MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Enquête MusicMeter

zoeken in:
meter_fan (admin)
Hallo allemaal,

Zoals jullie weten zijn wij de nieuwe eigenaar sinds deze week van het Meter-netwerk.

We zouden het waarderen als jullie deze enquête zouden willen invullen:
Linkje naar de Enquête MusicMeter

Ons doel is om een beter beeld te krijgen van hoe gebruikers de site ervaren. Jullie input daarin is belangrijk.

Alvast bedankt!

Meestal zijn dit soort enquêtes anoniem (je hoeft je naam natuurlijk niet op te geven), maar oké.

Ik heb mijn twee centen gegeven.

Oh, ik heb gewoon 123poetertjes zijn naam ingevuld.

panjoe (moderator)
Een goeie korte enquête met genoeg ruimte om je eigen mening te geven, ik hoop dat er wat moois uit komt!

panjoe schreef:
Een goeie korte enquête met genoeg ruimte om je eigen mening te geven, ik hoop dat er wat moois uit komt!

Chev stipte het al aan - normaal zijn enquêtes (bijv gemeente, CBS) anoniem en wordt het aan de invuller zelf overgelaten om evt contactgegevens te verstrekken voor nadere info. Dat had ik correcter gevonden.

Want wat gebeurt met de data die hier wordt geserveerd en in hoeverre wordt die bewaard (en of benut/vermarkt)?

Misschien even kijken naar De Grote Dataroof (Tegenlicht, uitzending gemist) over de surveillance capitalism praktijken (aggregatie, mining en benutting van gedragsprofielen) van o.m. Facebook en Google. Profielen hebben een waarde en we hebben allemaal blauwe ogen

Onweerwolf
Bij geslacht kon je slechts kiezen uit twee opties.

Het is 2019.

panjoe (moderator)
Dat naar je usernaam gevraagd wordt is misschien wat vreemd (heb er zelf geen probleem mee), maar je kan hem gewoon blanco laten.

Wel eens met OWW trouwens.

jordidj1 schreef:
Oh, ik heb gewoon 123poetertjes zijn naam ingevuld.
Het is dat Burial meer kans maakt de finale te halen nu we allebei een los account hebben, anders had ik er best eentje met je willen sharen hoor x

Mssr Renard
Ik vind een usernaam moeten invullen ook erg storend. Deze is gekoppeld aan een emailadres met alle gevolgen vandien.

Vanuit mijn vak is een AVG-register een must. Tenminste zou de enquêteur een verklaring moeten bijvoegen wat er met de persoonsgegevens wordt gedaan. Een gegevensverwerker is dit verplicht. Vooral wanneer data herleid kunnen worden naar een persoon (zoals emailadres).

De usernaam invullen is puur om te zien wie de grote 'zeikerds' zijn / gaan zijn hier.

*edit.
Valt me op dat alleen hier een enquête gehouden wordt en op de andere meters niet. Luisteren ze dan echt zo specifiek per meter naar de users? Dat is wel weer positief.

Casartelli (moderator)
Onweerwolf schreef:

Het is 2019.
Voor MuMe lijkt één optie me zat.

Casartelli schreef:
(quote)
Voor MuMe lijkt één optie me zat.

Nee hoor, bij geslacht hoor je ook (niet) ritueel aan te kunnen geven

legian schreef:
De usernaam invullen is puur om te zien wie de grote 'zeikerds' zijn / gaan zijn hier.

*edit.
Valt me op dat alleen hier een enquête gehouden wordt en op de andere meters niet. Luisteren ze dan echt zo specifiek per meter naar de users? Dat is wel weer positief.

Ze zullen na de eerste golf van kritische reacties al niet weten wat ze met ons aan moeten (maar goed ze zijn voetbalsites gewend)

legian schreef:

*edit.

Moviemeter heeft de enquete ook.

horizon schreef:
(quote)

Ik heb daar opgegeven dat ze MusicMeter beter af kunnen stoten. Geen droog brood in te verdienen.

Sir Spamalot (crew)
Onweerwolf schreef:

Het is 2019.

"Neen" antwoorden.

Plicht gedaan, ik vond die vraag over het geslacht het simpelst, Cas was best scherp

Mssr Renard
De vraag had moeten zijn:

Slayer:

[✓] Ja
[ . ] Nee

Ik mis wel de top 10 van de enquêteur Voor wat hoort wat

Mss een idee om de enquête op de front page te plaatsen?

zalwelnikszijn!
Onweerwolf schreef:

Het is 2019.

Nog even wachten en het is 2020.

aerobag schreef:
(quote)

Ze zullen na de eerste golf van kritische reacties al niet weten wat ze met ons aan moeten (maar goed ze zijn voetbalsites gewend)

Ik kan me hier nog wel flinke discussies herinneren over voetbal, misschien zit er niet zoveel verschil tussen. Of ze zien inderdaad meteen dat het hopeloos is

horizon schreef:
(quote)

En die is nog eerder geplaatst ook, volledig langs mij heen gegaan. Straks die ook maar even invullen.

E40
meter_fan schreef:
Hallo allemaal,

We zouden het waarderen als jullie deze enquête zouden willen invullen:
Linkje naar de Enquête MusicMeter

Link naar bekende gevaarlijke webpagina en daardoor geblokkeerd door Norton op mijn toestel.
Het gaat hier blijkbaar om identiteitsdreigingen.
Was eventjes benieuwd naar de inhoud van de vragen maar zal het verder maar zo laten.
Begint al veelbelovend met deze nieuwe eigenaar.

Norton

Er wordt hier soms gehaat om het haten.

bennerd schreef:
Norton

Vrind, Norton (Utilities) was al een naam toen pc-diehards mbv DOS 2.0 met hun pc (gebaseerd op de Intel 8088, en soms een dubbele floppendoos) werkten en de door jou gebruikte techologie hoofdzakelijk uit lego of klei bestond. Met de juiste omgangsmethode is niet alles uit het verleden slecht

Onweerwolf
E40 schreef:
(quote)

Link naar bekende gevaarlijke webpagina en daardoor geblokkeerd door Norton op mijn toestel.
Het gaat hier blijkbaar om identiteitsdreigingen.
Was eventjes benieuwd naar de inhoud van de vragen maar zal het verder maar zo laten.
Begint al veelbelovend met deze nieuwe eigenaar.

Kom op zeg. Er is niets mis met die website. Wel met de troep die je op je apparaat hebt geïnstalleerd.

surveygizmo.eu - Rankchart website statistics and online tools

E40
bennerd schreef:
Norton

Pfff, ik houd het liever op een gezonde dosis scepsis.

E40
Onweerwolf schreef:
(quote)

Kom op zeg. Er is niets mis met die website. Wel met de troep die je op je apparaat hebt geïnstalleerd.

surveygizmo.eu - Rankchart website statistics and online tools

Eens refreshen misschien bij safety information : naast Norton , ook bij W3 Tools gebuisd.

Deze troep doet wel waarvoor het dient , waarschuwen dus , beter één keer te veel dan één keer te weinig !

Gedaan, benieuwd naar de uitslag, die gaat toch wel worden gedeeld? Per slot is dit een soort medewerkerstevredenheidsonderzoek.

3 favoriete pagina's is wel een onzinvraag, ga ik voor pagina 287 van Artiesten KO's#2, de homepage van het forum of toch voor een album? mmm.

Onweerwolf
E40 schreef:
(quote)

Eens refreshen misschien bij safety information : naast Norton , ook bij W3 Tools gebuisd.

Deze troep doet wel waarvoor het dient , waarschuwen dus , beter één keer te veel dan één keer te weinig !

Waar ben je precies bang voor?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.