menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
geplaatst:
Zou iemand misschien de nieuwe EP van Sufjan Stevens (Love Yourself | Sufjan Stevens) ook op de site kunnen zetten? (Die voldoet toch aan de toevoegcriteria, denk ik?)
Sufjan Stevens - Love Yourself / With My Whole Heart | Discogs
Alvast bedankt!

geplaatst:
Zou iemand Hans Zimmer - Dark Phoenix kunnen toevoegen? Dank avast!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand misschien de nieuwe EP van Sufjan Stevens (Love Yourself | Sufjan Stevens) ook op de site kunnen zetten? (Die voldoet toch aan de toevoegcriteria, denk ik?)
Sufjan Stevens - Love Yourself / With My Whole Heart | Discogs
Alvast bedankt!

Ik meende dat die eerder al was toegevoegd of in de wachtrij stond. Misschien is er toch onduidelijkheid over of hij erop mag. Ik heb hem nu in elk geval weer toegevoegd dus we zullen zien.

Manuel schreef:
Ik meende dat die eerder al was toegevoegd of in de wachtrij stond. Misschien is er toch onduidelijkheid over of hij erop mag. Ik heb hem nu in elk geval weer toegevoegd dus we zullen zien.
Bedankt! We zullen zien, ja!
Volgens mij voldoet het album aan de criteria, want er staan vier tracks op die niet eerder zijn uitgegeven. Maar misschien zie ik iets over het hoofd...
We zullen zien, inderdaad.

thomzi50 schreef:
Zou iemand Hans Zimmer - Dark Phoenix kunnen toevoegen? Dank avast!

En daarbij: zou iemand At Eternity's Gate (score) kunnen toevoegen? Dank alvast.

Iemand een hoes van Terry Riley - No Man's Land (1984) die blijkbaar wel van dusdanige kwaliteit is dat deze door de ballotage-commissie komt? Ik vind alleen maar matige kwaliteit hoezen.

Zou iemand dit wonderschone album willen toevoegen. Fran & Flora - Unfurl (2019)
Komt Niet door de commissie heen dank je

Zou iemand dit wonderschone album willen toevoegen. Fran & Flora - Unfurl (2019)
Komt Niet door de commissie heen dank je

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.