MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Hoe vaak maak je gebruik van MuMe

zoeken in:
elke dag kijk ik de update,s na

Dagelijks. Té verslaafd.

handsome_devil
HiLL schreef:
Dagelijks. Té verslaafd.

Eh om het kwartier ? Ik hou van deze site

100% online

Ik idd ook dagelijks. Heb tijd gehad dat ik er hele avonden en middagen achter zat, maar dat wordt al minder.

Marcel²
Ik maak elke dag gebruikt van Musicmeter. Een site waar ik geen genoeg van kan krijgen, en ontdek ook vaak weer nieuwe of voor mij onbekende artiesten. Helemaal geweldig.

dollie
musicfriek schreef:
Ik idd ook dagelijks. Heb tijd gehad dat ik er hele avonden en middagen achter zat, maar dat wordt al minder.

Voor mij hetzelfde, maar dat komt dan vooral omdat ik tijdens de vakantie weinig thuis ben, wan ik check de updates elke dag.

Ook dagelijks en voornamelijk voor het lezen van berichten, kijken of albums de moeite waard zijn etc. Zó handig.

Dit is de eerste keer. Tot nu toe bevalt het me wel; ik denk dat ik over een kwartiertje dit topic nog eens bekijk.

herman schreef:
Dit is de eerste keer. Tot nu toe bevalt het me wel; ik denk dat ik over een kwartiertje dit topic nog eens bekijk.

Ik gebruik MuMe dagelijks, vooral nu in de vakantie wel zeer regelmatig

Alleen als ik iets zinnigs te vertellen heb.
Iets waar jullie wat van op kunnen steken.

herman schreef:

ik ga straks twee weken op vakantie......vreselijk....geen musicmeter.... dagelijks he!

Om de 5 minuten

aslan (crew)
telkens ik mijn pc passeer...
moet hem dringend verplaatsen naar het zolderkamertje

DutchViking
Vrijwel dagelijks, maar vanaf 20/7 drie een halve week niet i.v.m. vakanties. Ik ben benieuwd of ik dat volhou

aslan schreef:

Herkenbaar! Maar het gekke is dat ik het eigenlijk nauwelijks gemist heb toen mijn PC kapot was, of ik met vakantie was.

Dagelijks

dagelijks, 't is m'n startpagina.. en tja.. wat moet je anders als muziekverslaafde
en vind de fora de laatste tijd ook wel gezellig worden haha

sq
eh.. vanmiddag voor t laatst om 18.05, toen ik op mijn werk mijn computer afsloot; daarvoor net even na de lunch, vlak vóór de lunch nog even, 's ochtends voordat ik begon met werken . Daartussendoor bijna niet . Eh.. NU ook

Voor mij kan er beter een topic komen met de naam "Wanneer zit je niet op MuMe?"

ettettummu schreef:
Alleen als ik iets zinnigs te vertellen heb.
Iets waar jullie wat van op kunnen steken.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

sq
1-0

Lin
aslan schreef:

helpt niet

bij mij staat mn pc in de uithoek van mn zolder, en daar woon ik nu zo'n beetje...

Sietse
meerdere malen per dag de updates checken.

Electro_
Elke dag, meestal 's avonds. Het is inderdaad best verslavend

.. En dat kun je wel concluderen als je overdag als je muziek luistert al gaat bedenken hoeveel sterren je aan een album gaat geven.

Een dag niet gemusicmeterd is een dag niet geleefd.

Hoe vaak ik gebruik maak van MusicMeter? Té vaak!

Vaker dan 2 keer per dag.

Vooral die KO's... En maar chatten met z'n allen...
Ik ook meer dan genoeg trouwens

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.