De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
dollie
geplaatst: 12 september 2006, 01:11 uur
Sagittarius1981 schreef:
"en wij zijn ook maar mensen..."
dat is zeker waar
"en wij zijn ook maar mensen..."dat is zeker waar

0
geplaatst: 17 september 2006, 12:45 uur
Tegenwoordig worden er regelmatig dvd-video's uitgebracht van live concerten maar dan zit er ook nog een audio cd bij van datzelfde concert. Mogen deze bij de dvd gevoegde cd's ook worden toegevoegd aan MuMe? Het plaatje is dan wel veelal van de gecombineerde dvd en cd.
0
geplaatst: 17 september 2006, 17:15 uur
ik wil een cd toevoegen maar de cd is zo onbekend dat er nergens een plaatje is te vinden.
wat moet ik daar aan dioen
0
geplaatst: 17 september 2006, 17:56 uur
radio 538 schreef:
ik wil een cd toevoegen maar de cd is zo onbekend dat er nergens een plaatje is te vinden.
Als je hem zelf in bezit hebt scannen

0
geplaatst: 17 september 2006, 18:13 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

heb geen scan apparaat.

0
geplaatst: 17 september 2006, 18:14 uur
Ga je gezellig op de koffie bij de buurvrouw en vraag je terloops of je even mag scannen

0
titan (crew)
geplaatst: 17 september 2006, 22:01 uur
Of je geeft hier aan om welke cd het gaat. Dan is er altijd wel iemand die gaat zoeken naar een plaatje.
0
geplaatst: 22 september 2006, 16:41 uur
Ik wacht al bijna 2 weken op een toevoeging van The Temptations, is dat album verdwaald ofzo?
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 19:31 uur
Ik heb mijn cover onder de scanner gelegd, in JPG opgeslagen maar dan nog wil het bij toevoegen niet lukken. Iets met de bestandsgrootte
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
0
chrismusic
geplaatst: 4 oktober 2006, 15:24 uur
Reijersen schreef:
Ik heb mijn cover onder de scanner gelegd, in JPG opgeslagen maar dan nog wil het bij toevoegen niet lukken. Iets met de bestandsgrootte
Hoe krijg ik dat voor elkaar?het plaatje moet wel 200 bij 200 zijn anders word die niet geaccepteerd
0
chrismusic
geplaatst: 4 oktober 2006, 15:26 uur
Ik had een vraagje kan ik een cd toevoegen die niet in Nederland te verkrijgen is? het gaat om instrumentale flamenco muziek ik vind het zelf echt heel erg mooi maar hij is dus wel te downloaden op betaalmp3sites en je kan hem in belgie en frankrijk kopen in de winkel
chrismusic
chrismusic
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 15:27 uur
Reijersen schreef:
Hoe krijg ik dat voor elkaar?200 x 200????
max 25kb????
jpg bestand????
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 16:15 uur
Klumpie schreef:
200 x 200????
max 25kb????
jpg bestand????
(quote)
200 x 200????
max 25kb????
jpg bestand????
Het ligt aan het aantal kb, maar ik weet niet hoe ik dat kleiner krijg.
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 16:16 uur
Welk programma gebruik je?
Bij Irfanview kun je als je opslaat, de kwaliteit iets verlagen, waardoor de bestandsgrootte ook kleiner wordt.
Bij Irfanview kun je als je opslaat, de kwaliteit iets verlagen, waardoor de bestandsgrootte ook kleiner wordt.
0
handsome_devil
geplaatst: 4 oktober 2006, 16:19 uur
Je kan ook gewoon je plaatje van 200x200 kopiëren en dan plakken in paint
Dan zit je zeker onder de 25 kb.
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 17:35 uur
handsome_devil schreef:
(quote)
gaan we proberen
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 17:38 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Zoals Herman zegt, je kunt de kwaliteit iets verlagen. Ik gebruik zelf PhotoFiltre, die is Nederlandstalig en ook iets handiger in het gebruik dan Irfanview.
Hier kun je beiden gratis downloaden.
http://www.ad.nl/multi-media/article82811.ece
0
chrismusic
geplaatst: 4 oktober 2006, 18:51 uur
chrismusic schreef:
Ik had een vraagje kan ik een cd toevoegen die niet in Nederland te verkrijgen is? het gaat om instrumentale flamenco muziek ik vind het zelf echt heel erg mooi maar hij is dus wel te downloaden op betaalmp3sites en je kan hem in belgie en frankrijk kopen in de winkel
chrismusic
chrismusic
Is er iemand die mij hierover duidelijkheid kan geven want dan kan ik beginnen met toevoegen
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 18:55 uur
Ik denk dat je het best kunt toevoegen, omdat via internet heel makkelijk aan cd's te komen is.
Daarnaast hebben we ook users uit België op de site: dus kom maar op met die toevoeging
Daarnaast hebben we ook users uit België op de site: dus kom maar op met die toevoeging

0
geplaatst: 4 oktober 2006, 19:57 uur
Waar is de freedb site gebleven?
Ik kan geen albums meer op die site zoeken en dus ook niet hier toevoegen?
Is er een alternatief?
Ik kan geen albums meer op die site zoeken en dus ook niet hier toevoegen?
Is er een alternatief?
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 22:56 uur
Je kunt er nu wel weer op, ik weet nog niet of je gegevens er van af kunt halen.
0
chrismusic
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:21 uur
toegevoegd: Robert cray - Twenty
in behandeling: Dana Glover - Testimony
in behandeling: Dana Glover - Testimony
0
chrismusic
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:30 uur
ik wil een jpg die 180 bij 162 is veranderen naar 200 bij 200 maar het lukt me niet is dat onmogelijk? Ik gebruik irfanview ik kan het alleen veranderen naar 200 bij 180 of 220 bij 200
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:35 uur
Ja, dat kan. Ga naar Image->Resize/Resample (of gebruik ctrl-R), dan vink je preserve aspect ratio uit, en dan kan je hem naar eigen wens resizen.
Let wel dat de kans aanwezig is dat je plaatje hier niet word goedgekeurd omdat hij nogal pixelig zal worden.
Let wel dat de kans aanwezig is dat je plaatje hier niet word goedgekeurd omdat hij nogal pixelig zal worden.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:47 uur
obsessed schreef:
Die kans is zelfs erg groot. Bij voorkeur geen plaatjes bij een toevoeging gebruiken die oorspronkelijk kleiner waren dan 200x200, als je een plaatje van 162px oprekt naar 200px wordt het hoe dan ook blurry.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:50 uur
ik wil een jpg die 180 bij 162 is veranderen naar 200 bij 200
Plaatjes moeten 200 pixels breed zijn, de lengte mag tot 330 pixels.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:52 uur
Klumpie schreef:
Je kunt er nu wel weer op, ik weet nog niet of je gegevens er van af kunt halen.
volgens mij niet. ik zie geen database meer waarmee je op de site albums kan zoeken.

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 20:46 uur
Weet iemand wat er met http://www.freedb.org/ is gebeurd? Ik kan de overzichten van albums niet meer vinden. Wie kan mij hierbij helpen?
* denotes required fields.