MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Een tip voor de gebruikers die het toevoegen leuk vinden: Christine Lakeland (weduwe van J.J. Cale die in zijn band speelde en ook een leuke solo-carriere heeft) staat met geen enkel album op de site.
Hier staan al wat albums bij, niet alle overigens:
Christine Lakeland - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

CHIEP (crew)
Het feit dat daar niet bepaald goede hoezen voor te vinden zijn, zit er allicht voor iets tussen. Bij deze al twee gevonden.

Goed gedaan, CHIEP.

David Johansen (zanger van de New York Dolls) staat ook nergens met zijn solowerk, en stond ooit eens op Torhout-Werchter, dacht in '84.
Wreckless Eric is ook verre van compleet.

Iemand die deze plaat wil toevoegen?

Various - This Is Boston Not L.A. at Discogs

Het kostte me even de tijd, maar: klik.

Hier de echte klik.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Het koste me even de tijd, maar: klik.

Hier de echte klik.

Haha, kerel. Je had me.

Enorm bedankt!

Wie wil dit album toevoegen met voldoende grote hoes (zelf kan ik iTunes hoezen niet openen).
Het genre moet zijn folk/country. Het land is Noorwegen.

iTunes - Music - Berre Meg by Ingebjørg Bratland - itunes.apple.com

Svendra schreef:
Wie wil dit album toevoegen met voldoende grote hoes (zelf kan ik iTunes hoezen niet openen).
Kan dan je wel, hoor. Ga naar de link van de afbeelding (moet op .jpeg eindigen, in dit geval deze), en vervang op het einde cover170x170.jpeg in cover1400x1400.jpeg of cover1200x1200.jpeg (wanneer ie die niet pakt, gebeurt vaak bij oudere releases, dan kies je 600x600). Dan krijg je dus dit.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Kan dan je wel, hoor. Ga naar de link van de afbeelding (moet op .jpeg eindigen, in dit geval deze), en vervang op het einde cover170x170.jpeg in cover1400x1400.jpeg of cover1200x1200.jpeg (wanneer ie die niet pakt, gebeurt vaak bij oudere releases, dan kies je 600x600). Dan krijg je dus dit.

Zeer goeie tip, bedankt!

MJ_DA_MAN schreef:
Kan dan je wel, hoor. Ga naar de link van de afbeelding (moet op .jpeg eindigen, in dit geval deze), en vervang op het einde cover170x170.jpeg in cover1400x1400.jpeg of cover1200x1200.jpeg .
Het werkt! Bedankt voor deze prima tip. Hier zal ik vaker plezier aan hebben.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Gebruik dit al een tijdje. Werkt inderdaad perfect! Maar zetten jullie 'm weer terug naar 800x800 ? (als ik bv 1200x1200 indien)

Als je een hoes indient groter dan 800x800, wordt hij automatisch verkleind tot 800x800.

Maartenn (crew)
Svendra schreef:
(quote)
Het werkt! Bedankt voor deze prima tip. Hier zal ik vaker plezier aan hebben.

Oh, ik had hem al voor je toegevoegd

Maartenn (crew)
Svendra schreef:
Als je een hoes indient groter dan 800x800, wordt hij automatisch verkleind tot 800x800.

Zoals geschreven: Ingebjørg Bratland - Berre Meg (2014)

Maartenn schreef:
Oh, ik had hem al voor je toegevoegd
Merci! Ik zag hem al in de wacht staan.

Zephyr
Is er iemand die deze 2 albums wil toevoegen ?

Circular (2) - Shaping The Unknown at Discogs

Nemertis - Reverberanta (File, MP3) at Discogs

Mijn dank alvast bij deze !

( opmerking : de artiest van Shaping The Unknown is NIET dezelfde als deze artiest ! )

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Top dit

Maartenn (crew)
Zephyr schreef:
Is er iemand die deze 2 albums wil toevoegen ?

Circular (2) - Shaping The Unknown at Discogs

Nemertis - Reverberanta (File, MP3) at Discogs

Mijn dank alvast bij deze !

( opmerking : de artiest van Shaping The Unknown is NIET dezelfde als deze artiest ! )

Done

Kan iemand deze mogelijk plaatsen?
Craig Vear - Summerhouses (CD, Album) at Discogs

Dank is bij voorbaat groot!

-SprayIt- schreef:
Craig Vear - Summerhouses
Hij staat in de wacht.

Dank Svendra, fijne dag!

Kan iemand de volgende albums toevoegen, die ik vervolgens van een kort commentaar kan voorzien?
Bij voorbaat mijn dank.

Auburn - Mixed feelings
Melanie Dekker, lekker, eh - Live in Europe
The Pinder Brothers - Melancholy sea
Barbara Blue - Memphis blue - Sweet, strong & tight

Zou iemand deze kunnen toevoegen: "London music works & the city of prague philharmonic orchestra perform The music of Hans Zimmer"? Bedankt alvast.

Coys
Als iemand de tijd heeft om deze twee releases toe te voegen zou ik dat ten zeerste appreciëren:

Mura Masa - Soundtrack To a Death
Mura Masa - Someday Somewhere

thomzi50 schreef:
Zou iemand deze kunnen toevoegen: "London music works & the city of prague philharmonic orchestra perform The music of Hans Zimmer"?
Jep.

Coys schreef:
Als iemand de tijd heeft om deze twee releases toe te voegen zou ik dat ten zeerste appreciëren:

Mura Masa - Soundtrack To a Death
Mura Masa - Someday Somewhere
Bij deze.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:17 uur

geplaatst: vandaag om 15:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.