MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / meldingen / notificaties

zoeken in:
Vanaf nu op de site, een revolutionair concept dat op geen enkele site nog bestaat: notificaties.

Wat houdt dit in? Je ziet boven in de pagina, naast je gebruikersnaam, nu 2 icoontjes. Een voor priveberichten, een voor notificaties. Als je boven het notificatie icoontje zweeft, krijg je een popup met (maximaal) de laatste 5 notificaties. Als je op het icoontje klikt ga je naar een overzicht van al je notificaties in de laatste 30 dagen.

Voorbeelden van notificaties zijn: "je bent gequote in topic", "je rotatielijst is verlopen", "het is december dus je kunt je jaarlijstje weer invoeren", "je toevoeging van x is geaccepteerd door crewlid y", dat soort dingen. In de toekomst zal dit systeem voor meer doeleinden ingezet gaan worden. Mocht je bepaalde typen notificaties niet willen ontvangen, dan kun je dit configuren bij je accountinstellingen.

Zie deze wijziging svp als een eerste stap, het zal vast nog niet perfect zijn. Benieuwd naar jullie tips en ervaringen, en eventuele bugs die je tegenkomt.

Ponty Mython
Jordy schreef:
Vanaf nu op de site, een revolutionair concept dat op geen enkele site nog bestaat: notificaties.

Jongerenwebsite FOK!.nl heeft dit revolutionaire concept al een hele poos in gebruik, Jordy.

Niettemin een erg handige functie.

Casartelli (moderator)
Paar dingen die nu opvallen:
- als ik over het poppetje hover en het dropdownmenu krijg en daarin ergens heen probeer te gaan, vergt dat nogal wat stuurmanskunst (menu verdwijnt vrij makkelijk)
- als ik over poppetje of uitroeptekentje hover, verdwijnen de gebruikers/album/artiesten/berichten/stemmen statistieken. Kan verder prima zonder, maar 't is wat onrustig voor het oog.

Verder met name met de notificatie-icon wel content.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Jongerenwebsite FOK!.nl heeft dit revolutionaire concept al een hele poos in gebruik, Jordy.

Niettemin een erg handige functie.

zal er volgende keer weer een knipoog achter zetten

Mooi hoor

ClassicProgRock1
Jordy komt nog een keer in de Quote 500.

Fedde
Jordy; prachtige uitklapmenutjes. geniaall!

Ah, ik vroeg me al af waar die menubalk "toevoegingen" vandaan kwam
[21 mei, spaceman] null
Dit staat er bij mijn recenste bericht. Andere berichten worden wel goed weergeven.

Verder zal het vast weer prachtig gaan werken.

gaat dat nu goed?

Jup, nu wordt het bericht wel goed weergeven.

Dus al "mijn updates" komen hierin? Of telt het enkel vanaf nieuwe berichten die je nu post?

(ziet er wel mooi uit, voor mij zouden de knopjes wel wat groter mogen zijn. )

"Je hebt in de afgelopen 30 dagen geen notificaties ontvangen van de site."
Hier gaat het blijkbaar mis, want gisteren werkte het prima.

Bij mij waren er gisteren in de loop vd avond ook geen notificaties meer

brajoapau schreef:
"Je hebt in de afgelopen 30 dagen geen notificaties ontvangen van de site."
Hier gaat het blijkbaar mis, want gisteren werkte het prima.

Heb de notificaties gisterenavond even geleegd omdat er wat foutjes in geslopen waren.

Okee, dat verklaart alles dan Jordy.

Bij de notificaties krijg ik de melding dat een toevoeging is geaccepteerd, maar niet langer een privébericht hieromtrent...
Zijn er nog andere die dit voorhebben?

Meldingen over toevoegingen en correcties gaan inderdaad niet meer via priveberichten, tenzij een crewlid een toelichting heeft gegeven bij het goedkeuren.

Jordy schreef:
Meldingen over toevoegingen en correcties gaan inderdaad niet meer via priveberichten, tenzij een crewlid een toelichting heeft gegeven bij het goedkeuren.

Alweer duidelijk dan Jordy.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:44 uur

geplaatst: vandaag om 20:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.