MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
trebremmit; ikzelf hanteer de single/ep regel ook voor splits; maar zal het voor alle zekerheid toch maar eens navragen bij de andere crewleden; mocht blijken dat we beide die regel voor splits verkeerd zouden hanteren dan PM ik je hieromtrent wel even.

Maartenn (crew)
trebremmit schreef:
Maar zonder gekheid, vandaag brengt hij vier albums uit, en morgen misschien weer, het slaat nergens meer op, schaar dat gewoon onder ijverige maar kwalitatief bedenkelijke huisvlijt die niet op MusicMeter thuishoort, zoals in de wiki staat.

Komt er nog een beslissing op crewniveau over deze bedenkelijke artiest? Ik ben wel benieuwd hoe het grijze gebied gaat worden ingekleurd.

Maartenn schreef:
(quote)

Komt er nog een beslissing op crewniveau over deze bedenkelijke artiest? Ik ben wel benieuwd hoe het grijze gebied gaat worden ingekleurd.

Wat nu gevraagd wordt, nl het weigeren van releases van een artiest met een gigantische output, is heel gevaarlijk. Wat is de volgende stap? Merzbow mag niet meer? Acids Mothers Temple mag niet meer? Mogen we zelf aanvragen doen om artiesten te weigeren? Want hé, er zijn wel bizar veel Zappa-releases vandaag de dag. Laten we er een limiet op leggen.

In mijn ogen (en ik spreek nu niet in naam van de crew) is dit een legitieme artiest die muziek uitbrengt in netjes digitaal verpakt formaat. Dat die artiest sommige users niet ligt en een doorn in het oog is van bepaalde gebruikers, lijkt mij een non-issue. Want waar stoort het precies? Het overzicht van nieuwe releases?

Sinds media als Bandcamp en Soundcloud is het sowieso moeilijker geworden om huistuinkeukenprojecten van reguliere artiesten te scheiden. Is die scheidingslijn er nog? Waar gaan we die trekken? Let vooral ook op dat er geen subjectiviteit meespeelt omtrent de muziek.

Maartenn (crew)
bennerd schreef:
(quote)

Wat nu gevraagd wordt, nl het weigeren van releases van een artiest met een gigantische output, is heel gevaarlijk. Wat is de volgende stap? Merzbow mag niet meer? Acids Mothers Temple mag niet meer? Mogen we zelf aanvragen doen om artiesten te weigeren? Want hé, er zijn wel bizar veel Zappa-releases vandaag de dag. Laten we er een limiet op leggen.

In mijn ogen (en ik spreek nu niet in naam van de crew) is dit een legitieme artiest die muziek uitbrengt in netjes digitaal verpakt formaat. Dat die artiest sommige users niet ligt en een doorn in het oog is van bepaalde gebruikers, lijkt mij een non-issue. Want waar stoort het precies? Het overzicht van nieuwe releases?

Sinds media als Bandcamp en Soundcloud is het sowieso moeilijker geworden om huistuinkeukenprojecten van reguliere artiesten te scheiden. Is die scheidingslijn er nog? Waar gaan we die trekken? Let vooral ook op dat er geen subjectiviteit meespeelt omtrent de muziek.

Ik sluit me bij je aan Bennerd. Dit is niet te reguleren.

Wat mij betreft valt het toch echt onder hobby, veel van die andere artiesten die je noemt brengen de meeste dingen ook op labels uit terwijl dit allemaal onder eigen beheer valt. Op zich kan die regel dan ook wel weg van piet's zolderkamer als we dit allemaal accepteren.

Maartenn (crew)
Ik zou zeggen: neem het mee naar een crewoverleg

Dit is trouwens ook wel een uitzonderlijk geval, volgens mij ook de enige die elke week een stuk of zes albums uitbrengt. Als we nog even wachten dan krijgt ie vast een burn-out, probleem opgelost.

Maartenn schreef:
Ik zou zeggen: neem het mee naar een crewoverleg

Dat zal moeilijk gaan vermits trebremmit al een poos (helaas) geen deel meer uitmaakt van de crew, maar we hebben inmiddels die desbetreffende (achterhaalde) regel in de wiki weggehaald.

Heeft iemand tijd/zin om deze toe te voegen:

Des Horsfall's Kuschty Rye - The Bastard's Tin (CD, Album, Promo) | Discogs

Ik wil er vervolgens wel een stukkie bij schrijven....

Merci, dat is snel!

vigil; ze staan inmiddels ook op de site, zie de updates.

nlkink; volgens je link betreft dit een promo van 400 exemplaren en derhalve denk ik dat ie dan helaas niet op de site kan; ik kom er trouwens ook nergens een acceptabelere hoes voor tegen helaas.

brajoapau,

Duidelijk.

Hallo,

Ik wilde vragen of iemand het debuutalbum van Coma Alliance met de titel Weapon of Choice kan toevoegen. Coma Alliance “Weapon of Choice” – Diary of Dreams Shop - diaryofdreams.de
Het album is vorige maand verschenen.

Het gaat hier om een samenwerkingsverband tussen Adrian Hates dat is de zanger van Diary of Dreams en Torben Wendt dat is de zanger van Diorama

Het zou leuk zijn als Coma Alliance kan worden toegevoegd aan het overzicht bij beide zangers.

Voor nog wat meer info zie ook https://www.facebook.com/comaalliance/

Alvast bedankt voor alle hulp

Killeraapje schreef:
Hallo,

Ik wilde vragen of iemand het debuutalbum van Coma Alliance met de titel Weapon of Choice kan toevoegen. [..]Het zou leuk zijn als Coma Alliance kan worden toegevoegd aan het overzicht bij beide zangers.
Coma Alliance - Weapon of Choice (2018)

Heel veel dank!

Kan iemand voor een fatsoenlijke hoes zorgen van dit album?

Frankie Laine - Frankie Laine's Greatest Hits | Discogs

Alvast Bedankt!

Laidback Luke - Concrete On Vinyl (Vinyl, 12", 33 ⅓ RPM) | Discogs
Kan iemand hier een goede hoes voor vinden, of wat oppoetsen?

DjFrankie (moderator)
jeroentjuhh schreef:
Kan iemand voor een fatsoenlijke hoes zorgen van dit album?

Frankie Laine - Frankie Laine's Greatest Hits | Discogs

Alvast Bedankt!

Staat erop

Top, dank je wel !

iemand zin om deze toe te voegen?

Young Paint - Young Paint (File, FLAC, Mini-Album, EP) | Discogs

Young Paint is een alias van Actress.

Hier staat een grote hoesafbeelding:
https://s3.amazonaws.com/factmag-images/wp-content/uploads/2018/08/WERKLTD001-1472x1472.jpg

Merci Paul!

Jean-Maurice

Ja, ik mis wel meer geweldige post-punk platen op de site. Ik zal daar eens wat tijd in gaan steken heel binnenkort!
DjFrankie is erg goed in toevoegingen!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:35 uur

geplaatst: vandaag om 04:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.