MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
@Rissan: De ontbrekende albums die je opnoemt staan nu allemaal op de site.

Mag het album Capacitor van Cosmograf erbij?
Komt uit op 2 juni

Bron

TheInvisibleMan schreef:
Mag het album Capacitor van Cosmograf erbij?
Jawel.

Zephyr

Zephyr
Da's supersnel zeg , dank je wel brajoapau

Sir Spamalot (crew)
Marillion - Sounds Live (2012): klik. Mag deze erop? Als veel-toevoeger vraag ik het toch liever aan een Marillion-kenner, vermits ze ook albums uitgeven via de fanclub. Ozric Spacefolk, Brunniepoo, vigil?

Ozric Spacefolk
Sir Spamalot schreef:
Marillion - Sounds Live (2012): klik. Mag deze erop? Als veel-toevoeger vraag ik het toch liever aan een Marillion-kenner, vermits ze ook albums uitgeven via de fanclub. Ozric Spacefolk, Brunniepoo, vigil?

Ik denk dat dit soort releases te ver gaan. Ze hadden met hun akoestische tour ook van elke gig een liveplaat. Ik denk dat alleen racket-releases op de site mogen. Dit is teveel en fanclub-release.

Sir Spamalot schreef:

Ik vind dat deze er wel op mag, het is een uitgave welke voor iedereen bestelbaar was (is?) via de webshop. Het is ook zeker geen fanclubrelease aangezien die via het zogenaamde abbeyroad label is verschenen en daar komen meerdere live albums van meerdere artiesten vandaan (dus geen specifiek Marillion label). Aangezien het niet enkel als download verschenen is maar ook gewoon op cd (ik heb hem) lijkt mij dat deze er gewoon op kan.

Ozric Spacefolk
vigil schreef:
(quote)

Ik vind dat deze er wel op mag, het is een uitgave welke voor iedereen bestelbaar was (is?) via de webshop. Het is ook zeker geen fanclubrelease aangezien die via het zogenaamde abbeyroad label is verschenen en daar komen meerdere live albums van meerdere artiesten vandaan (dus geen specifiek Marillion label). Aangezien het niet enkel als download verschenen is maar ook gewoon op cd (ik heb hem) lijkt mij dat deze er gewoon op kan.

Dan zag ik het verkeerd. Dacht dat het een soort Front Row Club (FRC)-release was.

Nope, geen vreemde gedachtegang overigens

Sir Spamalot (crew)
vigil, Ozric Spacefolk, bedankt! Aanvraag tot toevoeging ingediend.

Edit: hij staat erop! Klik. Dat ging snel .

Ozric Spacefolk
Goed bezig, Sir Spamalot

Deze mag niet toegevoegd worden, dit was een gratis cd bij Uncut magazine.

Dankje JJ Wever.

Paradise Freaks at Juno Records - juno.co.uk

Seahawks - Paradise Freaks (CD, Album) at Discogs

lijkt mij fijn om toegevoegd te zien, iets wat ik niet lijk te kunnen.
Dank voor degene die hierbij kan helpen.

-SprayIt- schreef:
Paradise Freaks at Juno Records - juno.co.uk

Seahawks - Paradise Freaks (CD, Album) at Discogs

lijkt mij fijn om toegevoegd te zien, iets wat ik niet lijk te kunnen.
Dank voor degene die hierbij kan helpen.
Hij staat erop.

Dank Svendra! Kan ik waarderen.

Ik zou graag het volgende album toevoegen: "Muhadathat" | Hisstology - hisstology.bandcamp.com
2 vragen
1. Wat is hier het meest passende genre?
2. Hoe doe ik dat met die titels (in een voor mij onbekend schrift)

1. Het meest passende genre is hier 'wereld'
2. Als je die titels kopieert naar de invoertool (bij tracks) en zonodig de autocorrectie ongedaan maakt, gaat het hoopgstwaarschijnlijk goed. Het is wel prettig dat artiest en albumtitel niet in afwijkend schrift zijn (i.v.m. vindbaarheid van het album.)
Succes!

Dank je!

Muhadathat Ensemble staat erop, maar de weergave van de tracktijden krijg ik niet goed. Ik vraag wel even na in Algemeen topic.

Haha, dat rare schrift ook. Als je er iets van wil selecteren moet je met de cursor ook precies de verkeerde kant op

Zephyr
Iemand die deze wil toevoegen ? :

Phobium - The Time Is Now at Discogs

Zephyr
Hartelijk dank, CHIEP !

Jazper schreef:
Haha, dat rare schrift ook. Als je er iets van wil selecteren moet je met de cursor ook precies de verkeerde kant op
Ja, heel bizar. Zie ook de reactie van Jordy in het Algemeen topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.