menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
trebremmit schreef:
Deze komt uit 1995, maar dan met 31 tracks, misschien er apart opzetten of anders deze aanpassen?

Paul Oakenfold - The Goa Mix 2011 (2010)

Paul Oakenfold - The Goa Mix (CD, Mixed) | Discogs

Die van 2010 is opnieuw door hem gemixt, dus het lijkt me dat die van 1995 er wel apart op kan? Iemand van de crew die dit kan bevestigen?

Zou iemand de discografie van Trans-X willen toevoegen? Het gaat om onderstaande platen:

Message on the Radio (1983)
Trans-X xcess (1995)
010101 (2001)[7]
The Drag-Matic Album (2003)
L.O.V. 2011 (2011)
Hi-NRG (2012)
Anthology (2014, compilatie)

Ik zou het graag zelf doen, maar zit midden in een verbouwing, wat ook de reden is dat ik de voorbije weken weinig actief ben geweest hier op de site. Bedankt alvast!

Maartenn (crew)
Ik ga eens voor je kijken.

Edit: alles staat erop.

Maartenn (crew)
Pietro schreef:
Message on the Radio (1983)

Voor de liefhebber, die jij ongetwijfeld bent Pietro: het album Message on the Radio stond al op de site want "This master release is for the 7-song, 1983 LP titled "Message On The Radio" on the original Canadian release. In most countries, this album was issued with the title "Living On Video". However, the second Trans-X album (9 songs, 1986) is *also* titled "Living On Video". "

Verwarring alom dus.

Kan iemand van de crew dit aanpassen.

Brian Borcherdt

Die twee Dusted albums zijn niet van deze artiest maar van Mark Bates en Roland Armstrong, ook is Dusted geen alias van deze artiest maar zit hij samen met nog iemand in de groep Dusted, wat weer een ander Dusted is dan de eerstgenoemde.

Maartenn schreef:
(quote)

Voor de liefhebber, die jij ongetwijfeld bent Pietro: het album Message on the Radio stond al op de site want "This master release is for the 7-song, 1983 LP titled "Message On The Radio" on the original Canadian release. In most countries, this album was issued with the title "Living On Video". However, the second Trans-X album (9 songs, 1986) is *also* titled "Living On Video". "

Verwarring alom dus.

Thanks, Maartenn!

geplaatst:
Zou iemand Dario Marianelli - Bumblebee (score) kunnen toevoegen? Dank alvast.

geplaatst:
thomzi50 schreef:

Staat in de wachtrij.

geplaatst:
thomzi50 schreef:

Dario Marianelli - Bumblebee (2018)

geplaatst:
Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?

Elizabeth Colour Wheel - Nocebo
Doombringer - Walpurgis Fires
Wander - March
Thormesis - The Sixth
Deafkids - Metaprogramação
Drawn Into Descent - The Endless Endeavor
Vimur - Triumphant Master of Fates
Drastus - La croix de sang

Alvast bedankt!

geplaatst:
Ik wilde er mee beginnen, maar ik geloof dat iemand anders er al mee bezig is!

geplaatst:
Illusion - Magic With A Smile (Vinyl, 7") | Discogs

Iemand die deze EP toe wil voegen? thaaaanks!

geplaatst:
Zou iemand misschien dit album toe willen voegen?
The Greatest Showman (Original Motion Picture Soundtrack) | Discogs
Alvast bedankt!

Maartenn (crew)
geplaatst:
hrmnbstr schreef:
Zou iemand misschien dit album toe willen voegen?
The Greatest Showman (Original Motion Picture Soundtrack) | Discogs
Alvast bedankt!
Ik ga er naar kijken.
Edit: The Greatest Showman (2017)

geplaatst:
Thanks Maartenn

Ik heb er blijkbaar nog eentje:

In Shadows | construct - constructphx.bandcamp.com

Singletjes en splits mogen niet he?

Maartenn (crew)
geplaatst:
eightynine schreef:
Thanks Maartenn

Ik heb er blijkbaar nog eentje:

In Shadows | construct - constructphx.bandcamp.com

Singletjes en splits mogen niet he?

construct - In Shadows (2018)

Singeltjes en splits mogen, mits het voldoet aan deze eis: "Singles zijn enkel toegestaan als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen en liveversies tellen we hierbij niet mee."

geplaatst:
ik ben redelijk nieuw in het toevoegen aan bandcamp, maar ik zie dat veel grote Vaporwave releases er nog niet op staan. Is er behoefte aan dat ik er daar wat van toevoeg? Als ik de enige op t platform ben die veel 猫 シ Corp. , Eco Virtual, Yung Bae, Luxury Elite en Eyeliner luistert dan heeft het weinig zin natuurlijk om het er op te zetten

Maartenn (crew)
geplaatst:
Eis-T schreef:
ik ben redelijk nieuw in het toevoegen aan bandcamp, maar ik zie dat veel grote Vaporwave releases er nog niet op staan. Is er behoefte aan dat ik er daar wat van toevoeg? Als ik de enige op t platform ben die veel 猫 シ Corp. , Eco Virtual, Yung Bae, Luxury Elite en Eyeliner luistert dan heeft het weinig zin natuurlijk om het er op te zetten

Iedereen is welkom om toe te voegen!

geplaatst:
Eis-T schreef:

Voel je vrij, ik sta altijd open voor nieuwe goede vaporwave! Er staat ook al eea van Remember, 2814, Vektroid, Hong Kong Express, t e l e p a t h en Nmesh op de site zoals je misschien al hebt gezien.

geplaatst:
Is er iemand die dit album wil toevoegen:
Destituent | sole - sole.bandcamp.com
Alvast bedankt!

Maartenn (crew)
geplaatst:

geplaatst:
Iemand die deze:
Charles Tolliver - Paper Man (1975)

Kan omtoveren naar degene die het eigenlijk hoort te zijn:
Charles Tolliver And His All Stars - Charles Tolliver And His All Stars (Vinyl, LP, Album) | Discogs

Ooit verkeerd toegevoegd door ene Soledad...

CHIEP (crew)
geplaatst:
done

geplaatst:

Top! Dank

geplaatst:
Zou iemand deze plaat willen toevoegen: Source – Totality
De plaat staat al wel op Spotify.
Hun vorige plaat is ook al vertegenwoordigd op MuMe: Source - Return to Nothing (2016)

geplaatst:
Zou iemand dit album op de site willen zetten?

Jerry Williams - Sweet Little Rock'n'roller

https://2.bp.blogspot.com/-hJ7_XRWehCQ/WbGuiaLu_AI/AAAAAAAAEBE/_9amDYSZZe0YpWfFgPApI35xciU1J1aiQCLcBGAs/s1600/williams1.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 20:34 uur

geplaatst: vandaag om 20:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.