MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

vigil schreef:
Fijne (relatief) nieuwe Franse (synth)pop, wie wil t toevoegen?

Merci!

Charlotte Fever - Erotico (2021)

WhoAmI schreef:
(quote)

Alle drie de volumes staan in de wacht!

Staan ze daar nog steeds in? Of zie ik ze over het hoofd?

WhoAmI (crew)
thomzi50 schreef:
(quote)

Staan ze daar nog steeds in? Of zie ik ze over het hoofd?

Ze staan er al sinds 18 januari in, helaas! Ze zijn ook niet afgekeurd of zo, maar nog niet behandeld.
Ik hoop dat ze gauw op de site verschijnen!

AOR_Lover
Er zijn weer wat AOR titels onderweg. Powerglide en Powerglide(I), Side Kixx, Johnny Strader en nog drie albums van 3D in Your Face. Heb nog aardig wat in petto maar de tijd ontbreekt vaak.

Zou iemand Alexander Flood - The Space Between willen toevoegen? Dank!

Sir Spamalot (crew)
Liesjemeer, aanvraag tot toevoeging ingediend voor de albums:
- Heartbeat (2020)
- The Space Between (2022)

Verdere info: Music | Alexander Flood - alexanderflood.bandcamp.com & ‎Alexander Flood on Apple Music - music.apple.com.

Kan iemand van Johann Johansson deze twee soundtracks toevoegen? Alvast dank.
1) Blind Massage
2) The Shadow Play

WhoAmI (crew)
thomzi50 schreef:
Kan iemand van Johann Johansson deze twee soundtracks toevoegen? Alvast dank.
1) Blind Massage
2) The Shadow Play

Beide staan in de wacht nu!

WhoAmI (crew)

Ik weet uit ervaring dat releases met het woord "broadcast" in de titel vaak niet toevoegbaar blijken te zijn. Zie ook de Wiki:

Geen bootlegs of andere illegale cd's – hier vallen ook onofficiële live releases onder van labels zoals Immortal, Leftfield Media en Cult Legends (vaak staat bij deze uitgaven "broadcast(s)" vermeld in de (onder)titel);

Ik wil niet meteen zeggen dat dit geen illegale uitgave is, maar ik kan gek genoeg geen pagina over dit album vinden op de reguliere sites die ik bezoek om te kunnen checken of iets toevoegbaar is.
Ook het label "memory live records" lijkt niet te bestaan op deze sites.
Met andere woorden: ik kan geen juiste bronnen vinden om dit uit te kunnen zoeken, helaas! Misschien heeft iemand anders meer geluk dan wel wijsheid dan ik

WhoAmI schreef:

Ik weet uit ervaring dat releases met het woord "broadcast" in de titel vaak niet toevoegbaar blijken te zijn. Zie ook de Wiki

Uiteraard weet ik dat ook maar het staat wel op Spotify bij Mike Oldfield. Bootlegs mogen niet op Spotify toch of heb ik t mis?

WhoAmI (crew)
vigil schreef:
(quote)

Uiteraard weet ik dat ook maar het staat wel op Spotify bij Mike Oldfield. Bootlegs mogen niet op Spotify toch of heb ik t mis?

Ik wilde ook niet insinueren dat het per se een bootleg is. Maar je hebt ook andere soorten illegale cd's; vandaar de formulering "Geen bootlegs of andere illegale cd's" op de Wikipagina. En zeker de toevoeging "– hier vallen ook onofficiële live releases onder van labels zoals Immortal, Leftfield Media en Cult Legends (vaak staat bij deze uitgaven "broadcast(s)" vermeld in de (onder)titel);" valt volgens mij daaronder.

Volgens mij mogen bootlegs inderdaad niet op Spotify, maar ik ben wel meer releases daar tegengekomen die er niet op mochten; vooral die met 'broadcast' in de titel. Een keiharde regel daaromtrent kan ik niet formuleren, maar ik zie dat er erg weinig van zulke releases hier op de site staan. En er zijn heel veel albums met dat woord in de titel

Vandaar dat ik denk, dat het niet toevoegbaar is. Maar ik ben geen autoriteit op dat gebied!
Je vroeg of iemand ernaar kon kijken: dat heb ik gedaan, en ik gaf mijn mening erover. Je kunt het proberen toe te voegen, maar ik heb er niet zo'n goede hoop op.

CHIEP (crew)
Klopt volledig; het blijft een grijze zone, maar voorlopig behouden we de huidige regels.
Bij deze Dead Kennedys - Dreadlocks of the Suburbs (Live American Radio Broadcast) verwijderd omwille van dezelfde reden.

WhoAmI (crew)
CHIEP schreef:
Klopt volledig; het blijft een grijze zone, maar voorlopig behouden we de huidige regels.
Bij deze Dead Kennedys - Dreadlocks of the Suburbs (Live American Radio Broadcast) verwijderd omwille van dezelfde reden.

Mea culpa, dat was een toevoeging van mij voor ik wist van de desbetreffende passage in de Wiki!
Goed dat je dat zag

Iemand zin om Ellis Hooks - Needle In a Haystack toe te voegen
Needle in a Haystack, Ellis Hooks | CD (album) | Muziek | bol.com

b.v.d.

WhoAmI (crew)
thelion schreef:
Iemand zin om Ellis Hooks - Needle In a Haystack toe te voegen
Needle in a Haystack, Ellis Hooks | CD (album) | Muziek | bol.com

b.v.d.

Staat in de wachtrij!

WhoAmI schreef:

Staat in de wachtrij!

Iemand die er niet tegenop ziet (gezien het feit dat dit album 3 cd's telt) en zin heeft om het volgende toe te voegen?

Spinner - discogs.com

Lullabies For Catatonics: A Journey Through The British Avant-Pop/Art Rock Scene 1967-74, Various Artists, 3CD Clamshell Boxset - Cherry Red Records - cherryred.co.uk

Dan schrijf ik er een berichtje bij.

Mijn dank alvast!

heartofsoul schreef:
Iemand die er niet tegenop ziet (gezien het feit dat dit album 3 cd's telt) en zin heeft om het volgende toe te voegen?

Spinner - discogs.com

Lullabies For Catatonics: A Journey Through The British Avant-Pop/Art Rock Scene 1967-74, Various Artists, 3CD Clamshell Boxset - Cherry Red Records - cherryred.co.uk

Dan schrijf ik er een berichtje bij.

Mijn dank alvast!

Lullabies for Catatonics (2019) - MusicMeter.nl

Het is ondertussen al meer dan een week geleden dat ik de score van The White Lotus (Cristobal Tapia De Veer) heb ingediend, en die is nog steeds niet behandeld. Normaal worden mijn toevoegingen na Max 1 dag wel goedgekeurd, is er iets misgegaan?

Wie wil deze leuke verzamelaar toevoegen?

Spinner - discogs.com

Supersid schreef:
Wie wil deze leuke verzamelaar toevoegen?

Spinner - discogs.com

Die staat al op de site!

Groove Train (2008) - MusicMeter.nl

Excuses!

MartinoBasso schreef:
Het is ondertussen al meer dan een week geleden dat ik de score van The White Lotus (Cristobal Tapia De Veer) heb ingediend, en die is nog steeds niet behandeld. Normaal worden mijn toevoegingen na Max 1 dag wel goedgekeurd, is er iets misgegaan?

Scores worden dacht ik behandeld door neo, maar die is sinds 14 januari niet meer online geweest.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.