De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2005, 00:10 uur
zou de nieuwe van shaggy mischien bij releasedata kunne worden gezet? ik weet niet presies waneer die uitkomt maar je kunt em al wel downloaden op verschillend sites...
0
Woutjinho
geplaatst: 29 september 2005, 15:47 uur
ik weet niet of deze gewoon toegevoegd kunnen, maar ik was wel verbaasd dat ze er nog niet bij stonden:
The Crown - Crowned In Terror
The Crown - Crowned Unholy
At The Gates - Slaughter Of The Soul
Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Songs From The Recently Deceased
Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Night Of The Living Drag Queens
Wednesday 13 - Transylvania 90210
Soilwork - Figure Number Five
The Crown - Crowned In Terror
The Crown - Crowned Unholy
At The Gates - Slaughter Of The Soul
Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Songs From The Recently Deceased
Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Night Of The Living Drag Queens
Wednesday 13 - Transylvania 90210
Soilwork - Figure Number Five
0
geplaatst: 30 september 2005, 20:13 uur
Ik durf het aan, er mag weer toegevoegd worden. Voeg svp niet gelijk tientallen albums toe, je loopt het risico deze toevoegingen kwijt te raken: er zal hier en daar best nog een bugje inzitten.
0
geplaatst: 30 september 2005, 20:26 uur
Ik probeer toe te voegen, maar ik kan niet meer dan 4 tracks toevoegen, en bij importeren zet ie er zelfs maar 3 nummers over..
0
geplaatst: 30 september 2005, 20:30 uur
Bij freedb, importeren..
Dit:
1. 4:23 The Garfield El
2. 6:23 The Wayfaring Granddaughter
3. 4:48 A Candymaker's Knife
4. 4:14 We Wrote Letters Every Day
5. 4:55 Forty Eight Twenty Three Twenty-Second Street
6. 4:31 Guns Under the Counter
7. 9:20 Seven Silver Curses
8. 2:05 Though Let's Be Fair
9. 6:54 Slavin' Away
10. 5:44 Rehearsing My Choir
11. 5:22 Does It Remind You of When
Dit:
1. 4:23 The Garfield El
2. 6:23 The Wayfaring Granddaughter
3. 4:48 A Candymaker's Knife
4. 4:14 We Wrote Letters Every Day
5. 4:55 Forty Eight Twenty Three Twenty-Second Street
6. 4:31 Guns Under the Counter
7. 9:20 Seven Silver Curses
8. 2:05 Though Let's Be Fair
9. 6:54 Slavin' Away
10. 5:44 Rehearsing My Choir
11. 5:22 Does It Remind You of When
0
geplaatst: 30 september 2005, 21:09 uur
Vreemd. Ik zal hier morgen even naar kijken, even afwachten ook of anderen het wel lukt.
0
geplaatst: 30 september 2005, 21:56 uur
Titan heeft inmiddels wel wat toegevoegd zie ik. Misschien is het browser-specifiek ofzo, bij mij ging het ook goed. Nou ja, morgen dus
0
geplaatst: 30 september 2005, 21:59 uur
Ik heb het in IE geprobeerd daarin ging het ook niet, Opera dus ook niet. Ik heb Firefox op dit moment niet geinstalleerd dus dat kan ik niet testen..
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:16 uur
Dan zou ik nog de suggestie kunnen doen om de pagina even "hard" te refreshen (via de knop van je browser), anders weet ik het voor nu even niet. Behalve dan een keertje te proberen handmatig de tracks in te voeren (wat, zolang er geen freedb-import mislukt is, wel gewoon zou moeten lukken volgens mij)
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:20 uur
Dat was nou juist het punt.. dat lukt dus ook niet. Als ik een extra track wil toevoegen (er staan er aan het begin maar 3) dan lukt dat en staan er dus 4.. maar als ik dan nog een keer een track wil toevoegen veranderd alleen het getalletje van track 4 in track 5 en als ik dan weer druk word het weer track 4.. allemaal erg vreemd.
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:21 uur
Dat gebeurt dus zonder dat er daarvoor een freedb-import mislukt? Want dat heb ik eerder wel eens gezien. Dat er EERST een freedb-import mislukt, en dat DAARNA de "track toevoegen" link niet meer werkt.
Vervelend dat ik de fout niet kan reproduceren (in Firefox of Opera).
Vervelend dat ik de fout niet kan reproduceren (in Firefox of Opera).
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:25 uur
Ja gebeurt inderdaad ook als er niet eerst een import mislukt, net weer geprobeerd. Zou misschien handig zijn als titan even kon aangeven welke browser hij gebruikte en of hij geen problemen tegenkwam..
/edit: zie net dat titan al offline is..
/edit: zie net dat titan al offline is..
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:30 uur
obsessed schreef:
Dat was nou juist het punt.. dat lukt dus ook niet. Als ik een extra track wil toevoegen (er staan er aan het begin maar 3) dan lukt dat en staan er dus 4.. maar als ik dan nog een keer een track wil toevoegen veranderd alleen het getalletje van track 4 in track 5 en als ik dan weer druk word het weer track 4.. allemaal erg vreemd.
dat is nou precies wat er bij mij ook gebeurd, ik kom niet verder dan 4 tracks
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:37 uur
Ik krijg het nu inderdaad ook in Opera. Het lijkt dus voorlopig helaas alleen in Firefox te werken. Zal hier dus morgen even naar kijken.
0
titan (crew)
geplaatst: 30 september 2005, 22:38 uur
Titan is er weer
. Ik gebruik firefox. Track toevoegen lukt bij mij wel (kwam tot 12 bij de nieuwe Madonna).
. Ik gebruik firefox. Track toevoegen lukt bij mij wel (kwam tot 12 bij de nieuwe Madonna).
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:51 uur
OK, ik heb even Firefox geinstalleerd om te kijken of het me lukt (en om stiekem alvast wat toe te kunnen voegen
) en het werkt hier inderdaad prima. Er staan als het goed is nu 3 albums in de wachtrij. 
) en het werkt hier inderdaad prima. Er staan als het goed is nu 3 albums in de wachtrij. 
0
geplaatst: 30 september 2005, 22:53 uur
Ja ik zat nog heel even te kijken, en er zit inderdaad nog een fout in (waar Firefox zich blijkbaar omheen worstelt).
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 03:29 uur
Je zou natuurlijk kunnen proberen om bovenstaande berichten eens te lezen?
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 15:52 uur
Jordy schreef:
Het lijkt dus voorlopig helaas alleen in Firefox te werken.
Het lijkt dus voorlopig helaas alleen in Firefox te werken.
Nu wel goed in IE? Dat kan ik even niet testen. Firefox en Opera lijkt nu goed te gaan.
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 15:58 uur
Jordy schreef:
Al gedaan. Maar als ik FireFox installeer kan ik toch geen albums toevoegen naar de crew van MusicMeter?
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 18:45 uur
Kan niks vinden van Blue Blot 
Toevoegen is niet mijn sterkste kant, dus als iemand zich geroepen voelt......

Toevoegen is niet mijn sterkste kant, dus als iemand zich geroepen voelt......
* denotes required fields.