Jamie Cullum - Twentysomething (2004)

Jazz / Pop
Label: Verve

1. What a Difference a Day Made (5:09)
  2. These Are the Days (3:21)
  3. Singin' in the Rain (4:08)
  4. Twentysomething (3:39)
  5. But for Now (3:55)
  6. Old Devil Moon (4:11)
  7. I Could Have Danced All Night (3:25)
  8. Blame It on My Youth (3:11)
  9. I Get a Kick Out of You (4:10)
  10. All at Sea (4:32)
  11. Wind Cries Mary (3:37)
  12. Lover, You Should Have Come Over (4:49)
  13. It's About Time (4:07)
  14. Next Year, Baby (4:58)
  15. Everlasting Love * (3:21)
  16. Frontin' * (3:59)
  17. Can't We Be Friends * (3:33)
  18. High & Dry [Live from the South Bank Show] * (5:32)
spherepeer
Everlasting Love vind ik niet veel aan maar de meer jazzy nummers op dit album vind ik wel erg fijn. Heerlijke stem en mooie stukjes instrumentaal werk hier en daar.

avatar van lennon
Lekker album. Veel gedraaid, en daarna in de kast beland om niet meer gespeeld te worden.

Wel zijn lekkerste album

AC1
Goede pianist en de aanpak heeft iets. Ik bedoel, het is niet zo glad als die saaie Michael Bublé.

avatar van Booyo
Eerste keer is het een gezellig plaatje, maar bij de tweede luisterbeurt wordt het al behoorlijk saai. Ik hou het bij deze twee, denk dat mijn cijfer anders per luisterbeurt naar beneden gaat.

avatar van bas2204
Jaren geleden enorm veel gedraaid. Nu vooral in de kast. Nu ik wat nummertjes zit te luisteren herinner ik me ineens dat dit best een leuk album was

avatar van beachlicious
Album gekocht in Frankrijk toen ie uitkwam in de zomer aldaar. Perfecte zomersoundtrack, veel gedraaid en elke keer als ik dit draai word ik vrolijk. Latere albums ook geluisterd maar dit blijft voor mijn zijn beste.

Een plaat die ik verafschuwd heb in het verleden. Wellicht doordat het op de radio grijs gedraaid werd, maar ook door mijn afkeer van jazz. In de loop der jaren ben ik dat genre gaan onderzoeken en zowaar....ook dit album vind ik nu heel lekker om eens in de cd lade te leggen.

avatar van Twinpeaks
Geen onaardig album .Het is muziek wat nergens echt slecht is en wat veilig tussen de lijntjes blijft. 3 eigen composities op een plaat van 18 tracks( ik heb de special edition) is wat karig .Aan de andere kant zijn de covers wel met zorg gekozen en met alle egards behandeld . Niks is echt door de mangel gehaald. 3 en halve ster is dit mij wel waard .