MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
WhoAmI (crew)

Ik zal dan nog eens goed kijken naar wat er zoal is, deze neem ik sowieso mee natuurlijk!

Kan iemand deze toevoegen:
Angelo Badalamenti - 44 Inch Chest
Angelo Badalamenti - Cet-amour là

WhoAmI (crew)
thomzi50 schreef:
Kan iemand deze toevoegen:
Angelo Badalamenti - 44 Inch Chest

Staat er geloof ik al op!
Angelo Badalamenti - 44 Inch Chest (2010) - MusicMeter.nl

Angelo Badalamenti - Cet-amour là

In de wacht!

Zou iemand Confessin' The Blues (1965) van B.B. King willen toevoegen? Dat verdient B.B. toch?

Ik zou graag de onderstaande cd toe willen voegen maar kan helaas geen albumcover vinden met de juiste maten.

https://www.discogs.com/release/24804986-Darkness-Blacksmith-Kerker-Darkness-Blacksmith-Kerker

Hartelijk dank voor de hulp!

Ik mis de band: HIDDEN HAND. Heeft al een paar albums gemaakt. recentelijk nog eentje: April's Attic

Neal Peart schreef:
Ik mis de band: HIDDEN HAND. Heeft al een paar albums gemaakt. recentelijk nog eentje: April's Attic

Staat in de wachtrij

Neal Peart schreef:

Hidden Hand - April's Attic (2022) - MusicMeter.nl

Laat ik dit bericht nog eens herhalen. Ik vrees dat het een grote uitdaging is om een afbeelding op maat te vinden.

Ik zou graag de onderstaande cd toe willen voegen maar kan helaas geen albumcover vinden met de juiste maten.

https://www.discogs.com/release/24804986-Darkness-Blacksmith-Kerker-Darkness-Blacksmith-Kerker

Hartelijk dank voor de hulp!

Kan iemand Junkie XL - Three Thousand Years of Longing toevoegen? Dank alvast.

Sir Spamalot (crew)
thomzi50, aanvraag tot toevoeging ingediend onder de naam Tom Holkenborg (zoals op de hoes staat). Ik heb tevens gevraagd om een alias aan te maken met Junkie XL - MusicMeter.nl.

Edit voor de crew: ik zie Tom Holkenborg ook afzonderlijk als artiest staan: Tom Holkenborg - MusicMeter.nl. Alias zal dus niet nodig zijn. Best verwarrend.

Verdere info:
- ‎Three Thousand Years of Longing (Original Motion Picture Soundtrack) by Tom Holkenborg on Apple Music - music.apple.com
- Tom Holkenborg / Junkie XL: Three Thousand Years of Longing - Soundtrack - Milan Records - milanrecords.com

Killeraapje, een goede hoes vinden blijft inderdaad het probleem.

Sir Spamalot schreef:
thomzi50, aanvraag tot toevoeging ingediend onder de naam Tom Holkenborg (zoals op de hoes staat). Ik heb tevens gevraagd om een alias aan te maken met Junkie XL - MusicMeter.nl.

Edit voor de crew: ik zie Tom Holkenborg ook afzonderlijk als artiest staan: Tom Holkenborg - MusicMeter.nl. Alias zal dus niet nodig zijn. Best verwarrend.

Verdere info:
- ‎Three Thousand Years of Longing (Original Motion Picture Soundtrack) by Tom Holkenborg on Apple Music - music.apple.com
- Tom Holkenborg / Junkie XL: Three Thousand Years of Longing - Soundtrack - Milan Records - milanrecords.com

Killeraapje, een goede hoes vinden blijft inderdaad het probleem.

Dank! Inderdaad verwarrend. (Niet alleen op MusicMeter overigens, ook Spotify en andere sites weten niet altijd raad met zijn twee artiestennamen (en bijbehorende stijlen)).

Killeraapje, een goede hoes vinden blijft inderdaad het probleem. [/quote]

Veel dank voor het nakijken en het bericht!!

Is het soms mogelijk om de EP Atmosphere van Joy Division toe te voegen?

Alvast bedankt!

https://www.discogs.com/master/81850-Joy-Division-Atmosphere

Dr. Alban - Ragga Gone Re-mix (1993)
In ieder geval deze even voor je. Vanwege de verscheidenheid aan stijlen mede onder de algehele noemer pop ingedeeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.