MusicMeter logo menu
MusicMeter logo
zoeken in:

avatar van Arrie
Bericht dat nergens op slaat verwijderd.

avatar van Robbie Keane
Pfffffffff ik zag JB net bij Tellsell, wat een sell-out

avatar van Joren999
NOS Headlines - Beliebers mollen Wiki Grammywinnaar

Wat kinderachtig
Dat verklaart de hetze tegen hem ook wel deels.

avatar van Mr. Rock
Ik kan niet wachten tot die jongen de baard in de keel krijgt, zijn we eindelijk van die onzin af.

avatar van Dungeon
Bij Justin Bieber - My Worlds (2010):

Ik vind Justin Bieber ook helemaal niet zo onaardig voor een tienerster. Ik heb ooit maar 1 nummer van hem gehoord, of 2 misschien, vraag me niet welke. Maar dat doet zeker niet onder aan al die andere top 40 shit zoals pink, lady gaga en meer van dat soort rommel. Sterker nog ik vind het bij lange na niet zo vervelend als het merendeel op MTF.

avatar van Flipman
MJ_DA_MAN schreef:
Dat iemand het ver heeft geschopt in de muziekwereld (wat niemand hier zal ontkennen) wil niet zeggen dat hij of zij ook door iedereen goed moet worden gevonden.
Precies, en dat er ook wel een aantal voorbeelden bestaan van mensen die het 'ver geschopt hebben' en daarbij gingen ze over lij...

Dat deden ze dan ten koste van een heleboel anderen, zoals A...

Zoals een politiek leider van onze oosterburen deed, een aantal decennia geleden.

En natuurlijk mag Isabellax hem waarderen. Hoewel ze zichzelf een beetje tegenspreekt:
isabellax schreef:
Haha, iedereen hier mag blijven zeggen wat ze willen maar...
isabellax schreef:
Mensen hier moeten gewoon normaal praten over hem, zo doe je niet over iemand die je niet eens kent.
Hmmm... En daarbij, hoe goed ken jij hem zelf ?
isabellax schreef:
Als mensen zich meer in hem zouden verdiepen zouden ze geen praatjes meer hebben.
Lijkt me sterk. Bovendien, ik heb persoonlijk een hekel aan zijn output. Waarom zou ik me er dan in WILLEN verdiepen? Maar ik snap je punt.
isabellax schreef:
Ik raad mensen aan om naar zijn film never say never te gaan. Dan zie je wat zijn echte verhaal is en dat hij WEL talent heeft.
Ho ho ho. Momentje. Ik verafschuw wat zijn marketingmachine ons voorschotelt maar je hebt gelijk; hij heeft talent. Ik moet namelijk toegeven dat ie daadwerkelijk goed kan zingen en ook weet ik dat ie muzikaal is- lees een scala aan instrumenten kan bespelen. Niet dat ie daarin dan uniek is of zo maar goed, hij is wel jong. Op zich een prestatie. Het gaat mij er alleen om dat ie dat talent wel 's mag gebruiken om iets mag doen dat artistiek verantwoordelijk is. Natuurlijk zitten er in zijn liedjes teksten en boodschappen die we allemaal al miljoenen keren hebben gehoord. Dat geldt denk ik ook voor een groot gedeelte van de muziek waarnaar ik zelf luister. Alleen, kan ie dat dan niet wat mooier verpakken? Origineler? Naar mijn smaak is dit allemaal zo uitgekauwd.En dat kan ik niet hebben en ik hou niet van die marketing-popjes, waar ik ook deze Bieber toe vind behoren. Dat zul jij ongetwijfeld met me oneens zijn Isabella, dat weet ik .
isabellax schreef:
Het is oke als je zijn muziek niet leuk vind, maar eh laat de fans dan lekker?
Mja, ik heb iets te snel gereageerd vanmiddag. In principe vind ik wel dat mijn argument en vergelijking steek houdt alleen bracht ik het op een manier die als vijandig te interpreteren valt. Sorry . Was geenszins mijn bedoeling.
isabellax schreef:
Natuurlijk heeft hij ook de looks.
Kan ik niet over meepraten maar daar heb jij dan ook meer verstand van dan ik .
isabellax schreef:
Ik zal altijd van zijn muziek blijven houden en niemand kan me dat stoppen.
Wil ik ook niet joh. Als jij hier energie/motivatie/inspiratie/kracht/troost uit put, ga daar dan vooral lekker mee door ! Ik hoop dat ik je mijn punt ook duidelijk heb gemaakt. Of, eigenlijk niet. Omdat discussiëren zo leuk is .

avatar van Yamato
Ik hoop dat Justin Bieber het soort artiest wordt dat bij andere artiesten gastcoupletjes doet. Bij artiesten als Snoop Dogg, Usher, Justin Timberlake, etc. lijkt me dat echt prachtig.



avatar van Arrie
Is ie daar niet iets te oud voor? Met zo'n babyface kan dat natuurlijk prima, maar dan bevestigt ie het wel zelf, dat ie er nogal jong uitziet.

"Bieber, wiens fortuin inmiddels op ruim 70 miljoen euro geraamd wordt"


Ik had wel verwacht dat ie een hoop geld had, maar dat is wel héél veel. Die jongen heeft het goed voor elkaar, zeg.

avatar van Robbie Keane
Ik ben nu onderweg naar z'n concert!
Zijn er nog andere MuMe'rs die gaan ?


avatar van vork666
Bij Justin Bieber - My World 2.0 (2010):

Er zijn zelfs 2 hypes rond Justin Bieber, namelijk de massale Bieberfever voor de eigenlijke doelgroep van 14-jarige meisjes en de even zo vervelende anti-Bieberkruistochten gevoerd door van die Radioheadtypes zoals jellecomicgek72. Dan heb je bovendien ook nog de irritante chagrijnige types als ik die daar dan weer over gaan zeuren.

avatar van Maiky
En juist over die Anti-Bieberkruistochten zeur ik graag. Het is toch werkelijk ongelooflijk dat er blijkbaar een hele groep mensen is opgestaan die, 'gezegend' met een 'oh zo fantastische' muzieksmaak, het bij onderhand ieder Youtube-filmpje voor elkaar krijgt om Bieber erbij te halen. Ik vind dit werkelijk interessant - hoe komt het toch dat dit zomaar kan?

Toch een beetje om moe van te worden. Ik negeer Bieber, net zoals ik Eminem of U2 negeer. Niet omdat ik ze haat, maar simpelweg omdat het niet voor mij is weggelegd.

avatar van hoi123
Heel erg eens met bovenstaanden.

avatar van Masimo
Hm.. Inderdaad geen speld tussen te krijgen. Eigenlijk moet je dit gewoon bij elke albumpagina neerzetten. Misschien kunnen jullie de anti-bieber-kruisvaarders wel bekeren.

avatar van sheep67
Rij ik vandaag van Delft naar mijn woonplaats.............staan er langs de A13 vier van die bakvissen met van die paarse I love JB bordjes aandacht te vragen.
Mijn zoon van 15 zegt.......stop Pa en neem ze mee! (denk dat hij andere bedoelingen had)
Moet niet gekker worden en toen ben ik hem gaan vertellen over de massa-hysterie van
Doe Maar zo'n 20 jaar geleden en dat ik daar ook gek van werd.
Maar later toch Doe Maar gaan waarderen.
Heb mijn zoon alvast gewaarschuwd dat niet te gaan doen met JB over een jaar of 10,20.

Zomaar even een zondag-middag anecdote

avatar van Rudi S
Bij Justin Bieber - My World 2.0 (2010):

Onze Justin is natuurlijk niet slechter dan Radiohead, voor zijn doelgroep zelfs veel beter.
Hoe meet je beter?

Vroeger hielden de oudere van Glen Miller en de jeugd van The Beatles en Stones
Er is hier trouwens wel een behoorlijke activiteit van users die dit maar niks vinden
Je zal als jeugdige Bieber liefhebber maar op deze pagina kijken een voor idioot versleten worden.

avatar van rock-rick
@ThePrinceOfPop Dat laatste geloof ik niet . Daarnaast valt er echt wel te snappen dat dit geen pijn aan je oren gaat doen, geen trauma's veroorzaakt, je mond niet doet openvallen van verbazing en afschuw enzovoort. De meesten vinden dit gewoon een gelikt en enorm commercieel album dat leuk is voor de meeste veertien- en vijftienjarigen.

avatar van Angelo
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap dat iedereen specifiek hem blijft bashen. Tuurlijk is dit echt kutmuziek, maar iemand als Rihanna bijvoorbeeld is geen haar beter. Dat kind heeft al vijf (!) albums gemaakt op constant waardeloos niveau waarmee ze ons leven heeft verziekt, daar hoor je niemand over. Sommige reacties (op YouTube bijvoorbeeld) gaan gewoon echt veel te ver, dat vind ik nóg erger dan deze muziek op zich. Af en toe zijn die Bieber-grappen wel leuk, maar commentaren als "dat kind moet sterven" enzo, vind ik echt mongolisch. Alsof het cool is om zo'n kind de grond in te boren.

Zou men in de jaren ’70 ook zo hebben gereageerd toen Donny Osmond hit na hit scoorde?

avatar van rock-rick
Ben het met Angelo eens. Op Youtube is het nog even erger dan hier en ik vind het ook wel lollig om af en toe een artiest uit te lachen, maar specifiek Justin Bieber bashen word wat irritand.

avatar van Gloeilamp
Ik ben het ook met Angelo eens.
Daarom stem ik ook niet.

avatar van lovegun
Angelo schreef:
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap dat iedereen specifiek hem blijft bashen. Tuurlijk is dit echt kutmuziek, maar iemand als Rihanna bijvoorbeeld is geen haar beter. Dat kind heeft al vijf (!) albums gemaakt op constant waardeloos niveau waarmee ze ons leven heeft verziekt, daar hoor je niemand over. Sommige reacties (op YouTube bijvoorbeeld) gaan gewoon echt veel te ver, dat vind ik nóg erger dan deze muziek op zich. Af en toe zijn die Bieber-grappen wel leuk, maar commentaren als "dat kind moet sterven" enzo, vind ik echt mongolisch. Alsof het cool is om zo'n kind de grond in te boren.


Hmm in Rihanna’s albums zit nog enige vorm van variatie (Kan Rated R wel waarderen, de rest niet)

Wat ik dan weer niet snap is waarom iedereen alles wat er uit The Black Eyed Peas komt maar blijft slikken, bijv. dat inhoudsloze nummer wat 2 jaar geleden echt OVERAL gedraait werd (i gotta feeling), dat accepteert iedereen maar gewoon.

and we party Monday and Tuesday and Wednesday and Thursday etc.

U, meneer Wil.i.am, bent geen haar beter dan Rebecca Black

OT: Ben het verder ook met je eens hoor en als die jongen zo getalenteerd is en van muziek houd als hij beweert zal hij wel een keer bijdraaien en een fatsoenlijk album uitbrengen .
Er is hoop, hij is nog jong, Johnny Depp was ook ooit een tieneridool en dat is uiteindelijk ook best een coole vent geworden (jaja mooi voorbeeld)

avatar
MindRuler
lovegun schreef:

Wat ik dan weer niet snap is waarom iedereen alles wat er uit The Black Eyed Peas komt maar blijft slikken, bijv. dat inhoudsloze nummer wat 2 jaar geleden echt OVERAL gedraait werd (i gotta feeling), dat accepteert iedereen maar gewoon.

verander die "iedereen" maar in "velen" aub.
TBEP is de meest overschatte "band" (ik kom niet meer bij wanneer ik dit typ...) van de laatste 5 jaar.
Ze bezorgen me hoegenaamd geen muzikaal genot, integendeel.

avatar van ThePrinceOfPop
Oke, jullie vinden Rihanna en The Black Eyed Peas slecht, maar waarom word dat hier besproken?

avatar van lovegun
Het is toch wel duidelijk dat er hier vergelijkingen worden gemaakt, over hoe er word gereageerd op een artiest zijn imago en dat de muziek daardoor in de vergetelheid begint te raken. Vandaar de vergelijking met Rihanna en The Black Eyed Peas die, zolang ze een beetje in the picture blijven, muzikaal ons alles kunnen voorschotelen wat ze willen.

Ik vind dat er nog best ontopic word gebleven ;O


avatar van King of Dust
SSS schreef:


Volgens mij is lang niet iedereen fan van hem, want mijn nichtje van 8 geldt niet als 'iedereen'!

Ik heb eigenlijk wel te doen met de tieners, in mijn tijd had je 2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor, Salt 'n Pepa en nu moeten de tieners het doen met Justin Bieber, Kesha en Miley Cyrus. (Vroeger was alles beter, maar dat merk je pas later!)


Kom op, niet zo pessimistisch. Er is nu ook nog goede muziek hoor (Editors, Radiohead, Muse,). Het verschil is echter dat nu de baggermuziek alle aandacht krijgt.

avatar van hoi123
Het is zover. De jochies die Bieber ''intens haten'' en een ''fantastische smaak'' hebben (Editors, Radiohead en Muse, goh, onbekend zeg!) wekken nu bij mij officieel meer irritatie op dan de giechelende, Justin Bieber adorerende meisjes van 11. Echt, de punten die hier gemaakt worden slaan totaal op kaas en naar argumenten wordt niet eens geluisterd door al die 0,5-stemmers hier die er toevallig zin in hebben om het gehele oeuvre van Bieber totaal uit te pluizen.

Ten eerste; commerciële muziek met niet onorginele teksten en deuntjes gemaakt door sterren die hun muziek zelf niet schrijven is van alle tijden. Ja, echt. Misschien wel net zoveel als in deze tijd.
Ook het ''argument'' dat Bieber talentloos is slaat nergens op. Hij kan goed zingen (anders was hij toch ook echt niet zo beroemd geworden), kan een aantal instrumenten prima bespelen en heeft hoogstwaarschijnlijk meer talent in zijn lichaam dan al de mensen met een ''goede smaak'' die hem zo haten.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij zijn al die mensen die zijn gehele oeuvre uitpluizen en alles dat hij doet afkraken, stiekem in de verte toch nogal jaloers.

Dit zegt overigens niet dat ik dit goed vind. Veel te glad, gelikt en standaard naar mijn oren. Maar ik hoef niet naar de oorarts na het luisteren van dit, het is niet totaal amuzikaal en ik krijg niet de neiging om het raam uit te springen als ik dit hoor, in tegenstelling tot wat bijna iedereen hier beweert. Ik raad alle 0,5-stemmers hier dan ook eens aan om naar Jandek, The Gerogerigegege of The Shaggs te gan luisteren. Krijgen we nog eens leuke toestanden.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.