MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Jazper schreef:
(quote)

Het woord schamel kwam zelfs bij me op.
Even raten makker! Die gemiddelde rating is niet best.

Kan iemand Ludwig Goransson - Mandalorian Season 2, de laatste helft van dee serie, toevoegen? Dank alvast.

En kan iemand Appa - Betonnen Roos toevoegen? Dank alvast!

Heeft iemand zin deze toe te voegen?

https://rateyourmusic.com/release/album/luca-bocci/no-pierdas-la-simpleza/

Argentijnse slaapkamerpop.

Ik heb behoorlijk wat vinyl dat niet op mm staat, soms lukt het me om een goede afbeelding te vinden; maar bij deze is het nog niet gelukt; mocht iemand zin hebben, of een goede afbeelding hebben liggen....

Schralen Tsjip En De Mussenschrik - Mens Erger Je Niet (1977, Vinyl) | Discogs

Alleen voor de naam al

MaRaCash
Ma.Ra.Cash

Dit is hetzelfde label, dus kan iemand van de crew a.u.b. corrigeren naar één label?.
Ik denk dat de tweede schrijfwijze de juiste is. Ma.Ra.Cash Records | Discography | Discogs

Het is al gebeurd, ik vermoed door CHIEP . Top, dank je wel!

Als iemand deze EP wil plaatsen......

The Kinks - Waterloo Sunset '94 EP (1994, CD) | Discogs

Staan een paar bijzondere demos uit 1976 op.
Alvast bedankt.

nlkink schreef:
Als iemand deze EP wil plaatsen.......

The Kinks - Waterloo Sunset '94 EP (1994)

Diende ter promotie van een nog te verschijnen livealbum in eigen beheer en 't heeft een officiële status: Release “Waterloo Sunset ’94 EP” by The Kinks - MusicBrainz

Zou iemand mij kunnen helpen met het toevoegen van:

Anthology of Dutch Electronic Tape Music: Volume 1 (1955-1966)
Anthology of Dutch Electronic Tape Music: Volume 2 - 1966-1977

Ik kan geen goede afbeeldingen vinden van de hoezen. Bij voorbaat dank!

Underperformer | EYES | Indisciplinarian - indisciplinarian.bandcamp.com

Bovenstaande is hét album van het jaar, maar staat nog niet op de site! Wil wil dat veranderen?

eightynine schreef:
Underperformer | EYES | Indisciplinarian - indisciplinarian.bandcamp.com

Bovenstaande is hét album van het jaar, maar staat nog niet op de site! Wil wil dat veranderen?

Staat bij dezen in de wachtrij.

Ik zag dat het BB King album The Jungle uit 1967 niet op MuMe staat. Het hele repertoire van deze blues gigant "moet" toch op MuMe staan? Kan iemand dit album toevoegen aub?

spinout schreef:
Ik zag dat het BB King album The Jungle uit 1967 niet op MuMe staat. Het hele repertoire van deze blues gigant "moet" toch op MuMe staan? Kan iemand dit album toevoegen aub?

Ingediend....

spinout schreef:

Toegevoegd:

B.B. King - The Jungle (1967)

Op de site van het label staan toch goede 600x600 afbeeldingen: hier en hier.

Njal schreef:
(quote)

Op de site van het label staan toch goede 600x600 afbeeldingen: hier en hier.

Dank! Ik ben daar niet zo handig in. Ga er nu mee aan de slag!

Ah, nog meer albums voor 2020:

Cremations - Dissolution of Balance
Dissolution Of Balance | CREMATIONS - cremationshc.bandcamp.com

Laurie Spiegel - Unseen Worlds (1991) - voor de overzichtelijkheid de BandCamp-tracklist aangehouden.

Ik wilde deze plaat gaan toevoegen: High Definition Quartet - Dziady (2020, CD) | Discogs. Alleen kom ik er niet helemaal uit qua artiesten. Spotify en Apple Music lijken er een beetje een zooitje van te maken, want zij hebben Piotr Orzechowski - de bandleider van het kwartet - tweemaal als gastartiest staan. En bovendien de albumtitel in het Pools, maar de songtitels in het Engels. De website van het moederlabel geeft dan weer karige informatie: High Definition Quartet - Forefathers' Eve - pwm.com.pl. Discogs negeert de (indrukwekkende) gastartiesten en heeft ook het jaar van uitgave fout. Zelf vind ik dat ze het bij RateYourMusic als enige netjes doen: Dziady by High Definition Quartet (Album, Avant-Garde Jazz): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com. Maar dat mag ik volgens mij weer niet als bron gebruiken. Iemand met veel ervaring met het toevoegen van jazz die me kan helpen?

PS:

Kronos: Café Tokyo (2017)

update: Pepper Adams Quintet - 10 to 4 at the 5-Spot (1958)

Kenny Burrell ‎– All Day Long & All Night Long - blijft nog open staan, vind daar zelf vooral hoezen met plaatdoordruk en andere onvolkomenheden van.

Teunnis schreef:
Ik wilde deze plaat gaan toevoegen: High Definition Quartet - Dziady (2020, CD) | Discogs. ... Zelf vind ik dat ze het bij RateYourMusic als enige netjes doen: Dziady by High Definition Quartet (Album, Avant-Garde Jazz): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com. Maar dat mag ik volgens mij weer niet als bron gebruiken. Iemand met veel ervaring met het toevoegen van jazz die me kan helpen?

Niet veel jazzervaring maar wel behulpzaam: RYM is toch een gerenommeerde bron? Wikipedia is dat niet bij toevoegen. Ik zou RYM aanhouden met Poolse titels.

Change - Closer Still (2020) dat is een eerste uitgave die ze alvast op tournee konden verkopen: Change - Closer Still (2020, Tour Press, Vinyl) | Discogs

Klinkt wel goed, kon ik nog een voorbeeld aan nemen dat straight-edge. Die ander wordt aan gewerkt.

Mil-Spec - World House (2020)

Graag toevoegen, bij voorbaat dank!

Cheap 'n' Nasty | Discography | Discogs

Covergirl EP, opgenomen in Dordrecht op 7 Maart 1981. Hoewel bassiste/zangeresTerry alle 4 songs schreef, hebben ze allemaal hun eigen karacter. Op het eigen label van de band, Smashstick Plastics. Gitarist Kees Tazelaar speelde ook in de Brommers.

Het Britse weekblad Sounds noemde het op een na beste plaat van de week. 'Original ideas and a unique slant, but not less punk'.

Volgens het Haarlemse fanzine Nononsense: 'de beste punkband van Nederland'.

Volgens Nederlands 'post-punk' avantgarde blad Vinyl:

CHEAP'N'NASTY, Leiden
(Terry, Herman, Maarten, Kees, Ria)
E.P, Covergirl, Unknown, I'm a photomodel, No more violence on Smashstick Plastics records 001
... uitstekende muzikale vondsten .... Zonder voorbehoud aangeraden om te kopen. Ik kan wel juichen.'

Het is nog niet te laat voor een sxe levenswijze!

Ah, ik zie dat deze van Mindforce er ook nog niet op staat. Ook een pareltje:

Swingin Swords, Choppin Lords | Mindforce | Triple B Records - bbbrecords.bandcamp.com

Gast
geplaatst: vandaag om 07:29 uur

geplaatst: vandaag om 07:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.