MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Dank aan Paul en Maarten

Maartenn (crew)
-SprayIt- schreef:
Dank aan Paul en Maarten

Graag gedaan!

ook een verzoekje:
Jango Edwards & Friends Roadshow - Live In Europe : Jango Edwards & Friends Roadshow - Live In Europe (LP Gatefold) - musicstack.com

Mij lukte het niet om deze fantastische liveplaat van Jango aan MuMe toe te voegen, ik hoop dat er iemand is die het wel voor elkaar krijgt.

Zoiu iemand deze kunnen toevoegen? De soundtrack van Terminator Genisys, door Lorne Balfe.

thomzi50 schreef:
Zoiu iemand deze kunnen toevoegen? De soundtrack van Terminator Genisys, door Lorne Balfe.
Done (wachtende op goedkeuring).

Nee, er staat ook bij dat het een single is, en als ik het goed zie staan er geen drie non-album tracks op.

thomzi50 schreef:
Alstu.

Heb op mijn site Muziekwereld onlangs een recensie geplaatst van Hermine Deurloo - Welling. Kan iemand dit album uploaden naar musicmeter, zodat ik de recensie ook hier kan plaatsen?
Bij voorbaat mijn dank!

Nog 3 extra verzoeken t.b.v. korte karakteristieken (betreft albums die mij door Peter Holmstedt van Hemifran (Stockholm) ter beschikking zijn gesteld:
Kim Erickson - The raven's wing;
Georgie Jessup - Philosopher dogs;
Millpond Moon - Time to turn the tide

Ook hiervoor alvast mijn dank!

ajax013 schreef:
Heb op mijn site Muziekwereld onlangs een recensie geplaatst van Hermine Deurloo - Welling. Kan iemand dit album uploaden naar musicmeter, zodat ik de recensie ook hier kan plaatsen?
Hij staat in de wacht.

ajax013 schreef:
Kim Erickson - The raven's wing;
Georgie Jessup - Philosopher dogs;
Millpond Moon - Time to turn the tide

Aangezien Svendra vandaag nogal lui is, heb ik deze zojuist in de wachtrij geplaatst.

Alleen vandaag lui? Dat vat ik op als een compliment.

Bedankt, MJ_DA_MAN.

ajax013 schreef:
Hij staat er inmiddels op.

Maartenn schreef:
(quote)

Staat voor je in de wachtrij.

Bedankt voor het toevoegen, Maartenn!

Maartenn (crew)
heartofsoul schreef:
(quote)

Bedankt voor het toevoegen, Maartenn!

Altijd graag gedaan

Zou iemand Dario Marinelli - Third Person kunnen toevoegen?

CHIEP (crew)
Dario Marinelli - Third Person (2015)

Zou je in het vervolg wel dit topic willen gebruiken aub? Dit is voor meer algemene vragen.

Yann Samsa
Merci, Frederik

Niet zozeer toevoegen, maar dit is dezelfde artiest:

Bitter End
Bitter End - Guilty as Charged (2010)

CHIEP (crew)
opgelost

Deze alsjeblieft Enablers .
Thanks

CHIEP (crew)
eightynine schreef:
Niet zozeer toevoegen, maar dit is dezelfde artiest:

Bitter End
Bitter End - Guilty as Charged (2010)
Volgens bennerd niet.

Excuses De Bitter End van Guilty As Charged is die van Illusion of Dominance (en nog wat dingen die niet op de site staan), maar niet die van die ene plaat uit 1990. Dacht ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:05 uur

geplaatst: vandaag om 17:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.