De Site / Algemeen / De chat / mIRC
zoeken in:
0
Dustyfan
geplaatst: 28 april 2005, 23:46 uur
Sinds vanavond heeft MusicMeter een eigen chat-kanaal.
mIRC: /join #musicmeter
Of via de link op deze site...
mIRC: /join #musicmeter
Of via de link op deze site...
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 april 2005, 00:30 uur
Zo nu en dan, maar nu niet meer, natuurlijk. 
Er is ook weleens gequizd (moeten we weer eens doen maar dan zonder SB die alles wist
).

Er is ook weleens gequizd (moeten we weer eens doen maar dan zonder SB die alles wist
).
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 april 2005, 00:48 uur
Maar niet nu
, want over ongeveer 5 uur gaat mijn wekker alweer (is het al zo laat!) :O
, want over ongeveer 5 uur gaat mijn wekker alweer (is het al zo laat!) :O
0
geplaatst: 29 april 2005, 00:50 uur
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:01 uur
Hoezo, iedereen weet toch dat Laurent Véronnez de man achter Airwave is

0
geplaatst: 29 april 2005, 11:07 uur
Ik heb trouwens serieus waar een hele sloot aan MuMe-quizvragen. JB en Sanvean als het goed is ook.
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:39 uur
Wat is het niveau van de vragen? Is het popquiz a gogo niveau of ver daarboven verheven?
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:58 uur
Oké, één van mijn vragen luidt als volgt:
"Welke artiest heeft nummers met welluidende titels als Motherfucker, Asshole, Jackass en Sissyneck op zijn naam staan?"
Toegegeven: hij is slecht.
"Welke artiest heeft nummers met welluidende titels als Motherfucker, Asshole, Jackass en Sissyneck op zijn naam staan?"
Toegegeven: hij is slecht.

0
geplaatst: 29 april 2005, 12:54 uur
Tipper de hint: de nummers klinken stuk voor stuk niet zoals de titel doet vermoeden. Behalve Motherfucker. 

0
geplaatst: 29 april 2005, 12:57 uur
Heuj, EmDee heeft 'm.
En Motherfucker staat op Mellow Gold, Asshole staat op persoonlijke favoriet One Foot In The Grave en Jackass staat ook op Odelay.
En Motherfucker staat op Mellow Gold, Asshole staat op persoonlijke favoriet One Foot In The Grave en Jackass staat ook op Odelay.
0
geplaatst: 29 april 2005, 12:59 uur
Is Motherfucker hetzelfde als Mutherfuker van Mellow Gold? Dat nummer dat gaat van 'Everybody's Out To Get You Motherfucker'. Dat vind ik wel een lollig nummertje. 

0
geplaatst: 29 april 2005, 13:04 uur
EmDee wint een jaar lang GRATIS abonnement op Geenstijl.nl! Veel plezier ermee. 
Over die titel: die mofo bedoelde ik. Ik wist niet dat het zo gespeld werd, straks eens even kijken.

Over die titel: die mofo bedoelde ik. Ik wist niet dat het zo gespeld werd, straks eens even kijken.
0
geplaatst: 29 april 2005, 13:06 uur
Jamaar, je zei: hij is slecht. Ik dacht ook aan Beck, maar Beck is toch niet slecht
? Of bedoelde je dat de opgave slecht was...
? Of bedoelde je dat de opgave slecht was...
0
geplaatst: 29 april 2005, 13:08 uur
Shit. Ik had kunnen winnen 
Komaar op, met een volgende vraag...

Komaar op, met een volgende vraag...
* denotes required fields.