MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ja die had ik ook al gevonden, maar die is te pixelig denk ik zo vooral bij de letters. En ik ben helaas niet zo handig dat ik dat weg kan werken / verbeteren.

Thnx anyway.....

thelion schreef:
Soul Clap Vol1 mixed by DJ St. Paul & DJ Leroy Ley uit 2006 uitgebracht door Universal

(afbeelding)

Mijn dank is groot

Hier staat tweemaal hetzelfde album, als ik het goed heb.

En deze staat er ook al op...

Sagittarius1981 schreef:
.

"Als je een single toevoegt ben je verplicht om bij het toevoegen duidelijk te vermelden welke tracks "nieuw" zijn"

?nieuw?

Nieuw wil zeggen niet op een regulier album, of te wel unreleased.

T.O. schreef:
Hier staat tweemaal hetzelfde album, als ik het goed heb.

Heb de nieuwste - foutief toegevoegde - van de twee verwijderd.

T.O. schreef:
En deze staat er ook al op...

En deze ook verwijderd.

Het valt me op dat artiestencombinaties op verschillende manieren worden aangegeven.

1) Komma's versus slashes:
Anderson, Bruford, Wakeman, Howe - An Evening of Yes Music Plus (1993) en
Al Di Meola/John McLaughlin/Paco de Lucía - Passion, Grace & Fire (1983)

2) Wel of geen spaties:
Soap&Skin - Lovetune for Vacuum (2009)
Spooky & Sue - Spooky & Sue (1975)
Ook de slash met spaties komt voor.

Zijn die verschillen toegestaan? Het lijkt me lastig met albums zoeken.

Iemand die mij kan helpen bij het toevoegen van

Wolf-Cell-Solid (of xWolf Cell Solidx) - You Betta Axe Somebody
The Crimson Syndicate - My Skin as Archives

Of mij gewoon een bruikbare link kan sturen? Ik kan nergens bruikbare info vinden over die albums.

Moet een album als dit: Amazon.com: Sonny Boy Williamson & the Yardbirds: The Yardbirds: Music bij the Yardbirds worden geplaatst of bij Sonny Boy Williamson?

Svendra schreef:
Het valt me op dat artiestencombinaties op verschillende manieren worden aangegeven.

1) Komma's versus slashes:
Anderson, Bruford, Wakeman, Howe - An Evening of Yes Music Plus (1993) en
Al Di Meola/John McLaughlin/Paco de Lucía - Passion, Grace & Fire (1983)

2) Wel of geen spaties:
Soap&Skin - Lovetune for Vacuum (2009)
Spooky & Sue - Spooky & Sue (1975)
Ook de slash met spaties komt voor.

Zijn die verschillen toegestaan? Het lijkt me lastig met albums zoeken.

De leidraad is wat er op de hoes staat, maar in het eerste geval gaat dat niet op. We hebben het wel eens gehad over standaardisatie in het eerste geval, maar volgens mij is er uiteindelijk nooit iets besloten.

metalfist schreef:
Moet een album als dit: Amazon.com: Sonny Boy Williamson & the Yardbirds: The Yardbirds: Music bij the Yardbirds worden geplaatst of bij Sonny Boy Williamson?

Als artiest gewoon Sonny Boy Williamson & the Yardbirds (zoals op de hoes) invullen.

Als het album op de site staat, kan bij de artiestenpagina worden aangegeven dat het hier om een combinatie van SBW en The Yardbirds gaat. Het album komt dan bij beide artiesten te staan.

Bedankt!

herman schreef:
De leidraad is wat er op de hoes staat, maar in het eerste geval gaat dat niet op. We hebben het wel eens gehad over standaardisatie in het eerste geval, maar volgens mij is er uiteindelijk nooit iets besloten.
O.k. thanks! Wat ook zou helpen is dat de zoekfunctie minder kritisch werkt, dan worden spaties en tekens minder belangrijk. Zal ook wel eens besproken zijn, vermoed ik .

Dat zou ik niet weten, maar zou goed kunnen inderdaad. De technische aangelegenheden laat ik meestal een beetje aan me voorbij gaan.

ManMonster
Kan iemand me helpen om deze afbeelding scherper te krijgen? Of een betere te vinden van 200x200?
(afbeelding)
Gegevens: Fat Hed - Night Train to Babble On (2004)

ManMonster
Thanks dude!

CHIEP (crew)
Die is dan weer té scherp .

bennerd schreef:
Iemand die mij kan helpen bij het toevoegen van
Wolf-Cell-Solid (of xWolf Cell Solidx) - You Betta Axe Somebody
.

Met de volgende 3 links moet je er uit kunnen komen : 1 2 3

Het Crimson Syndicate album is volgens hun Myspace alleen een verzameling tracks die je ergens kunt downloaden.

Ah, het CS album had een naam, dus ik dacht dat het een officiële release was. Maar goed, niet dan

En erg bedankt voor de Wolf-Cell-Solid links!

MAS
Ik heb probeerde gisteren een album toe te voegen maar ik krijg het plaatje niet 200x200 zonder dat het onduidelijk wordt. Ik heb een goede afbeelding van het plaatje (600x600) maar als ik die verklein met irfanview krijg ik een "korrelig"plaatje. Heeft iemand tips (misschien een andere programma of zo) hoe ik het anders kan doen of wil iemand hem voor mij verkleinen?

Dit is de originele afbeelding:

(afbeelding)

Zo ziet de afbeelding er uit als ik hem verklein met irfanview: (deze afbeelding is al afgekeurd)

(afbeelding)

(afbeelding)

Is die zo goed?

MAS
Heel erg bedankt. Ik denk dat die wel geaccepteerd zal worden.

stort je props maar op mijn rekening
(46.45.91.212)

MAS schreef:
Ik heb probeerde gisteren een album toe te voegen maar ik krijg het plaatje niet 200x200 zonder dat het onduidelijk wordt. Ik heb een goede afbeelding van het plaatje (600x600) maar als ik die verklein met irfanview krijg ik een "korrelig"plaatje.

Waarschijnlijk comprimeer je het plaatje te veel. Standaard gebruikt Irfanview 80 dacht ik, zelf gebruik ik meestal 95. Je kunt de factor bij het opslaan van het plaatje wijzigen in de options-dialoog.

Mag deze erop of niet (valt gratis te downloaden op de site van Amon Tobin)?
En zoja: moet het album dat eigenlijk uit één nummer bestaat toch worden opgesplitst in de tracklist?

Benno
Kan iemand voor mij de hoes vinden van Ralph McTell's Red Sky? Ik heb wel gezocht maar de gevonden plaatjes zijn van slechte kwaliteit (zo is de laatste L van McTell niet te lezen op Rateyourmusic).

Alvast bedankt.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:29 uur

geplaatst: vandaag om 21:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.