De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2024, 12:43 uur
Wil iemand de EP "Live vol.1" van de bluesformatie GA-20 toevoegen aub?
Er is ook een "does Hounddog Taylor" EP die de plaat voorafging en er dus strikt gezien op mag...
Er is ook een "does Hounddog Taylor" EP die de plaat voorafging en er dus strikt gezien op mag...
0
geplaatst: 9 december 2024, 14:44 uur
Fuzz Sagrado @ discogs
Ja, ik weer. Zou iemand de albums en EPs van bovenstaand bandje willen toevoegen? Hun laatste EP, Cold Remains, staat daar nog niet bij, maar wel op bandcamp.
Ja, ik weer. Zou iemand de albums en EPs van bovenstaand bandje willen toevoegen? Hun laatste EP, Cold Remains, staat daar nog niet bij, maar wel op bandcamp.
0
geplaatst: 10 december 2024, 09:41 uur
Zou iemand "The old country, live van the Deer inn" willen toevoegen? Keith Jarrett en co
The Old Country - ECM Records - ecmrecords.com
The Old Country - ECM Records - ecmrecords.com
0
geplaatst: 11 december 2024, 20:20 uur
IZZ - Collapse the Wave
IZZ Collapse the Wave reviews - progarchives.com
IZZ Collapse the Wave reviews - progarchives.com
2
geplaatst: 12 december 2024, 08:57 uur
1
geplaatst: 12 december 2024, 08:57 uur
Insignificance schreef:
Fuzz Sagrado @ discogs
Fuzz Sagrado @ discogs
Cold Remains heb ik in de wachtrij gezet. Staat inmiddels op Discogs en MusicBrainz.
0
geplaatst: 13 december 2024, 17:22 uur
Zou aub iemand het album "Rogue" van Bob Wayne willen toevoegen?
0
geplaatst: 14 december 2024, 14:41 uur
John Steel with Doogie White - Everything or Nothing (2017) - MusicMeter.nl
Staat er al vier jaar op.
0
geplaatst: 15 december 2024, 10:40 uur
Zit er nog iemand op de redactie?
Er staan 2 albums te wachten om toe gevoegd te worden, maar die staan er reeds meer dan een week; eerder bijna twee weken.
Straks zijn het classics.
Er staan 2 albums te wachten om toe gevoegd te worden, maar die staan er reeds meer dan een week; eerder bijna twee weken.
1
geplaatst: 15 december 2024, 12:08 uur
feenah; ik ben er vrij zeker van dat de crew er alles aan doet om de ingezonden toevoegingen zo snel als mogelijk te behandelen. Maar soms kan het wel eens gebeuren dat je wat langer dan een week moet wachten op de behandeling van je toevoegingen. Uiteindelijk zullen ze wel behandeld worden, gewoon wat meer geduld blijven oefenen, en vergeet ook niet dat de feestdagen eraan komen, dus mensen zullen dan ook wel familiale verplichtingen hebben met die dagen.
0
geplaatst: 15 december 2024, 16:57 uur
Wil aub iemand het album "Kung Fu WOLFMAN vs. The Blob" van The Pine Box Boys toevoegen? Alvast bedankt!
1
geplaatst: 16 december 2024, 09:35 uur
Supersid; toegevoegd en hij staat in de wachtrij ter beoordeling.
1
geplaatst: 16 december 2024, 16:40 uur
vigil schreef:
Shona Laing heeft een aantal zeer fraaie albums uitgebracht, dus bijdeze gelijk een tip! Echter staat er maar eentje op deze site. Zou iemand haar andere studio-albums kunnen toevoegen?
Shona Laing heeft een aantal zeer fraaie albums uitgebracht, dus bijdeze gelijk een tip! Echter staat er maar eentje op deze site. Zou iemand haar andere studio-albums kunnen toevoegen?
Het tweede en derde album in de wachtrij.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 16 december 2024, 16:57 uur
feenah schreef:
Beide toevoegingen die je bedoelt zijn behandeld: eentje was van afgelopen donderdag, de ander van dinsdag. Beide dus nog geen week in de wacht, laat staan twee weken. Het kan voorkomen dat albums er een weekje in staan, maar dat was hier niet het geval.
Ik zie de gecorrigeerde toevoegingen tegemoet; bij vragen kun je deze altijd aan me stellen!
1
geplaatst: 17 december 2024, 19:20 uur
Supersid schreef:
In de wachtrij, die 2e als Does Hound Dog Taylor Live!
1
geplaatst: 17 december 2024, 22:00 uur
Vandaag op CD gevonden in de lokale kringloop, op het collectors' Choice label, maar toen ik 'm wilde 'aanvinken' hier op MM bleek dat het album hier nog niet is opgevoerd.....https://www.discogs.com/master/260041-John-Sebastian-Cheapo-Cheapo-Productions-Presents-Real-Live
Ziet er een beetje uit als bootleg maar is in 1971 juist uitgebracht om dit tegen te gaan.
Wil iemand 'm opvoeren?
Ziet er een beetje uit als bootleg maar is in 1971 juist uitgebracht om dit tegen te gaan.
Wil iemand 'm opvoeren?
1
geplaatst: 17 december 2024, 23:43 uur
1
geplaatst: 18 december 2024, 00:20 uur
Supersid schreef:
Wil aub iemand dit debuut van The Farm Band toevoegen?
Just a moment... - discogs.com
Wil aub iemand dit debuut van The Farm Band toevoegen?
Just a moment... - discogs.com
In de wachtrij.
1
geplaatst: 18 december 2024, 21:11 uur
Verder nog het vierde en vijfde album van Shona Laing in de wachtrij en het nodige Fuzz Sagrado.
0
geplaatst: 19 december 2024, 12:34 uur
Holger Czukay - MusicMeter.nl
Dit land klopt toch niet bij zijn albums, toen hij geboren werd was het Danzig, maar later gewoon Polen. Iemand die geboren is in West Duitsland is na de hereniging toch ook gewoon Duitser, en dan komt er geen West-Duitsland meer bij de albums te staan?
Dit land klopt toch niet bij zijn albums, toen hij geboren werd was het Danzig, maar later gewoon Polen. Iemand die geboren is in West Duitsland is na de hereniging toch ook gewoon Duitser, en dan komt er geen West-Duitsland meer bij de albums te staan?
1
geplaatst: 19 december 2024, 23:31 uur
0
geplaatst: 20 december 2024, 00:00 uur
davevr schreef:
Zou iemand "The old country, live van the Deer inn" willen toevoegen? Keith Jarrett en co
Staat in de wachtrij.
0
geplaatst: 20 december 2024, 14:16 uur
Ik wilde op mijn favoriete albums stemmen maar er ontbreken een paar:
Is er iemand die deze zou kunnen toevoegen zodat ik kan stemmen op mijn favoriete album van 2024.
Sami Yusuf - when paths meet (vol. 2)
Fia - Keeper Of The Keys
Ladaniva - Ladaniva (Postcards)
Cabra - Cabra, Vol. 1
Is er iemand die deze zou kunnen toevoegen zodat ik kan stemmen op mijn favoriete album van 2024.
Sami Yusuf - when paths meet (vol. 2)
Fia - Keeper Of The Keys
Ladaniva - Ladaniva (Postcards)
Cabra - Cabra, Vol. 1
* denotes required fields.