MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Zephyr
En nou zag ik dat deze dubbel-LP van The Jimi Hendrix Experience ook nog niet op de site staat.

Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar : iemand die het wil doen ?

niet zo bescheiden, Jimi Hendrix is me een eer

Svendra; trouwens hier ook nog bedankt.

Het valt me op dat crewleden de laatste maanden erg veel moeite doen om mee te helpen bij het zoeken van geschikte datums, en duidelijke hoesjes bij afkeuring.
Werkt zeer motiverend.

Ook correcties worden snel door gevoerd.

Zephyr
Inderdaad ja. Ook hier vandaan nog maar eens de complimenten voor de mensen die de moeite en tijd nemen om al die toevoegingne te doen !

Zephyr
De verzamel LP's uit mijn collectie nogmaals langsgegaan, en deze staan nog niet op de site :

Nederpop 1965-1975

20 Golden Number Ones

Buy Chiswick Records

Nu zal ik de toevoegers voorlopig niet meer lastigvallen

Nederpop 1965-1975 staat er op.
Edit: 20 Golden Number Ones nu ook.
Sorry reptile71

Mooi, die lijkt me voldoende. (sorry Zephyr )

deric raven schreef:
Svendra; trouwens hier ook nog bedankt.

Het valt me op dat crewleden de laatste maanden erg veel moeite doen om mee te helpen bij het zoeken van geschikte datums, en duidelijke hoesjes bij afkeuring.
Werkt zeer motiverend.

Ook correcties worden snel door gevoerd.

Nieuw bloed hè...

Voor wie zin heeft, nog een nieuwe Hendrix om erop te zetten: deze (Geen reissue van Live at Winterland maar een echt nieuw album met aanvullend live materiaal van alle optredens in Winterland.)

reptile71 schreef:
Voor wie zin heeft, nog een nieuwe Hendrix om erop te zetten: deze (Geen reissue van Live at Winterland maar een echt nieuw album met aanvullend live materiaal van alle optredens in Winterland.)

Het lijkt me dan dat deze als standaard op de site moet en alle overige tracks van de box-set als bonus, right? Ook de standaard versie is geen reissue van het 1987 album , zoals Amazon aangeeft.

Ja dat is de standaard cd inderdaad. Klopt, is een echte nieuwe release. Overigens is die enkele cd-uitgave maar een miezerig dingetje vergeleken die 5 cd-box natuurlijk.

Hoewel, eigenlijk denk ik dat dit de standaard release is. Die ik eerst aangaf is een Amazon special met een extra cd en die cd die jij standaard noemt is een compilatie van de cd-box voor dat deel van de mensheid die zo'n box te duur vindt en toch wat wil kopen.

Het is zoiets geworden. De standaard is wat iel t.o.v. de box inderdaad. Bij de tracks heb ik dan wel weer de volgorde van de box aangehouden (als je de boel openklapt).

Aandachtspuntje voor de puristen: op dit moment kun je niet zien welke boxversie van Purple Haze, Fire etc. op de standaarversie is terechtgekomen. Als de tracktijden bekend zijn, wordt dat wel duidelijk.

Ik blijf bij mijn vorige post. (alle tracks van de 4 cd-box dus zichtbaar) Eigenlijk weet ik zelfs vrijwel zeker dat ik gelijk heb. dus...

Zephyr
reptile71 schreef:
(sorry Zephyr )

Wat heb ik gemist dat je sorry zegt ??

@Svendra : wederom mijn dank voor de "additions" ! !

O over die verzamelaars van jou die je erop wil. Die Nederpop gaat nog wel maar die andere zijn nou niet echt dat je zegt van "goh die moeten er echt op". Aangezien jij ze aandraagt zeg ik sorry.

Zephyr

@ R71 : Ik hoor toch 20 x liever de nummers van deze plaat, als die rotzooi die tegenwoordig in de hitparade staat (het is off-topic, ik weet het).

Voortaan zal ik albums die ontbreken op de site, eerst aan de ballotagecommissie voorleggen

reptile71 schreef:
Hoewel, eigenlijk denk ik dat dit de standaard release is. Die ik eerst aangaf is een Amazon special met een extra cd en die cd die jij standaard noemt is een compilatie van de cd-box voor dat deel van de mensheid die zo'n box te duur vindt en toch wat wil kopen.
Ik heb die andere link gezien en je hebt een goed punt: die ene cd kun je ook zien als een samenvatting. En bij twijfel doen we de liefhebber het meest plezier met de box. Met andere woorden: aangepast

Zephyr schreef:
Voortaan zal ik albums die ontbreken op de site, eerst aan de ballotagecommissie voorleggen
Chiswick heeft de ballotage doorstaan

Zephyr schreef:
@ R71 : Ik hoor toch 20 x liever de nummers van deze plaat, als die rotzooi die tegenwoordig in de hitparade staat (het is off-topic, ik weet het

Hitparade? Bestaat dat nog dan?

Best leuk hoor soms die verzamelaars, maar op musicmeter toch zo onvindbaar als de pest, tenzij je de naam ervan weet. En de meeste voegen natuurlijk weinig toe, maar ja, het zijn ook releases he... Deze staat er ook nog niet op.

Svendra schreef:
Ik heb die andere link gezien en je hebt een goed punt: die ene cd kun je ook zien als een samenvatting. En bij twijfel doen we de liefhebber het meest plezier met de box. Met andere woorden: aangepast
Hoes komt ook direct beter tot zijn recht.

Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album op de site te plaatsen?

(afbeelding)

Het gaat om een album van Neal Casal, het heet Leaving traces: songs 1994-2004. Volgens mij is de cd in 2010 verschenen.

Alvast veel dank!

Sneller dan Svendra!

@ musician: klik!

L_T_B schreef:
Sneller dan Svendra!

Whooo!

Zephyr
reptile71 schreef:
Best leuk hoor soms die verzamelaars, maar op musicmeter toch zo onvindbaar als de pest, tenzij je de naam ervan weet. En de meeste voegen natuurlijk weinig toe, maar ja, het zijn ook releases he...

Natuurlijk moet je de titel weten; waarom zou je een verzamelaar anders zoeken ?

Het is natuurlijk wel zo dat als je weet dat een bepaald nummer op een verzamelaar staat waar je de titel niet van weet, kan je zoeken bij : Albums. Kom je het nummer niet op een verzamelar tegen, staat het album niet op de site...

Ssssja, is logiischschsch...., hé ?

Zephyr schreef:
Wat heb ik gemist dat je sorry zegt ??

reptile71 schreef:
O over die verzamelaars van jou die je erop wil.

Die ik op de site wil ? In mijn post staat alleen dat ze nog niet op de site te vinden zijn......

L_T_B schreef:
Sneller dan Svendra!

@ musician: klik!

Svendra schreef:
Whooo!

En ik dacht dat ik na het verzoek wel kon uitloggen...

Jullie zijn sneller dan ik kan schrijven derhalve en dan moet ik er nog bij opbiechten dat in dit specifieke geval Amazon de cd weliswaar binnen drie dagen levert, maar een degelijke reactie daarna bij het album kan pas na enig luisteren, dus tel daar nog een paar dagen bij op.

Op basis van andere albums van Casal overigens een echte aanrader of als start wie er nog niets van heeft!!

Toelichting bij toevoeging van de nieuwe van Circle Takes the Square: Graag een andere link dan bandcamp meesturen, zodat wij kunnen beoordelen of dit meer is dan zolderkamergeknutsel

Ik weet al een openingszin voor mijn review

Harco

Simon Smith (crew)
Ik wil dit album graag toevoegen, maar het plaatje is niet al te best. Kan iemand helpen?

(afbeelding)

Dat plaatje was niet te redden, dus een andere bron gebruikt:

(afbeelding)

Simon Smith (crew)
Hey bedankt, ga ik mee aan de slag!

Simon Smith (crew)
Een albumtitel zoals "The Godfather", wordt toch zo op MuMe opgenomen en niet zo: "Godfather, The"? Dit in tegenstelling tot MoMe en BoMe.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.