Sarah - Wat Ik Wil (2000)

Label: BSUR

1. Labyrint (3:57)
  2. Vogelvrij (4:48)
  3. Ik Laat Me Gaan (3:48)
  4. Ik Besta (3:15)
  5. Liever (4:35)
  6. Verlangen (4:15)
  7. Wat Ik Wil (4:25)
  8. Vuur en Water (8:02)
  9. Waas van Licht (4:23)
  10. Onderweg (3:44)
  11. Ik Laat Me Gaan (Akoestisch) (6:13)
avatar van Dibbel
Ook nog maar eens opgezet. Sterke liedjes. Lijkt een beetje op de lichtelijke bombast van Borsato uit die jaren, maar ademt vooral de sfeer van het Ray Of Light album van Madonna. Behoorlijk aangenaam wel.

Tweedehands kom ik de CD nog wel eens tegen... of voor een euro bij de kringloop! Apart album, hobby project van de producers waar Sarah aan werd toegevoegd. Sfeervol geluid, maar qua teksten wat dun en gemaakt.

avatar van pureshores
Ssst misschien de people hierboven even tippen in welke regio? Op amazon een ridicule aanbieding van rond de 90 euro

Ik heb de CD in Utrecht gezien bij de Grammofoon op de Oudegracht en bij kringloopwinkel De Arm. Maar of die daar nog is....? Gewoon blijven opletten!

Heb hem laatst voor €5,- op discogs gekocht . Staan er nog meer.