MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Wil iemand de EP "Live vol.1" van de bluesformatie GA-20 toevoegen aub?

Er is ook een "does Hounddog Taylor" EP die de plaat voorafging en er dus strikt gezien op mag...

Fuzz Sagrado @ discogs

Ja, ik weer. Zou iemand de albums en EPs van bovenstaand bandje willen toevoegen? Hun laatste EP, Cold Remains, staat daar nog niet bij, maar wel op bandcamp.

Zou iemand "The old country, live van the Deer inn" willen toevoegen? Keith Jarrett en co

The Old Country - ECM Records - ecmrecords.com

Kan iemand Feeding Fingers - Against the Roses toevoegen?

Progman en reptile71; beide verzoekjes toegevoegd, en staan momenteel ter beoordeling in de wachtrij.

Insignificance schreef:
Fuzz Sagrado @ discogs

Ja, ik weer. Zou iemand de albums en EPs van bovenstaand bandje willen toevoegen? Hun laatste EP, Cold Remains, staat daar nog niet bij, maar wel op bandcamp.

Cold Remains heb ik in de wachtrij gezet. Staat inmiddels op Discogs en MusicBrainz.

Zou aub iemand het album "Rogue" van Bob Wayne willen toevoegen?

DjFrankie (moderator)
Supersid schreef:
Zou aub iemand het album "Rogue" van Bob Wayne willen toevoegen?

Bob Wayne - Rogue

Twee van Fuzz Sagrado toegevoegd en één in de wachtrij.

Kan iemand Rachel Portman - Bel Ami toevoegen?

Zit er nog iemand op de redactie?
Er staan 2 albums te wachten om toe gevoegd te worden, maar die staan er reeds meer dan een week; eerder bijna twee weken.
Straks zijn het classics.

feenah; ik ben er vrij zeker van dat de crew er alles aan doet om de ingezonden toevoegingen zo snel als mogelijk te behandelen. Maar soms kan het wel eens gebeuren dat je wat langer dan een week moet wachten op de behandeling van je toevoegingen. Uiteindelijk zullen ze wel behandeld worden, gewoon wat meer geduld blijven oefenen, en vergeet ook niet dat de feestdagen eraan komen, dus mensen zullen dan ook wel familiale verplichtingen hebben met die dagen.

Wil aub iemand het album "Kung Fu WOLFMAN vs. The Blob" van The Pine Box Boys toevoegen? Alvast bedankt!

Supersid; toegevoegd en hij staat in de wachtrij ter beoordeling.

vigil schreef:
Shona Laing heeft een aantal zeer fraaie albums uitgebracht, dus bijdeze gelijk een tip! Echter staat er maar eentje op deze site. Zou iemand haar andere studio-albums kunnen toevoegen?

Het tweede en derde album in de wachtrij.

WhoAmI (crew)
feenah schreef:
Zit er nog iemand op de redactie?
Er staan 2 albums te wachten om toe gevoegd te worden, maar die staan er reeds meer dan een week; eerder bijna twee weken.
Straks zijn het classics.

Beide toevoegingen die je bedoelt zijn behandeld: eentje was van afgelopen donderdag, de ander van dinsdag. Beide dus nog geen week in de wacht, laat staan twee weken. Het kan voorkomen dat albums er een weekje in staan, maar dat was hier niet het geval.
Ik zie de gecorrigeerde toevoegingen tegemoet; bij vragen kun je deze altijd aan me stellen!

B.Robertson schreef:
(quote)

Het tweede en derde album in de wachtrij.

Alvast bedankt!

Supersid schreef:
Wil iemand de EP "Live vol.1" van de bluesformatie GA-20 toevoegen aub?

Er is ook een "does Hounddog Taylor" EP die de plaat voorafging en er dus strikt gezien op mag...

In de wachtrij, die 2e als Does Hound Dog Taylor Live!

Vandaag op CD gevonden in de lokale kringloop, op het collectors' Choice label, maar toen ik 'm wilde 'aanvinken' hier op MM bleek dat het album hier nog niet is opgevoerd.....https://www.discogs.com/master/260041-John-Sebastian-Cheapo-Cheapo-Productions-Presents-Real-Live

Ziet er een beetje uit als bootleg maar is in 1971 juist uitgebracht om dit tegen te gaan.

Wil iemand 'm opvoeren?

thomzi50 schreef:
Kan iemand Rachel Portman - Bel Ami toevoegen?

Staat in de wachtrij.

Supersid schreef:
Wil aub iemand dit debuut van The Farm Band toevoegen?

Just a moment... - discogs.com

In de wachtrij.

Supersid schreef:
En eventueel ook deze 3 van Urban Pioneers

Just a moment... - discogs.com

Vehicle in Transit in de wachtrij.

Verder nog het vierde en vijfde album van Shona Laing in de wachtrij en het nodige Fuzz Sagrado.

Holger Czukay - MusicMeter.nl

Dit land klopt toch niet bij zijn albums, toen hij geboren werd was het Danzig, maar later gewoon Polen. Iemand die geboren is in West Duitsland is na de hereniging toch ook gewoon Duitser, en dan komt er geen West-Duitsland meer bij de albums te staan?

Timo.Musicfreak schreef:
Wiser Time - All for One

Samen met There and Back Again in de wachtrij.

davevr schreef:
Zou iemand "The old country, live van the Deer inn" willen toevoegen? Keith Jarrett en co

Staat in de wachtrij.

Ik wilde op mijn favoriete albums stemmen maar er ontbreken een paar:
Is er iemand die deze zou kunnen toevoegen zodat ik kan stemmen op mijn favoriete album van 2024.

Sami Yusuf - when paths meet (vol. 2)

Fia - Keeper Of The Keys

Ladaniva - Ladaniva (Postcards)

Cabra - Cabra, Vol. 1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.