menu

De Site / Algemeen / Artiesten die je zelf helemaal hebt toegevoegd

zoeken in:
avatar van Glurp
Zijn er mensen die helemaal zelf een artiest hebben toegevoegt?
Dus dan bedoel ik alle albums toegevoegt en artiestenpagina ingevult hebben.

Ben ik gewoon benieuwd naar;)

En als die artiest een minder bekendere is, zeg maar.
kun je hem hier een beetje onder de aandacht brengen.

JonnieBrasco
Ik weet nog dat ik het hele reportoire van Chicago heb zitten toevoegen. Een band waar ik weinig mee heb, ik snap dus eigenlijk niet waarom...

avatar van Paalhaas
O genoeg: Air (de jazzgroep), Annette Peacock, Anthony Davis, Bobby Previte, Boxhead ensemble, Butch Morris, Cerberus Shoal, Cows, David Thomas solo, David Torn, Dogbowl, Drive like Jehu, etc.

Wel moet ik zeggen dat ik niet altijd álle albums heb toegevoegd.

avatar van lebowski
Kan die lelijke spelfout uit de topictitel, ziet er niet uit als je (voor het eerst) MuMe bezoekt.

Is het nou zo moeilijk


avatar van Comrade
Infinitief: toevoegen -> Stam: toevoeg
We zien geen g in 't kofschip, dus geen t.

DutchViking
Dat wordt in mijn geval een lang lijstje De onderstaande bands/artiesten heb ik zelf volledig toegevoegd. Ik heb me bij het opstellen van dit lijstje beperkt tot de bands/artiesten waarvan ik minimaal 5 albums heb toegevoegd. Van een aantal van deze bands/artiesten heb ik ook de aanvullende informatie en foto voor mijn rekening genomen.

Alcatrazz, Axel Rudi Pell, Black Oak Arkansas, Blackfoot, Böhse Onkelz, Cruachan, D.A.D., Dan Reed Network, Derek Sherinian, Diamond Head, Fastway, Firehouse, FM, Frank Marino & Mahogany Rush, Gaelic Storm, Gluecifer, Helix, Horslips, Iron Savior, Joe Lynn Turner, Kataklysm, Kíla, Kix, Leatherwolf, Lúnasa, Manilla Road, Manticora, Mekong Delta, Metalium, Omen, Pat Travers, Paul Brady, Petra, Pink Cream 69, Planxty, Praying Mantis, Racer X, Rata Blanca, Riot, Ronnie Montrose, Sarcófago, Saigon Kick, Slaughter, Solas, Squealer, The Bothy Band, The Dogs d’Amour, The Wildhearts, Tokyo Blade, Vicious Rumors, XYZ

avatar van Glurp
Lebowski schreef:
Kan die lelijke spelfout uit de topictitel, ziet er niet uit als je (voor het eerst) MuMe bezoekt.

Is het nou zo moeilijk



Comrade schreef:
Infinitief: toevoegen -> Stam: toevoeg
We zien geen g in 't kofschip, dus geen t.


ik heb havo gedaan, doe nu hbo... hebben jullie het journaal gezien?
ik ben niet trots

avatar van Comrade
Het was niet spottend bedoeld hoor. Maar Nederlands is je moedertaal, en het maken van een d/t-fout is een zware fout.

Yanina
Glurp schreef:

ik heb havo gedaan, doe nu hbo... hebben jullie het journaal gezien?
ik ben niet trots


Hou je maar vast aan het kofsgip!

avatar van Comrade
Yanina schreef:
(quote)


Hou je maar vast aan het kofsgip!



avatar van Glurp
Ik heb reeds Just Jack geheel toegevoed, albums, clips, artiestenpagina

avatar van herman
Comrade schreef:
Infinitief: toevoegen -> Stam: toevoeg
We zien geen g in 't kofschip, dus geen t.


Tegenwoordig gebruiken we niet meer 't kofschip of 't fokschaap, maar xtc koffeeshop, heb ik me laten vertellen.

Oh, en ik heb ook wel een aantal artiesten compleet toegevoegd, volgens mij. Maar geen zin om na te zoeken welke allemaal.

avatar van deric raven
Screeching Weasel

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Sicko , maar dat kent dan ook niemand geloof ik

Mad Dog
Criss, Union, Chelsea.

avatar van Fza
Fza
DutchViking schreef:
Dat wordt in mijn geval een lang lijstje De onderstaande bands/artiesten heb ik zelf volledig toegevoegd. Ik heb me bij het opstellen van dit lijstje beperkt tot de bands/artiesten waarvan ik minimaal 5 albums heb toegevoegd. Van een aantal van deze bands/artiesten heb ik ook de aanvullende informatie en foto voor mijn rekening genomen.

Alcatrazz, Axel Rudi Pell, Black Oak Arkansas, Blackfoot, Böhse Onkelz, Cruachan, D.A.D., Dan Reed Network, Derek Sherinian, Diamond Head, Fastway, Firehouse, FM, Frank Marino & Mahogany Rush, Gaelic Storm, Gluecifer, Helix, Horslips, Iron Savior, Joe Lynn Turner, Kataklysm, Kíla, Kix, Leatherwolf, Lúnasa, Manilla Road, Manticora, Mekong Delta, Metalium, Omen, Pat Travers, Paul Brady, Petra, Pink Cream 69, Planxty, Praying Mantis, Racer X, Rata Blanca, Riot, Ronnie Montrose, Sarcófago, Saigon Kick, Slaughter, Solas, Squealer, The Bothy Band, The Dogs d’Amour, The Wildhearts, Tokyo Blade, Vicious Rumors, XYZ


Jij bent volgens mij oo kde koning van toevoegen, ongelovelijk wat een hoeveelheid.

DutchViking
Fza schreef:
Jij bent volgens mij ook de koning van toevoegen

Dank je Wat toevoegen betreft, is aslan voor mij is de koning, 4000 toevoegingen is ook voor mij een enorme hoeveelheid

avatar van Epitaph
Carrie Underwood .


bro
mudvayne

avatar van ShakmUWontBreakm
junior kelly

kreeg door het zomerse weer weer zin in wat reggae.

avatar van paulisdik
Acrophet en acid reign

avatar van BlueVelvet
EF, maar dat is ook maar één album

avatar van Osiris Apis
Quantic
Zijn projecten onder de naam Quantic Soul Ochestra stonden er wel al op.

avatar van paulisdik
acrophet heb ik helemaal toegevoegd

avatar van gemaster
De Mosselman.

Berzerker
Eikenskaden en Abel Is Dying.

avatar van musicboy
Comrade schreef:
Infinitief: toevoegen -> Stam: toevoeg
We zien geen g in 't kofschip, dus geen t.


Ook bekend als " 't fokschaap ".
Ik geef dat regeltje dus aan mijn leerlingetjes, en die kennen er nog allerlei varianten op, maar zal ze maar niet noemen.

avatar van Fianosther
Devil Doll, Scorch Trio, Food, Head Control System, Death Machine

Gast
geplaatst: vandaag om 11:47 uur

geplaatst: vandaag om 11:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.