MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Suggestie: tellertje hoevaak een album werd bekeken?

zoeken in:
Zou het niet mogelijk zijn om per plaat ook weer te geven hoe vaak ze zijn bekeken?

Ik ga ervan uit dat ook dit indicatief kan zijn?

Groeten,

Dudeness

Electro_
Er zijn een hoop mensen die heel vaak naar hetzelfde album kijken, dus dan krijg je gigantisch hoge cijfers. En of het nou echt toevoegende waarde heeft..

Je kan ook unieke bezoekers tellen natuurlijk. Ik vind het best een interessant idee aangezien je daar ook een soort populariteitslijst uit zou kunnen halen. (alsof we nog niet genoeg lijstjes vol met Coldplay/Radiohead/U2 hebben, maar dat terzijde)

Hmmm, maar dan alleen van aangemelde users? Of ook mensen die toevallig op deze site uitkomen?

neo
''De schepper'' zal het wel leuk vinden om naar dat soort dingen te kijken, maar ik denk dat buiten de site bezoekersaantalleen op zich er verder weinig boeiends aan is.

Electro_
Anna.R schreef:
Hmmm, maar dan alleen van aangemelde users? Of ook mensen die toevallig op deze site uitkomen?

Dan zou het niet meer 100 % "betrouwbaar" zijn denk ik.

Ja leek me zelf ook, maar vroeg met gewoon af hoe Dudeness het bedoelde.

Die gegevens staan al in m'n webstats, lijkt me inderdaad verder voor de site niet zoveel toegevoegde waarde hebben.

Kun je dan ook zien hoeveel bezoekers in z'n totaal de site al heeft gehad?

Goh,

reden waarom dit in me opkwam was dat ik deze morgen een plaat heb toegevoegd (Amenra) die nauwelijks bekendheid geniet maar die welmega goed was. En aangezien ik wel meeleef met de makers van de CD, leek het me leuk om te zien hoe vaak deze entry werd bekeken.

Vandaar dus...

Niet zo'n goed plan. Omdat je soms wel erg veel kijkt naar één album. Als ik bevoorbeeld zelf ergens een bericht heb achtergelaten, dan wil ik nog wel eens kijken of er een reactie hierop is gekomen. Dus het aantal bezoeken van een bepaalde CD is niet maatgevend. En zegt zeker ook niet dat een CD goed is vanwege de vele bezoeken.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:45 uur

geplaatst: vandaag om 07:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.