De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2022, 14:31 uur
Fijne (relatief) nieuwe Franse (synth)pop, wie wil t toevoegen?
https://www.bookspot.nl/muziek/erotico-3700398724744
Erotico - EP by Charlotte Fever on Apple Music - music.apple.com
Charlotte Fever-Erotico-(Deluxe)-WEB-FR-2022-OND - Music Scene - musicscn.com
Merci!
https://www.bookspot.nl/muziek/erotico-3700398724744
Erotico - EP by Charlotte Fever on Apple Music - music.apple.com
Charlotte Fever-Erotico-(Deluxe)-WEB-FR-2022-OND - Music Scene - musicscn.com
Merci!
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 5 februari 2022, 13:07 uur
Ze staan er al sinds 18 januari in, helaas! Ze zijn ook niet afgekeurd of zo, maar nog niet behandeld.
Ik hoop dat ze gauw op de site verschijnen!
0
AOR_Lover
geplaatst: 16 februari 2022, 07:39 uur
Er zijn weer wat AOR titels onderweg. Powerglide en Powerglide(I), Side Kixx, Johnny Strader en nog drie albums van 3D in Your Face. Heb nog aardig wat in petto maar de tijd ontbreekt vaak.
0
geplaatst: 16 februari 2022, 16:56 uur
Zou iemand Alexander Flood - The Space Between willen toevoegen? Dank!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 februari 2022, 17:31 uur
Liesjemeer, aanvraag tot toevoeging ingediend voor de albums:
- Heartbeat (2020)
- The Space Between (2022)
Verdere info: Music | Alexander Flood - alexanderflood.bandcamp.com & Alexander Flood on Apple Music - music.apple.com.
- Heartbeat (2020)
- The Space Between (2022)
Verdere info: Music | Alexander Flood - alexanderflood.bandcamp.com & Alexander Flood on Apple Music - music.apple.com.
0
geplaatst: 16 februari 2022, 21:19 uur
1
geplaatst: 17 februari 2022, 09:54 uur
Kan iemand van Johann Johansson deze twee soundtracks toevoegen? Alvast dank.
1) Blind Massage
2) The Shadow Play
1) Blind Massage
2) The Shadow Play
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 17 februari 2022, 10:38 uur
thomzi50 schreef:
1) Blind Massage
2) The Shadow Play
1) Blind Massage
2) The Shadow Play
Beide staan in de wacht nu!

0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 17 februari 2022, 10:46 uur
vigil schreef:
Zou iemand hier even naar kunnen kijken?
MIKE OLDFIELD Dark Star - Live American Radio Broadcast reviews - progarchives.com
https://open.spotify.com/album/5CV8X3LWIPtkeTvrOn8kVd
Mike Oldfield - Dark Star - Live American Radio Broadcast (Live) (2021) - rabox.is
Zou iemand hier even naar kunnen kijken?

MIKE OLDFIELD Dark Star - Live American Radio Broadcast reviews - progarchives.com
https://open.spotify.com/album/5CV8X3LWIPtkeTvrOn8kVd
Mike Oldfield - Dark Star - Live American Radio Broadcast (Live) (2021) - rabox.is
Ik weet uit ervaring dat releases met het woord "broadcast" in de titel vaak niet toevoegbaar blijken te zijn. Zie ook de Wiki:
Geen bootlegs of andere illegale cd's – hier vallen ook onofficiële live releases onder van labels zoals Immortal, Leftfield Media en Cult Legends (vaak staat bij deze uitgaven "broadcast(s)" vermeld in de (onder)titel);
Ik wil niet meteen zeggen dat dit geen illegale uitgave is, maar ik kan gek genoeg geen pagina over dit album vinden op de reguliere sites die ik bezoek om te kunnen checken of iets toevoegbaar is.
Ook het label "memory live records" lijkt niet te bestaan op deze sites.
Met andere woorden: ik kan geen juiste bronnen vinden om dit uit te kunnen zoeken, helaas! Misschien heeft iemand anders meer geluk dan wel wijsheid dan ik

0
geplaatst: 17 februari 2022, 11:01 uur
WhoAmI schreef:
Ik weet uit ervaring dat releases met het woord "broadcast" in de titel vaak niet toevoegbaar blijken te zijn. Zie ook de Wiki
Ik weet uit ervaring dat releases met het woord "broadcast" in de titel vaak niet toevoegbaar blijken te zijn. Zie ook de Wiki
Uiteraard weet ik dat ook maar het staat wel op Spotify bij Mike Oldfield. Bootlegs mogen niet op Spotify toch of heb ik t mis?
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 17 februari 2022, 11:26 uur
vigil schreef:
Uiteraard weet ik dat ook maar het staat wel op Spotify bij Mike Oldfield. Bootlegs mogen niet op Spotify toch of heb ik t mis?
(quote)
Ik wilde ook niet insinueren dat het per se een bootleg is. Maar je hebt ook andere soorten illegale cd's; vandaar de formulering "Geen bootlegs of andere illegale cd's" op de Wikipagina. En zeker de toevoeging "– hier vallen ook onofficiële live releases onder van labels zoals Immortal, Leftfield Media en Cult Legends (vaak staat bij deze uitgaven "broadcast(s)" vermeld in de (onder)titel);" valt volgens mij daaronder.
Volgens mij mogen bootlegs inderdaad niet op Spotify, maar ik ben wel meer releases daar tegengekomen die er niet op mochten; vooral die met 'broadcast' in de titel. Een keiharde regel daaromtrent kan ik niet formuleren, maar ik zie dat er erg weinig van zulke releases hier op de site staan. En er zijn heel veel albums met dat woord in de titel

Vandaar dat ik denk, dat het niet toevoegbaar is. Maar ik ben geen autoriteit op dat gebied!

Je vroeg of iemand ernaar kon kijken: dat heb ik gedaan, en ik gaf mijn mening erover. Je kunt het proberen toe te voegen, maar ik heb er niet zo'n goede hoop op.
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 18 februari 2022, 11:01 uur
Klopt volledig; het blijft een grijze zone, maar voorlopig behouden we de huidige regels.
Bij deze Dead Kennedys - Dreadlocks of the Suburbs (Live American Radio Broadcast) verwijderd omwille van dezelfde reden.
Bij deze Dead Kennedys - Dreadlocks of the Suburbs (Live American Radio Broadcast) verwijderd omwille van dezelfde reden.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 18 februari 2022, 11:04 uur
CHIEP schreef:
Klopt volledig; het blijft een grijze zone, maar voorlopig behouden we de huidige regels.
Mea culpa, dat was een toevoeging van mij voor ik wist van de desbetreffende passage in de Wiki!
Goed dat je dat zag

0
geplaatst: 18 februari 2022, 11:27 uur
Iemand zin om Ellis Hooks - Needle In a Haystack toe te voegen
Needle in a Haystack, Ellis Hooks | CD (album) | Muziek | bol.com
b.v.d.
b.v.d.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 18 februari 2022, 15:28 uur
thelion schreef:
b.v.d.
b.v.d.
Staat in de wachtrij!

0
geplaatst: 18 februari 2022, 19:42 uur
Iemand die er niet tegenop ziet (gezien het feit dat dit album 3 cd's telt) en zin heeft om het volgende toe te voegen?
Spinner - discogs.com
Lullabies For Catatonics: A Journey Through The British Avant-Pop/Art Rock Scene 1967-74, Various Artists, 3CD Clamshell Boxset - Cherry Red Records - cherryred.co.uk
Dan schrijf ik er een berichtje bij.
Mijn dank alvast!
Spinner - discogs.com
Lullabies For Catatonics: A Journey Through The British Avant-Pop/Art Rock Scene 1967-74, Various Artists, 3CD Clamshell Boxset - Cherry Red Records - cherryred.co.uk
Mijn dank alvast!

1
geplaatst: 18 februari 2022, 19:49 uur
heartofsoul schreef:
Iemand die er niet tegenop ziet (gezien het feit dat dit album 3 cd's telt) en zin heeft om het volgende toe te voegen?
Spinner - discogs.com
Mijn dank alvast!
Spinner - discogs.com
Mijn dank alvast!
Lullabies for Catatonics (2019) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 19 februari 2022, 09:56 uur
Het is ondertussen al meer dan een week geleden dat ik de score van The White Lotus (Cristobal Tapia De Veer) heb ingediend, en die is nog steeds niet behandeld. Normaal worden mijn toevoegingen na Max 1 dag wel goedgekeurd, is er iets misgegaan?
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 19 februari 2022, 11:38 uur
0
geplaatst: 19 februari 2022, 13:04 uur
0
geplaatst: 19 februari 2022, 13:32 uur
1
geplaatst: 20 februari 2022, 13:07 uur
Nee, dan deze!
De Vertalingen (CD), Kees Prins | CD (album) | Muziek | bol.com
Prins, De Munnik & Den Tex - De Vertalingen kopen? | platomania.nl
Als iemand zich geroepen voelt
De Vertalingen (CD), Kees Prins | CD (album) | Muziek | bol.com
Prins, De Munnik & Den Tex - De Vertalingen kopen? | platomania.nl
Als iemand zich geroepen voelt

1
geplaatst: 20 februari 2022, 13:15 uur
MartinoBasso schreef:
Het is ondertussen al meer dan een week geleden dat ik de score van The White Lotus (Cristobal Tapia De Veer) heb ingediend, en die is nog steeds niet behandeld. Normaal worden mijn toevoegingen na Max 1 dag wel goedgekeurd, is er iets misgegaan?
Scores worden dacht ik behandeld door neo, maar die is sinds 14 januari niet meer online geweest.
* denotes required fields.