Er zijn een hoop mensen die heel vaak naar hetzelfde album kijken, dus dan krijg je gigantisch hoge cijfers. En of het nou echt toevoegende waarde heeft..
Je kan ook unieke bezoekers tellen natuurlijk. Ik vind het best een interessant idee aangezien je daar ook een soort populariteitslijst uit zou kunnen halen. (alsof we nog niet genoeg lijstjes vol met Coldplay/Radiohead/U2 hebben, maar dat terzijde)
''De schepper'' zal het wel leuk vinden om naar dat soort dingen te kijken, maar ik denk dat buiten de site bezoekersaantalleen op zich er verder weinig boeiends aan is.
reden waarom dit in me opkwam was dat ik deze morgen een plaat heb toegevoegd (Amenra) die nauwelijks bekendheid geniet maar die welmega goed was. En aangezien ik wel meeleef met de makers van de CD, leek het me leuk om te zien hoe vaak deze entry werd bekeken.
Niet zo'n goed plan. Omdat je soms wel erg veel kijkt naar één album. Als ik bevoorbeeld zelf ergens een bericht heb achtergelaten, dan wil ik nog wel eens kijken of er een reactie hierop is gekomen. Dus het aantal bezoeken van een bepaalde CD is niet maatgevend. En zegt zeker ook niet dat een CD goed is vanwege de vele bezoeken.