De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2021, 12:56 uur
Een toevoeg verzoek :
Dahlia's Tear - Descendants Of The Moon | Releases | Discogs
Mijn dank alvast bij deze.
1
geplaatst: 3 januari 2021, 18:32 uur
Hacker schreef:
Een toevoeg verzoek :
Een toevoeg verzoek :
Staat in de wachtrij!
0
geplaatst: 5 januari 2021, 20:26 uur
Een vraagje voor de experts in het toevoegen van albums aan de site. Wat te doen als het land van herkomst van de band niet gekend is? Daarover vind ik op de Wiki-pagina niets terug..
Ter info: het gaat over deze plaat.
Thanks!
Ter info: het gaat over deze plaat.
Thanks!

0
geplaatst: 5 januari 2021, 21:23 uur
wie wil Mette Rasmussen/Chris Corsano: A View Of The Moon (From The Sun) toevoegen?
0
geplaatst: 5 januari 2021, 21:29 uur
Iemand die zin (en tijd) heeft om dit album toe te voegen?
Tony Williams Trio - Young At Heart (1997, CD) | Discogs
Bij voorbaat mijn dank!
Tony Williams Trio - Young At Heart (1997, CD) | Discogs
Bij voorbaat mijn dank!
0
geplaatst: 5 januari 2021, 22:12 uur
Wellicht een uitdaging, maar ik vraag het toch. Zou iemand een poging willen ondernemen onderstaand album toe te voegen? Ik kom alleen magere kwaliteit hoezen tegen, maar misschien heeft een ander dadelijk wel beet.
Vinny Golia - Openhearted (1979, Vinyl) | Discogs
Vinny Golia - Openhearted (1979, Vinyl) | Discogs
1
geplaatst: 6 januari 2021, 02:53 uur
Ataloona schreef:
Wellicht een uitdaging, maar ik vraag het toch. Zou iemand een poging willen ondernemen onderstaand album toe te voegen? Ik kom alleen magere kwaliteit hoezen tegen, maar misschien heeft een ander dadelijk wel beet.
De hoes op Rateyourmusic lijkt me toch bruikbaar : Openhearted by Vinny GoliaWellicht een uitdaging, maar ik vraag het toch. Zou iemand een poging willen ondernemen onderstaand album toe te voegen? Ik kom alleen magere kwaliteit hoezen tegen, maar misschien heeft een ander dadelijk wel beet.
0
geplaatst: 7 januari 2021, 19:17 uur
Ik zag dat BB King zijn album King Size uit 1977 niet op MuMe staat. Het hele repertoire van deze blues gigant hoort toch op MuMe? Zou iemand die willen toevoegen aub?
0
geplaatst: 7 januari 2021, 19:51 uur
spinout schreef:
Ik zag dat BB King zijn album King Size uit 1977 niet op MuMe staat. Het hele repertoire van deze blues gigant hoort toch op MuMe? Zou iemand die willen toevoegen aub?
Ingediend...
1
geplaatst: 8 januari 2021, 14:39 uur
spinout schreef:
Toegevoegd:
B.B. King - King Size (1977)
0
geplaatst: 10 januari 2021, 11:56 uur
cheapnnastynl schreef:
Graag toevoegen, bij voorbaat dank!'
in de wachtrij ......Graag toevoegen, bij voorbaat dank!'
1
geplaatst: 10 januari 2021, 12:00 uur
Ralph Heidel / Homo Ludens is gedefinieerd als een samenwerking, maar Homo Ludens is een begeleidend ensemble dat naar mijn weten geen losse albums uitbrengt. Dan is het misschien beter om deze combinatie te definiëren als alias van Ralph Heidel zoals bijv. gebruikelijk bij jazz ensembles?
(info op Ralph Heidel // Homo Ludens – Moments of Resonance [ALBUM PROMO] – KRYPTOX )
(info op Ralph Heidel // Homo Ludens – Moments of Resonance [ALBUM PROMO] – KRYPTOX )
0
geplaatst: 10 januari 2021, 13:47 uur
Het italiaanse jazzlabel Cam Jazz is onder diverse namen vermeld. C.A.M. Jazz, Cam Jazz, Camjazz.
Zouden deze gecorigeerd kunnen worden naar de juiste naam CAM Jazz - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Zouden deze gecorigeerd kunnen worden naar de juiste naam CAM Jazz - Wikipedia - nl.wikipedia.org
0
geplaatst: 11 januari 2021, 08:00 uur
0
geplaatst: 11 januari 2021, 11:21 uur
Kan iemand mij wat duidelijkheid geven wat betreft het woord over in de titel? Op de site staat het op diverse manieren bij albums, hier wat voorbeelden:
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea (1998)
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water (1970)
Dire Straits - Love over Gold (1982)
Against Nature - Stone Over Stone (2011)
Het is me nu niet duidelijk wanneer er wel/niet een hoofdletter gebruikt moet worden.
Als je een album toevoegt, dan zet de site het automatisch in een hoofdletter O.
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea (1998)
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water (1970)
Dire Straits - Love over Gold (1982)
Against Nature - Stone Over Stone (2011)
Het is me nu niet duidelijk wanneer er wel/niet een hoofdletter gebruikt moet worden.
Als je een album toevoegt, dan zet de site het automatisch in een hoofdletter O.
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 11 januari 2021, 17:29 uur
Hoi musicfriek!
Hierbij wat uitleg; ik hoop dat het je wat verder kan helpen!
Wanneer "over" een voorzetsel is, krijgt het een kleine letter (als het niet het eerste of laatste woord van de titel is, althans).
Het is echter niet altijd een voorzetsel: het kan ook een bijwoord zijn ("Ik heb nog wat eten over, wil je ook wat?"), of bij een werkwoord horen ("Hij werkt de laatste tijd wel erg vaak over; ziet hij een ander?"). Ik denk dat hierdoor de site niet automatisch het met een kleine letter schrijft.
De voorbeelden die je aanhaalt, moeten alle met een kleine "o" zijn, volgens mij. Maar niet iedereen zet deze automatische correctie weer terug.
Voor meer informatie, zie de Wiki:
Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Dan zie je daar in sectie 2(c) min of meer hetzelfde staan:
"Tussen het eerste en laatste woord in krijgen alle woorden een hoofdletter, behalve:
2(c) Korte voorzetsels: as, at, but, by, for, from, in, of, on, to, with - tenzij deze woorden een bijwoord zijn of deel uitmaken van een werkwoord (zie uitleg hieronder)."
Er is echter geen uitleg over het genoemde, zie ik nu...
Meer en soortgelijke informatie staat wel op de Wiki van MovieMeter: daar staan nog meer regels omtrent Hoofdlettering die aldaar gehanteerd worden; het is echter geen volledige overlap met de regels op deze site. (Daar heb ik wat voorbeelden van, maar die zal ik hier niet bespreken.) Het geval waar we het nu over hebben, is echter analoog aan wat daar staat: Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is! Anders kun je me ook een PM sturen
Fijne dag, allemaal!
Hierbij wat uitleg; ik hoop dat het je wat verder kan helpen!
Wanneer "over" een voorzetsel is, krijgt het een kleine letter (als het niet het eerste of laatste woord van de titel is, althans).
Het is echter niet altijd een voorzetsel: het kan ook een bijwoord zijn ("Ik heb nog wat eten over, wil je ook wat?"), of bij een werkwoord horen ("Hij werkt de laatste tijd wel erg vaak over; ziet hij een ander?"). Ik denk dat hierdoor de site niet automatisch het met een kleine letter schrijft.
De voorbeelden die je aanhaalt, moeten alle met een kleine "o" zijn, volgens mij. Maar niet iedereen zet deze automatische correctie weer terug.
Voor meer informatie, zie de Wiki:
Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Dan zie je daar in sectie 2(c) min of meer hetzelfde staan:
"Tussen het eerste en laatste woord in krijgen alle woorden een hoofdletter, behalve:
2(c) Korte voorzetsels: as, at, but, by, for, from, in, of, on, to, with - tenzij deze woorden een bijwoord zijn of deel uitmaken van een werkwoord (zie uitleg hieronder)."
Er is echter geen uitleg over het genoemde, zie ik nu...
Meer en soortgelijke informatie staat wel op de Wiki van MovieMeter: daar staan nog meer regels omtrent Hoofdlettering die aldaar gehanteerd worden; het is echter geen volledige overlap met de regels op deze site. (Daar heb ik wat voorbeelden van, maar die zal ik hier niet bespreken.) Het geval waar we het nu over hebben, is echter analoog aan wat daar staat: Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is! Anders kun je me ook een PM sturen

Fijne dag, allemaal!

0
geplaatst: 14 januari 2021, 16:03 uur
0
geplaatst: 14 januari 2021, 17:41 uur
trebremmit: The Future Sound Of London :: Electronic / Easy Listening :: FunkySouls - forum.funkysouls.org - tweede bericht, heb je die plaatdoordruk (?) boven nog wel, maar is dat stickerrestant tenminste weg.
0
geplaatst: 14 januari 2021, 17:52 uur
Bedankt voor het zoeken, maar er mist rechts net als bij de discogs link nog een stuk.
zie Yage - Yage - Fuzzy Logic E.P. - Jumpin' & Pumpin' - 12TOT 21 - Amazon.com Music
zie Yage - Yage - Fuzzy Logic E.P. - Jumpin' & Pumpin' - 12TOT 21 - Amazon.com Music
0
geplaatst: 14 januari 2021, 20:45 uur
0
geplaatst: 14 januari 2021, 21:34 uur
Graag toevoegen, bij voorbaat dank!
Compilatie
I Don't Care (Collection Dutch Punk 1977-1983) [Remastered]
I Don't Care (Collection Dutch Punk 1977-1983) [Remastered] by Various Artists on Spotify - open.spotify.com
I Don't Care Collection (Dutch Punk 1977-1983) (2016, CD) | Discogs
Compilatie
I Don't Care (Collection Dutch Punk 1977-1983) [Remastered]
I Don't Care (Collection Dutch Punk 1977-1983) [Remastered] by Various Artists on Spotify - open.spotify.com
I Don't Care Collection (Dutch Punk 1977-1983) (2016, CD) | Discogs
0
geplaatst: 15 januari 2021, 13:30 uur
Bij Mark Pritchard staan sommige albums onder Australie en andere onder het VK.
Is hij later soms genaturaliseerd of moeten die albums worden aangepast.
Mark Pritchard
Is hij later soms genaturaliseerd of moeten die albums worden aangepast.
Mark Pritchard
0
geplaatst: 18 januari 2021, 09:56 uur
Vader Abraham - Vader Abraham (1998)
Dit is zijn 1979 livealbum 'Bedankt', is er iemand die die hoes van RYM kan halen of bij die van het label de donkere kleuren kan egaliseren?
Bedankt Vader Abraham by Vader Abraham (Album): Rate Your Music - rateyourmusic.com
GIP - giprecords.com
Edit: voorzien, CHIEP bedankt!
Dit is zijn 1979 livealbum 'Bedankt', is er iemand die die hoes van RYM kan halen of bij die van het label de donkere kleuren kan egaliseren?
Bedankt Vader Abraham by Vader Abraham (Album): Rate Your Music - rateyourmusic.com
GIP - giprecords.com
Edit: voorzien, CHIEP bedankt!
0
geplaatst: 21 januari 2021, 20:14 uur
Zou iemand deze willen toevoegen?
Pressure Makes Diamonds 1 & 2 - The Year Of The Snake / Pompadour Hippie | Discogs
Betreft de compilatie van de twee 'pressure makes diamonds' e.p.'s die als 1 album te verkrijgen zijn.
Pressure Makes Diamonds 1 & 2 - The Year Of The Snake / Pompadour Hippie | Discogs
Betreft de compilatie van de twee 'pressure makes diamonds' e.p.'s die als 1 album te verkrijgen zijn.
0
geplaatst: 22 januari 2021, 11:19 uur
Wil iemand Passing Dream toevoegen aan de site om de discografie van William C. Beeley compleet te krijgen?
Will Beeley* - Passing Dream | Releases | Discogs
Will Beeley - Passing Dream - tompkinssquare.com
Ik wil er vervolgens wel een stukkie bij schrijven.
Will Beeley* - Passing Dream | Releases | Discogs
Will Beeley - Passing Dream - tompkinssquare.com
Ik wil er vervolgens wel een stukkie bij schrijven.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 22 januari 2021, 11:41 uur
Op Afgekeurde toevoegingen
en Afgekeurde toevoegingen
staan twee compilatie-albums die ik heb willen toevoegen.
De hoezen vertonen echter beide te veel verkleuring: zie ook het geleverde commentaar aldaar.
Is er iemand met afdoende Photoshop-kennis (ik heb daar nul van) die deze verkleuring kan wegwerken, en zo de hoezen kan oppoetsen, teneinde deze albums een volwaardige toevoeging te verschaffen?
Bij voorbaat hartelijk dank!
en Afgekeurde toevoegingen
staan twee compilatie-albums die ik heb willen toevoegen.
De hoezen vertonen echter beide te veel verkleuring: zie ook het geleverde commentaar aldaar.
Is er iemand met afdoende Photoshop-kennis (ik heb daar nul van) die deze verkleuring kan wegwerken, en zo de hoezen kan oppoetsen, teneinde deze albums een volwaardige toevoeging te verschaffen?
Bij voorbaat hartelijk dank!

* denotes required fields.