenover mij dan ook wat zwakjes en makkelijk aan tegenover het stevige 'Amplified'.

groente12
Wat een sterke album met uitschieter things u do de teksten en vooral de beat is fantastisch.

avatar van Silky & Smooth
Wat is N.T. toch een ongelooflijke vette track!! Tot de line: Hey yo, hey yo engineer cut the beat off! Ik heb het Busta nooit vergeven...

avatar van thgryda
Klopt vette track en te abrupt einde

avatar van MAS
MAS
Sterk album van Q-Tip. N.T. is inderdaad erg vet. Q-Tip en Busta is altijd al een geniale combo geweest.

avatar van Shelter
Dit klinkt als voortgaan op ATCQ-The Love Movement wat ik een minder album vind van ATCQ maar nog wel ok. Dit vind ik echter niet echt heel tof meer een paar nummers daar gelaten.
Sowieso is Q-tip altijd sterk in zijn rhymes en kan ik zijn creativiteit wel waarderen daarom ga ik het niet heel laag beoordelen. Voor mij zit deze zo rond de 3*

avatar van leatherhead123
1,5
Blijf dit samen met de andere Q-Tip solo, één van de meest overschatte hip-hop albums ooit vinden. Irritante kutbeats en een Q-Tip die daar weinig aan toevoegt met zijn Alvin & the Chipmunks stemmetje. 1,5*.

avatar van vinylbeleving
leatherhead123 schreef:

Hush... Ga jij je eens even in een hoek schamen.
Ieder z'n mening, maar om zo'n grootheid te betichten van kut beats en een chipmunk stem, dat is gewoon heiligschennis...