MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Deze is dus ook dubbel.

Exfrozen schreef:
Deze is dus ook dubbel.

Die heb ik net goedgekeurd, dus dat lijkt me sterk.

Edit: Niet dubbel hoor, staat echt maar 1 keer op de site.

oeps sorry!!, ik zag aslan hier posten en ik had bij het andere topic gepost dus ik ook hier maar plaatsen zonder te kijken of het al gedaan was. Wat zijn jullie toch snel.

Deze was dubbel.

http://www.musicmeter.nl/album/11405/

maar daar is dus die lizard voor in de plaats gekomen.

Relax
In De Site > Algemeen > Probleem met album cover uploaden:

Ik heb een probleempje, ik wil een album toevoegen en dan moet het album hoesje nog.
Ik doe dus 200x200, en sla op, hij is 16,5 KB...
Ik kies dus dat plaatje om te uploaden maar hij accepteerd niet... hij zegt dat ie in JPG moet (is ie ook) of dat hij te groot is...
wtf ??

Load 'm eens up naar image shack oid en plaats dan even een link erheen, dan kan ik even kijken.

Relax

(afbeelding)

50 cent
da's gelijk het probleem!!

Relax
LoL , maar ik heb het bij meerdere albums.

nou,
ik heb ook een paar dappere pogingen gedaan om een toevoeging te doen; mij lukt het ook steeds niet

vandaag toevallig weer 's eentje geprobeerd; gelijk een afkeur

ik sta nog steeds op nul

Hmm vreemd, het lijkt inderdaad een normaal jpg'tje te zijn en het is zeker niet groter dan 25 kB. Heb je 'm wel met standaard encoding opgeslagen en niet progressive? Misschien dat dat nog uitmaakt, anders weet ik het ook niet.

Trouwens, er zit een dun zwart randje om je plaatje heen. Dat moet je ook even verwijderen, aangezien de lay-out van de site zelf hier voor een dergelijk kadertje zorgt.

ettettummu schreef:
nou,
ik heb ook een paar dappere pogingen gedaan om een toevoeging te doen; mij lukt het ook steeds niet

vandaag toevallig weer 's eentje geprobeerd; gelijk een afkeur

ik sta nog steeds op nul

Probleempje met de site dan wellicht?

Relax
HammerHead schreef:
Hmm vreemd, het lijkt inderdaad een normaal jpg'tje te zijn en het is zeker niet groter dan 25 kB. Heb je 'm wel met standaard encoding opgeslagen en niet progressive? Misschien dat dat nog uitmaakt, anders weet ik het ook niet.

Trouwens, er zit een dun zwart randje om je plaatje heen. Dat moet je ook even verwijderen, aangezien de lay-out van de site zelf hier voor een dergelijk kadertje zorgt.

Progressive, standaard encoding ? leg is uit
En dat zwart randje komt door imageshack;)

Dit album stond hier al, maar zonder RZA als uitvoerende artiest, aangezien het gaat om een verzamelalbum (wel te begrijpen trouwens: hij staat in de titel genoemd).

sxesven
Zonder ongeduldig willen te lijken (dus bij voorbaat sorry ), toch een klein vraagje over de album toevoegingen. Ik begrijp dat de toevoegingstijd nogal kan variëren, van (inderdaad) 15 minuten tot een week. Ik merk echter dat het bij mijn toevoegingen af en toe bijzonder sterk verschilt en vraag me af waar dit aan ligt. Zo heb ik inmiddels ruim een week een album van Masonna toegevoegd waarover ik nog steeds niets gehoord heb (geen goedkeuring, geen afkeuring) en zo liggen er nog wel wat meer op de stapel. Echter, ik voeg bijvoorbeeld tien minuten geleden een ander album toe (op zich wel even obscuur als een Masonna) en dat staat vrijwel onmiddelijk op MuME. Mijn vraag is dus: hoe komt het dat dit zo verschilt, en misschien nog wel meer: waarom een nieuwere toevoeging wel al toevoegen terwijl oudere nog steeds in de wachtrij staan?

Ik begrijp absoluut dat jullie te allen tijde een gigantische waslijst aan toevoegingen in de wacht hebben staan dus dit is ook geen aanklacht aan jullie adres, maar ik hoop desalniettemin dat jullie me wat verduidelijking kunnen verschaffen. Alvast bedankt!

Simpel antwoord: er is soms twijfel over een toevoeging, en dan gaan we niet eerst met zijn allen dagen in conclaaf zonder de rest dan ook gelijk maar te laten liggen: gaat gewoon door.
Daarnaast laten we bepaalde genres wel eens voor elkaar liggen. En niet iedere mod is iedere dag aanwezig hier.
Duidelijk?

Maar jouw gevraagde album zal ik er nu doorheen gooien

sxesven
Jazeker, bedankt.

En een bijzonder grote bedankt voor het toevoegen! Aero, I owe you one.

Heb vandaag geprobeerd een album toe te voegen, maar dat wilde niet helemaal lukken. Ik neem namelijk aan dat een afbeelding vanaf mijn harde schijf niet naar de site wordt geupload??? Maar ik heb m uiteindelijk toch van daaraf toegevoegd, omdat via het originele adres en via photobucket hij hem steeds niet pakte omdat ie (onterecht) vond dat het ding niet in jpg stond?!?!?

Je moet inderdaad covers vanaf je computer uploaden. Hoe dat zit met die foutmelding, weet ik ook niet.

Nou ja dan heb ik het dus zeg maar uit frustratie goed gedaan

aslan (crew)

Yak
Oke, taken care of.

Ehm vraagje.. hoe moet ik gewoon een album plaatje toevoegen bij bijvoorbeeld "wat luister je nu" ben het vergeten

Electro_
www.imageshack.us, upload een plaatje (opgeslagen van de site?) en dan hierin plakken. Of je gaat naar het album > op het plaatje klik je met de rechtermuisknop op de URL, die kopieer je, en dan ga je naar de topic.
Klik op 'Nieuw bericht' en kopieer de URL in de image-link..

(Snap je het zo? )

Imageshack is voor albums die op de site staan wel wat omslachtig lijkt me... Ik zou me richten op deel 2 van Electro's advies in dat geval kimmywol

jepz nu nog ff testen THNQ!

Electro_
De image-link is trouwens bij het berichtenkader de tweede van links.

hehe tis me gelukt hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.