MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

ArnoldusK schreef:
Kan deze toegevoegd worden? Zo ja, wie wil?

Hij staat erop.

Iemand die deze wil toevoegen? Kan er zelf geen goede hoes bij vinden.

http://www.discogs.com/Shoc...

Zephyr
Van de Francaise Mahiane staat deze al op de site, maar er zijn ook nog deel 2 en 3 uit de serie Oxycanta.

Iemand die de beide ontbrekende delen wil toevoegen ?

( en ja, mijn electronische ontdekkingsreis is nog niet ten einde... )

Zephyr schreef:
Iemand die de beide ontbrekende delen wil toevoegen?

Oxycanta - Winter Blooms

Oxycanta III

Zephyr
Superrrrrrrrr !

Mijn hartelijke dank aan brajoapau !

-SprayIt- schreef:
Kan iemand dit prachtige album toevoegen? Dank is wederom gegarandeerd!

Hij staat erop.

Dank brajoapau! Het album is de moeite waard

Ik ben op zoek naar hoezen voor de onderstaande albums. Via de reguliere kanalen vind ik enkel afbeeldingen die niet goed bevonden worden door de MuMe-crew (terecht overigens), en mijn kennis wat betreft fotobewerking is helaas erg beperkt... Wie kan en wil mij helpen?

Peter Allen - It's Time For: Peter Allen - It Is Time For Peter Allen (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Peter Allen - Singer-Songwriter: The Anthology: Singer-Songwriter: The Anthology - Peter Allen | Songs, Reviews, Credits, Awards | AllMusic

Ik heb je een hoes gestuurd via pm waarmee je kan proberen.

freddze, nogmaals ontzettend bedankt!

Iemand goesting om deze toe te voegen?

American Sharks - American Sharks at Discogs

Die eerste staat al op de site sinds april 2010:
Ravin - Buddha-Bar III (2001)

Die tweede heb ik er zojuist op gezet:
David Visan - Buddha-Bar IV (2001)

sorry, moet erover gekeken hebben

bedankt

Kan iemand Suum Cuique even als alter ego van Miles Whittaker (van Demdike Stare) maken? (Bewijs)

Mij lukt het op één of andere reden niet. Krijg geen originele artiest te zien.

Dank aan diegene die zich om mijn verzoek heeft bekommert, maar er is iets volgens mij niet goed gegaan. Kan het album niet zien bij Miles Whittaker en zie ook niet Suum Cuique als zijn alias.

Tja, geloof dat er iets fout gegaan is.
Wellicht dat iemand anders van de crew het (nog) ongedaan kan maken en wel goed krijgt?

Ik heb het ongedaan gemaakt, maar ik kan Miles Whittaker niet als alter ego invoeren, bij mij vindt hij de artiest ook niet.

Suum Cuique

trebremmit schreef:
Ik heb het ongedaan gemaakt, maar ik kan Miles Whittaker niet als alter ego invoeren, bij mij vindt hij de artiest ook niet.

Dank aan beide voor jullie hulp.

Iemand zin om de nieuwe boxset van Nits, N I T S ? toe te voegen? Bij voorbaat dank!

Renoir schreef:
Iemand zin om de nieuwe boxset van Nits, N I T S ? toe te voegen? Bij voorbaat dank!

Hij staat erop.

Top, dank je wel!

Ik zou graag dit album willen beoordelen binnenkort: 3voor12 - Hydras Dream - The Little Match Girl - Hydras Dream : The Little Match Girl - 3voor12.vpro.nl

Toevoegen is in het verleden niet mijn sterkste punt gebleken. Vandaar dat ik hulp vraag. Thanks in advance.

-SprayIt- schreef:
Toevoegen is in het verleden niet mijn sterkste punt gebleken. Vandaar dat ik hulp vraag. Thanks in advance.

Hij staat erop.

Met het tempo is ook niets mis, brajopau! Hartelijk dank en een fijne avond.

Yann Samsa

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.