MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ik zal het wel doen ja. Anders wordt het zo'n chaos.

Is het misschien geen idee om de toevoeglimiet van 10 te verhogen? Verder zie ik in de update lijst iets van 20 toevoegingen achter elkaar van cosmicon, heeft dat te maken met de 'keur'volgorde? De lijst met foute toevoegingen is ook niet veel groter dan een paar maanden terug en voor de database van MuMe is het denk ik alleen maar goed dat sommige mensen hun gang kunnen gaan.

avdj schreef:
Is het misschien geen idee om de toevoeglimiet van 10 te verhogen?

Heb alleen al van hetgeen er de laatste maand uitgekomen is nog ruim 30 albums klaarstaan laat staan dat je met de huidige toevoeglimiet nog aan het toevoegen van oude albums toekomt.

Er komen nu al elke dag rond de 50 toevoegingen bij, dus voor mij hoeft het voorlopig niet, als ik het vanuit mijn functie als crewlid bekijk.

Nou ja, de limiet is op zich een goed idee, maar als mensen 20/30 albums foutloos achtereen toevoegen komt het niet verkeerd uit om de limiet soepeler te maken.

Dit album is hetzelfde album als dit album.

Kort voor de laatste servercrash had ik een aantal albumtoevoegingen gedaan. Eentje daarvan was net toegevoegd (Marilyn Crispell's For Coltrane) maar die is inmiddels verloren gegaan. Twee of drie anderen stonden toen nog in de wachtrij (iig Manu Katche's Neighbourhood en Tomasz Stanko's From the Green Hill). Staan die er nu alle nog? Of moet ik ze opnieuw toevoegen?

Nee, ze staan nog/weer in de wacht.

Ik heb twee albums toegevoegd van N'dongo Lô, maar per ongeluk allebei dezelfde titel gegeven (Tarkhiss). Staat de echte Tarkhiss nog in de wacht? Van de andere (Aduna) heb ik inmiddels een correctie doorgegeven.

blabla schreef:
Nee, ze staan nog/weer in de wacht.

Oke, bedankt.

Ik heb al een dag of acht 10 albums in de wachtrij staan. Staan er zó veel albums in de rij vóór mij? Of wordt de keurvolgorde soms wat 'gehusseld' ?

avdj schreef:
Ik heb al een dag of acht 10 albums in de wachtrij staan. Staan er zó veel albums in de rij vóór mij? Of wordt de keurvolgorde soms wat 'gehusseld' ?

Het toevoegen van albums staat momenteel op een (zeer) laag pitje. Zal wel met de server problemen te maken hebben denk ik.

Dat tweede avdj. Elk crewlid heeft ook zijn 'eigen' genres toegewezen gekregen die meestal voorrang krijgen bij het goedkeuren. Aangezien rock het meest wordt toegevoegd is daar de wachtrij ook het grootste.

aslan (crew)
da's jammer, want ik heb nog een hele lijst toe te voegen albums klaarstaan, en ik raak zo stilaan het overzicht kwijt

BoordAppel schreef:
Dat tweede avdj. Elk crewlid heeft ook zijn 'eigen' genres toegewezen gekregen die meestal voorrang krijgen bij het goedkeuren. Aangezien rock het meest wordt toegevoegd is daar de wachtrij ook het grootste.

Als ik met jazz kom krijg ik voorrang?

avdj schreef:
Als ik met jazz kom krijg ik voorrang?

Bij mij wel, want dat is mijn specialiteit

aslan (crew)
ik heb nog een hoop jazz klaarstaan...

Ik denk dat ik ook maar eens stop met rock toevoegen.

leef je uit

Vraagje: geldt voor IEDEREEN de toevoeglimiet van 10?

Behalve voor de crew uiteraard.

Heb vaak moeite met vinden van covers zonder zwarte rand die ook op goeie grote zijn. Vooral voor de genres soul en r&b. De site allmusic is dan wel handig, maar die plaatsen altijd zwarte rand om de cover. Iemand tips voro andere sites die ook niet in de FAQ staan,

Het handigst is om zelf die zwarte rand weg te werken. Via Irfanview, dat staat ook in de FAQ

Die kan gewoon niet door de beugel...wat dat betreft is albums keuren ook vaak een gevoelskwestie. Al met al vind ik 't de crew goed doen maar deze is gewoon prut.

P.S. De link naar IrfanView op de FAQ pagina werkt niet.

Voor alle duidelijkheid - als er nou gewoon domweg géén beter plaatje bestaat, zoals bij An Pierlé - dan maar niet op de site? Kortom wat is belangrijker: volledigheid of een scherp plaatje...

Een scherp plaatje, al sta ik daar ook niet achter.

Dat album van An Pierlé moet best een beter plaatje van zijn te krijgen toch? Het is toch best bekende muziek.

Misschien liever geen plaatje dan zo'n onscherp plaatje?

Lijkt mij ook Herman, maar ik kan het iig niet vinden. Op haar eigen site staat ook , zal Hill kunnen bevestigen.

Klopt lebow.
(liever geen plaatje idd, maar ook weer volledigheid)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.