menu

De Site / Algemeen / Artiesten die je zelf helemaal hebt toegevoegd

zoeken in:
tangmaster
herman schreef:
Wauw, dat moet wel de grootste discografie op MusicMeter zijn. Hierbij vergeleken ben je met Merzbow en Muslimgauze snel klaar.


Eigenlijk moet je kijken naar het label ZH27, daar staat de complete discografie.

avatar van GrafGantz
Zo'n krankzinnige output, en niet eens bekend genoeg voor een eigen pagina op wikipedia. Da's toch wel heel erg sneu...

tangmaster
GrafGantz schreef:
Zo'n krankzinnige output, en niet eens bekend genoeg voor een eigen pagina op wikipedia. Da's toch wel heel erg sneu...


Moet dat dan?


avatar van EmilyPlays
Intohimo
Steinkind
DVAR
Terrorfakt
Le Chat Noir
Zeker Weten.

& Credit to Svendra.

avatar van Arrie
Ik vind van Intohimo en Zeker Weten in ieder geval geen albums. Of staan ze nog in de wachtlijst?

avatar van EmilyPlays
Arrie schreef:
Ik vind van Intohimo en Zeker Weten in ieder geval geen albums. Of staan ze nog in de wachtlijst?


Zeker weten zou er moeten op staan,intohimo staat waarschijnlijk in de wachtlijst.

avatar van Arrie
Ik kan echt niks van Zeker Weten vinden, ligt dat aan mij?

avatar van EmilyPlays
Arrie schreef:
Ik kan echt niks van Zeker Weten vinden, ligt dat aan mij?


Blijkbaar dan toch nog in de wachtrij.

Ken je de bands misschien?

avatar van Arrie
De naam Zeker Weten ben ik al eens eerder tegengekomen, dus wou even kijken wat dat dan precies was, vandaar. De rest ken ik helemaal niet.

avatar van stoepkrijt
Onlangs heb ik The Parlotones aan MusicMeter toegevoegd. Vier albums, de artiestenpagina en 12 videoclips. En hier ben ik toch wel een beetje trots op. Echt veel toevoegingen heb ik namelijk nog niet, dus dit is zonder twijfel mijn magnum opus

Ik heb ook de gigantische discografie van Automatic Loveletter toegevoegd: Een album en een EP

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Restless Psycho en Rockabilly

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
En Goatskrieg de enigste band uit.. jawel Spitsbergen.

avatar van stoepkrijt
DjFrankie schreef:
En Goatskrieg de enigste band uit.. jawel Spitsbergen.

Zozo, Frank heeft gewoon en heel land zitten toevoegen Dat doe ik hem niet na.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Misschien kun je de Tokelau eilanden toevoegen koen staan ook nog op 0

avatar van stoepkrijt
Als daar muziek wordt gemaakt zou ik dat inderdaad kunnen doen

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
stoepkrijt schreef:
Als daar muziek wordt gemaakt zou ik dat inderdaad kunnen doen


http://www.tevaka.com/tevak...Te Vaka

alsjeblieft dan Koen


avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)

avatar van freakey
Show Business Giants

Ook bandinfo en (tot nog toe) alle stemmen...

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:
Misschien kun je de Tokelau eilanden toevoegen koen staan ook nog op 0


Ingestuurd by the Way, weer een land op de muzikale kaart gezet.

avatar van freakey
Monkeyspank

Erg onderschat trouwens....

avatar van dynamo d
Dewa 19

Beste en bekendse Indonesische rockband

p.s.
Misschien ook interessant om mee te doen aan de anderstalige (nu: Indonesische) ladder: Muziek >> Muziekgames >> De anderstalige ladder

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)


avatar van jasper1991
Burn

Sympathiek Nederlands bandje dat heavymetal maakt in een traditionele opzet.

avatar van starbright boy
JJ72, Drugstore en ook nog een paar bands waarvan ik toen alle albums had gehad maar er daarna meer maakten zoals Nerf Herder en Idlewild.

Ik heb vooral veel toegevoegd in het begin van de site (toen ik ook nog een tijd crewlid was). Toen stond er ook heel veel niet op. Daardoor heb ik ook het grootste deel van de albums toegevoegd van grotere namen, zoals Pixies, Leonard Cohen, Blondie, Pulp, The Cure en Blur. En zelfs nog albums van Radiohead, Jeff Buckley en The Beatles.


avatar van Manuel
Jazzamor
Wolf Myer Orchestra
Zeebee
Dimitris Papaspyropoulos
Norman Palm

En misschien nog wel meer.

Ik let hier op van welke artiesten ik alle op de site staande releases heb toegevoegd. Artiestfoto's e.d. vind ik niet zo interessant om toe te voegen, volledigheid van releases vind ik wel belangrijk (en leuk).

tangmaster
Eenje van Dimitris niet.......

Gast
geplaatst: vandaag om 08:26 uur

geplaatst: vandaag om 08:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.