Beanie Sigel - The Solution (2007)

Label: Roc-a-Fella

1. All of the Above (4:14)

met R. Kelly

2. 'Bout That (Let Me Know) (3:31)
  3. You Ain't Ready 4 Me (3:18)

met Styles P

4. Go Low (4:30)

met Rock City

5. Gutted (4:07)

met Jay-Z

6. Shake It for Me (3:33)

met Diddy, Ghostface Killah en Peedi Crakk

7. I'm In (3:12)
  8. H.H.E.H. (3:57)
  9. What They Gonna Say to Me (3:43)
  10. The Day (3:35)

met Ozzy Osbourne

11. Rain (Bridge) (5:37)

met Scarface en Raheem DeVaughn

12. Dear Self (Can I Talk to You) (3:18)

met James Blunt

13. Prayer (3:45)

met Raheem DeVaughn

14. Children Are the Future *
  15. Creep Low *
avatar van pascal83
Gastoptredens van Ozzy Osbourne en James Blunt (!) ... ?

Hoe goed ik The B.Coming ook vond, dit stelt mij echt teleur...
Niks echt "slecht", maar ook niks boeiend. Hoop dat het een groeiertje is

avatar van ferdi2307
verrassend goed..

Artifact
Maar waarom moet er echt ALTIJD een R. Kelly, T-Pain of Akon op staan.

avatar van Conway Twitty
Nummer met James Blunt featured hem niet echt, maar sampled No Bravery.

Ben benieuwd want vond de bcoming ook een prima album

Harco
Een draak van een album. Werkelijk niets aan.

Enige lichtpuntje zijn Prayer en Rain (Raheem DeVaugn redt dit album blijkbaar van totale vernedering). Dear Self is okay op het misselijke refrein na.

Mezelf
Inderdaad maar een matig album, had meer verwacht van Beanie Sigel na "The B. Coming" dat net geen classic was naar mijn mening...jammer.

avatar van daveretam
Keiharde beats. Jammer dat Memphis Bleek niet op het album zit... hij doet altijd Beanie Sigel en Jay-Z meerdere malen op zijn album, maar zij niet altijd. ROC BOYS IN DA BUILDING!!

Mezelf
daveretam schreef:

Misschien is dat omdat Memphis Bleek grote namen nodig heeft om te verkopen en andersom niet?

avatar van daveretam
Mezelf schreef:

Ja, maar dat snap ik niet. Memphis Bleek is toch een van mijn favoriete rappers. En dat heeft ie niet nodig, want de enige echte grote artiesten die hij gebruik op zijn albums is Jay-Z, want dat is zijn mentor. Zijn futures zijn verder meestal niet zo vet.

X-man
daveretam schreef:

Jay-Z, T.I., Nate Dogg, Beanie Sigel, M.O.P., Twista, Ja Rule. Vind ik toch wel grote namen hoor, zeker voor een artiest als Memphis Bleek. Nogmaals; niemand heeft Memphis Bleek nodig om een album te promoten, andersom wel.

avatar van idioot2
You Ain't Ready 4 Me, wat een nummer. Heerlijk

avatar van KILLERBEE99
Dear Self (Can I Talk to You)