De Site / Algemeen / Kan ik mijn account verwijderen?
zoeken in:
0
80s
geplaatst: 29 januari 2007, 21:37 uur
Mischien een hele rare vraag.
Kan ik mijn account verwijderen?
Kan ik mijn account verwijderen?
0
geplaatst: 29 januari 2007, 22:21 uur
Nee.
Je kunt je eventuele persoonlijke informatie verwijderen in je profiel en vervolgens uitloggen. Om databasetechnische redenen blijft je account in de database bestaan (ivm koppelingen naar geplaatste berichten en stemmen).
Je kunt je eventuele persoonlijke informatie verwijderen in je profiel en vervolgens uitloggen. Om databasetechnische redenen blijft je account in de database bestaan (ivm koppelingen naar geplaatste berichten en stemmen).
0
bm.silverlake
geplaatst: 30 januari 2007, 10:13 uur
Dit is wel de enige site waar je je niet uit kan schrijven.
Iets dat raar is,want waar je je in kan schrijven,moet je je ook uit kunnen schrijven.
Ik geloof geen barst van `databasetechnische redenen`.
De stemmen en de berichten kunnen gewoon blijven staan,en alleen het account geschrapt.
`t Doet me wel plezier om te lezen dat ik -eindelijk!- niet de enige ben die gewoon normalerwijs uitgeschreven wil worden.
Naja, je kan altijd je internetabbo opzeggen, en met een geheel nieuw internetabbo en nieuw emailadres niet nog eens dezelfde fout begaan, of gewoon via de bieb inschrijven.
Zo!
Iets dat raar is,want waar je je in kan schrijven,moet je je ook uit kunnen schrijven.
De stemmen en de berichten kunnen gewoon blijven staan,en alleen het account geschrapt.
`t Doet me wel plezier om te lezen dat ik -eindelijk!- niet de enige ben die gewoon normalerwijs uitgeschreven wil worden.
Naja, je kan altijd je internetabbo opzeggen, en met een geheel nieuw internetabbo en nieuw emailadres niet nog eens dezelfde fout begaan, of gewoon via de bieb inschrijven.
Zo!
0
geplaatst: 30 januari 2007, 11:11 uur
Ga zitten zeiken over het feit of je wel of niet je account kunt verwijderen. Als je zoveel te kankeren hebt, gaat heen dan.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 11:18 uur
bm.silverlake schreef:
Zo!
Zo!
Misschien kun je vragen of je geband mag worden.

0
bm.silverlake
geplaatst: 30 januari 2007, 11:34 uur
Dat heb ik al overwogen
,maar `t is niks,of `t is lid.
Ga mn internetabbo toch opzeggen ,binnenkort, dus ben ik daar ook vanaf.
@Hill: wat ben je toch weer leuk,aardig,vriendelijk en subtiel vandaag!
Das lang geleden!!!Wees wat vaker zo vrolijk,dan bereik je nog eens de top!!
,maar `t is niks,of `t is lid.Ga mn internetabbo toch opzeggen ,binnenkort, dus ben ik daar ook vanaf.
@Hill: wat ben je toch weer leuk,aardig,vriendelijk en subtiel vandaag!
Das lang geleden!!!Wees wat vaker zo vrolijk,dan bereik je nog eens de top!!
0
geplaatst: 30 januari 2007, 12:18 uur
bm.silverlake schreef:
Je gelooft er geen barst dat het zo is, wanneer degene die deze hele site in elkaar heeft geprogrammeerd het zegt? Wat een humor.
Bottom line: accounts worden niet verwijderd. Niet als je een leukere username hebt aangemaakt, niet als je vindt dat je hier niet langer iets te zoeken hebt, niet als je per ongeluk de achternaam van je ex als username hebt gekozen.
bm.silverlake schreef:
Dus als je je internetabonnement opzegt dan... wat precies? Dan verdwijnt hier je username?
0
Ruby1966
geplaatst: 30 januari 2007, 13:14 uur
Het is hier net Hotel California:
"you can check out anytime you like, but you can never leave"

0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:17 uur
Afgezien van de toon, vind ik de eis wel redelijk.
Ik begrijp de technische implicaties, maar in theorie zou dat het probleem van de gebruiker niet mogen zijn.
Ik begrijp de technische implicaties, maar in theorie zou dat het probleem van de gebruiker niet mogen zijn.
0
Laurora
geplaatst: 30 januari 2007, 13:18 uur
Dat is trouwens bij meer sites (en voornamelijk forums) hoor, dat je je niet uit kan schrijven.
En waarom zou je.
En waarom zou je.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:19 uur
Ruby1966 schreef:

'we are all just prisoners here, of our own device'
.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:28 uur
Laurora schreef:
Dat is trouwens bij meer sites (en voornamelijk forums) hoor, dat je je niet uit kan schrijven.
En waarom zou je.
En waarom zou je.
Omdat je geen onderdeel meer wil uitmaken van het forum/de site.
Een perfect normale wens.
0
Laurora
geplaatst: 30 januari 2007, 13:33 uur
Kan, natuurlijk, maar ik vind de reacties een beetje overdreven.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:33 uur
Ik ook, jammer genoeg. Want daar wordt een normale wens meteen mee van tafel geveegd.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:41 uur
Ach ja als je niet meer komt dan kom je niet meer. Lekker belangrijk dat je usernaampje er nog staat met enkele stemmen en berichtjes. Maak je druk om iets anders zou ik zeggen.
0
bm.silverlake
geplaatst: 30 januari 2007, 13:45 uur
Ruby1966 schreef:

Zoiets zong ik een tijdje geleden ook al,maar toen was ik geloof ik misschien wel de eerste ofzo, maar dat zal beslist in een vorig leven zijn geweest.
Ik weet `t ook niet meer precies, lijdt danig aan geheugenverlies.
))la,lallala,hotel,calilalalaaa
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:46 uur
En je kan ook eventuele openbare persoonlijke gegevens als echte naam en email adres gewoon onzichtbaar maken. Dus ik zie het probleem ook niet zo. Tenzij je natuurlijk je volledige voor en achternaam als nickname hebt gekozen, dan kan ik het wel begrijpen.
0
bm.silverlake
geplaatst: 30 januari 2007, 13:49 uur
inzichtbaar?
Voor iedereen?
Leuke ideeen heb jij!
Grapje,ik snap je!
@Yak: Je gebruikersnaam zal wel blijven ebstaan enzo,maar gelinkt aan een ip adres,of een server die er neit meer toe doet,dood spoor dus.
Voor iedereen?
Leuke ideeen heb jij!
Grapje,ik snap je!
@Yak: Je gebruikersnaam zal wel blijven ebstaan enzo,maar gelinkt aan een ip adres,of een server die er neit meer toe doet,dood spoor dus.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:53 uur
Zie het als een vorm van netheid.
Iemand die niet meer deel wil uitmaken van een site moet niet verplicht zijn handmatig al z'n stemmen weg te gaan gooien, oid.
Je gewoon uitschrijven is genoeg. Laat het systeem de rest doen. Dat je berichten blijven staan is logisch (wat mij vooral het probleem lijkt met de huidige db structuur), enkel de link naar je profiel dient te vervallen.
Het is niet aan anderen om te beslissen waar iemand zich druk over moet maken. Als iemand zich wil uitschrijven, zie ik niet in waarom dat zo onredelijk zou zijn.
Iemand die niet meer deel wil uitmaken van een site moet niet verplicht zijn handmatig al z'n stemmen weg te gaan gooien, oid.
Je gewoon uitschrijven is genoeg. Laat het systeem de rest doen. Dat je berichten blijven staan is logisch (wat mij vooral het probleem lijkt met de huidige db structuur), enkel de link naar je profiel dient te vervallen.
Het is niet aan anderen om te beslissen waar iemand zich druk over moet maken. Als iemand zich wil uitschrijven, zie ik niet in waarom dat zo onredelijk zou zijn.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:53 uur
Ik zeg niet dat het onredelijk is, is het ook zeker niet. Maar om daar nu zo punt van te maken...
0
geplaatst: 30 januari 2007, 13:54 uur
... da's inderdaad belachelijk, blijft wel dat het gewenst is door sommige gebruikers. Dus om het dan zomaar van tafel te vegen omdat iemand het lomp vraagt is ook weinig zinvol.
0
bm.silverlake
geplaatst: 30 januari 2007, 13:59 uur
Hill: ik ben van de al queeda,van de ira,de raf de rara, van de christenjeugd , de atheistenclub,.,,je verzint maar raak.
Wanneer ik ,waar en hoe dan ook, ergens lid van word, wil ik,als ik er genoeg van heb,mijn lidmaatschap op kunnen zeggen.
Of dat nu van een site is, een krant, een poptempel, een sportclub of wat dan ook.
Lijkt mij tenminste heel normaal.
Dus, blijf vooral zo aardig,lief,subtiel,en begripvol doen, dan schop je het vast wel ver.
Wanneer ik ,waar en hoe dan ook, ergens lid van word, wil ik,als ik er genoeg van heb,mijn lidmaatschap op kunnen zeggen.
Of dat nu van een site is, een krant, een poptempel, een sportclub of wat dan ook.
Lijkt mij tenminste heel normaal.
Dus, blijf vooral zo aardig,lief,subtiel,en begripvol doen, dan schop je het vast wel ver.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 14:10 uur
Misschien moet je zelf eerst eens wat beter nadenken voor je ergens informatie achterlaat.
0
bm.silverlake
geplaatst: 30 januari 2007, 14:18 uur
Zou niet weten waarom ?..of wil jij beweren dat het normaal is dat je ergens lid van wordt, terwijl uitschrijven niet meer kan.
Zo duidelijk staat dat er nu niet,als je je registreert.
Misschien moeten kranten,sportscholen, poptempels dat ook eens doen.
Meneer Kos,en gewoon iedereen die ook maar waar dan lid wordt, tot zijn dood toe lid blijven.
.
Misschien zou je beter kunnen gaan leren wat `normaal` is.
UItschrijven, lidmaatschap opzeggen als je er genoeg van hebt, moet gewoon mogelijk zijn.
Wat voor een info ik achterlaat doet er niet eens toe,al zou ik de hele dag Hills hielen likken,dan nog kan ik er eens genoeg van hebben,en me uit willen schrijven.
Zo duidelijk staat dat er nu niet,als je je registreert.
Misschien moeten kranten,sportscholen, poptempels dat ook eens doen.
Meneer Kos,en gewoon iedereen die ook maar waar dan lid wordt, tot zijn dood toe lid blijven.
.
Misschien zou je beter kunnen gaan leren wat `normaal` is.
UItschrijven, lidmaatschap opzeggen als je er genoeg van hebt, moet gewoon mogelijk zijn.
Wat voor een info ik achterlaat doet er niet eens toe,al zou ik de hele dag Hills hielen likken,dan nog kan ik er eens genoeg van hebben,en me uit willen schrijven.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 14:29 uur
Lik maar raak, kan er geen genoeg van krijgen. Zeg hoelang ga je nog door met zeuren?
Trouwens wat Kos zegt is zeer zeker waar. Denk na voordat je persoonlijke zaken op het net zet en ga niet zo zitten janken over je accountje. Dat je je kunt uitschrijven bij een internetprovider of iets dergelijks dat ligt net even anders.
Trouwens wat Kos zegt is zeer zeker waar. Denk na voordat je persoonlijke zaken op het net zet en ga niet zo zitten janken over je accountje. Dat je je kunt uitschrijven bij een internetprovider of iets dergelijks dat ligt net even anders.
0
geplaatst: 30 januari 2007, 14:36 uur
Wat kos zegt doet gewoon niet ter zake.
De enige reden waarom het niet mogelijk is, is een "technisch onvolkomenheid" die er eigenlijk geen hoeft te zijn. Wat niet het probleem van de gebruiker hoeft te zijn.
Waarom zou je het uitschrijven niet mogelijk maken ? Het zorgt in elk geval voor een mooiere database, minder clutter, overhead of rotzooi.
De enige reden waarom het niet mogelijk is, is een "technisch onvolkomenheid" die er eigenlijk geen hoeft te zijn. Wat niet het probleem van de gebruiker hoeft te zijn.
Waarom zou je het uitschrijven niet mogelijk maken ? Het zorgt in elk geval voor een mooiere database, minder clutter, overhead of rotzooi.
* denotes required fields.