De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2011, 23:00 uur
reptile71 schreef:
En toch denk ik dat de meesten die Moet Ik Aan Mijn Moeder Vragen nog van vroeger kennen het gewoon een leuk nummertje vinden.
En toch denk ik dat de meesten die Moet Ik Aan Mijn Moeder Vragen nog van vroeger kennen het gewoon een leuk nummertje vinden.
jazeker

Inderdaad is het natuurlijk wel "even aan mijn moeder vragen"
0
geplaatst: 7 september 2011, 23:07 uur
Even Aan Mijn Moeder Vragen, is juist. En wat heb ik gelachen toen ik het voor het eerste hoorde. New Wave was hot en dan ineens zo'n braaf liedje.
0
geplaatst: 7 september 2011, 23:19 uur
kiriyama schreef:
Is er iemand die de volgende 3 platen van Hank III zou willen toevoegen?
Ghost To A Ghost/Gutter Town (2CD)
3 Bar Ranch Cattle Callin
Attention Deficit Domination
Alvast bedankt.
Is er iemand die de volgende 3 platen van Hank III zou willen toevoegen?
Ghost To A Ghost/Gutter Town (2CD)
3 Bar Ranch Cattle Callin
Attention Deficit Domination
Alvast bedankt.
Ghost etc. en Attention etc. staan er nu op.
0
geplaatst: 7 september 2011, 23:23 uur
reptile71 schreef:
Ach, muzikaal is het best moppig. Maar dat rijm!

Nog eentje dan: "Ze drinkt enkel maar limonade, die ik dan voor haar mag gaan halen"
0
geplaatst: 7 september 2011, 23:32 uur
Je moet die stukjes tekst wel in de context zien natuurlijk. Hij is gek geworden op een superbraaf meisje en gaat daar helemaal in mee door zijn verliefdheid: "Elke deur hou ik voor haar open.
Ik ga zelfs met haar hondje lopen."
Als je een diepgaande en/of meer poëtische tekst wil horen zou ik een ander nummer opzetten inderdaad.
Ik ga zelfs met haar hondje lopen."
Als je een diepgaande en/of meer poëtische tekst wil horen zou ik een ander nummer opzetten inderdaad.

0
geplaatst: 7 september 2011, 23:40 uur
Mijn probleem zit hem niet in de diepgang (poëtische teksten begrijp ik vaak niet eens
) maar puur in de taal en het ritme.
Kijk, die zin loopt wèl lekker!
) maar puur in de taal en het ritme. "Elke deur hou ik voor haar open. Ik ga zelfs met haar hondje lopen."
Kijk, die zin loopt wèl lekker!

0
geplaatst: 7 september 2011, 23:45 uur
Ah, nu begrijp ik het, tijdens het meezingen struikel je steeds over de woorden. 

0
geplaatst: 8 september 2011, 10:33 uur
@kiriyama: Zijn de genres van die Hank III albums in orde wat jou betreft? Die Hank speelt nogal met verschillende stijlen, zo lijkt het. Ik ga vandaag nog even kijken naar 3 Bar Ranch Cattle Callin.
0
kiriyama
geplaatst: 8 september 2011, 13:14 uur
Yups is prima. Ghost... Is gewoon Country/Rock en Attention is Doomrock. (Dus Metal/Rock is voor MuMe richtlijnen het best.) 3 Bar... Is volgens mij gewoon Metal.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 september 2011, 19:03 uur
R.E.M.
Ik heb bovenstaande e.p / single die akoestisch is opgenomen, zijn dus totaal verschillende versies dan die op Out of Time.
Mag die erop, is geen live opname.
Ik heb bovenstaande e.p / single die akoestisch is opgenomen, zijn dus totaal verschillende versies dan die op Out of Time.
Mag die erop, is geen live opname.
0
geplaatst: 8 september 2011, 21:12 uur
"Free CD sent to the subscribers of Les Inrockuptibles."
Daarom niet denk ik, Frank.
Daarom niet denk ik, Frank.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 september 2011, 21:41 uur
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet hoe ik daaraan kom, gekregen van een collega geloof ik.
Left Right Left is ook een kado van coldplay bij festivals Paul, die staat er ok op.
Left Right Left is ook een kado van coldplay bij festivals Paul, die staat er ok op.
0
geplaatst: 8 september 2011, 22:13 uur
Het is een Frans promo cd'tje en ik zou er maar goed voor zorgen want hij is een hoop geld waard. Er staan wel meerdere releases op die er volgens de regels niet op mogen dus gewoon maar toevoegen en braaf afwachten. 

0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 9 september 2011, 12:02 uur
L_T_B schreef:
Liesbeth List - Liesbeth List
Columbia 477649-2 (Holland CD 1994)
Edit:
(afbeelding)
Liesbeth List - Liesbeth List
Columbia 477649-2 (Holland CD 1994)
Edit:
(afbeelding)
Van een andere moderator zijn de vlekken links op het plaatje (vorige pagina) niet toegestaan. Hoe verwijder ik die?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 september 2011, 15:48 uur
reptile71 schreef:
Het is een Frans promo cd'tje en ik zou er maar goed voor zorgen want hij is een hoop geld waard. Er staan wel meerdere releases op die er volgens de regels niet op mogen dus gewoon maar toevoegen en braaf afwachten.
Grapjas Het is een Frans promo cd'tje en ik zou er maar goed voor zorgen want hij is een hoop geld waard. Er staan wel meerdere releases op die er volgens de regels niet op mogen dus gewoon maar toevoegen en braaf afwachten.
.Promo's mogen er gewoon niet op. Punt. Allicht staan er nog releases onterecht op deze site, maar niets houdt je tegen om dat te melden.
Wat die "LeftRightLeftRightLeft" van Coldplay betreft: slecht voorbeeld, want voor ze die gratis uitdeelden op hun concerten was hij ook vrij te downloaden van hun site. Perfect volgens de regels dus.
0
geplaatst: 9 september 2011, 19:38 uur
Simon Smith schreef:
Van een andere moderator zijn de vlekken links op het plaatje (vorige pagina) niet toegestaan. Hoe verwijder ik die?

0
geplaatst: 10 september 2011, 01:27 uur
Simon Smith schreef:
Van een andere moderator zijn de vlekken links op het plaatje (vorige pagina) niet toegestaan.
Van een andere moderator zijn de vlekken links op het plaatje (vorige pagina) niet toegestaan.
Volgens deze moderator ook niet.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 september 2011, 19:18 uur
Nog een verzoekje van mijn kant. Of iemand het gelijknamige debuutalbum van The Section uit 1972 kan toevoegen.
The Section (band) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Voor hoes en tracklist: TC's Old & New Music Review: THE SECTION / THE SECTION - tcsoldnewmusicreview.blogspot.com
De andere twee albums van hen staan al op de site.
The Section (band) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Voor hoes en tracklist: TC's Old & New Music Review: THE SECTION / THE SECTION - tcsoldnewmusicreview.blogspot.com
De andere twee albums van hen staan al op de site.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 september 2011, 19:43 uur
link
Weer een moeilijke hoes, wie kan deze wel mooi krijgen de letters rechtsboven vormen het grootste probleem.
Vgr Frank
Weer een moeilijke hoes, wie kan deze wel mooi krijgen de letters rechtsboven vormen het grootste probleem.
Vgr Frank
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 september 2011, 21:05 uur
Wederom mijn dank Sander, kreeg al van je collega's te horen dat dit een hele moeilijke is (was). 

0
geplaatst: 17 september 2011, 23:39 uur
Ik hoop dat Sander mij ook kan helpen met dit album

Ik krijg het plaatje niet "op scherp".
Bvd sheep67
Het plaatje wat je nu ziet is de gecorrigeerde versie (zie berichten hieronder) want het hoesje was een stuk "lelijker"
Ik krijg het plaatje niet "op scherp".
Bvd sheep67
Het plaatje wat je nu ziet is de gecorrigeerde versie (zie berichten hieronder) want het hoesje was een stuk "lelijker"
0
geplaatst: 17 september 2011, 23:48 uur
Ik krijg het plaatje wel beter, maar het blijft een twijfelgeval.

Ik zal 'ns kijken of er een betere bron is.

Ik zal 'ns kijken of er een betere bron is.
* denotes required fields.