MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Dat is gewoon goed, behalve dat het niet echt verstandig is om een paatje van 170*170 te gaan vergroten, omdat de kwaliteit dan nogal achteruit gaat.

Relax
valt wel mee (gelukkig)
Maar ik ga is ff met de beveiliging klooien, en als het lukt kan dit ook allemaal weg, ik kom er later wel op terug

Relax
Ik heb nu 10 albums toegevoegd, maar hoe ? via FireFox want Norton heeft mijn IE te goed beveiligd.
Dus via FireFox kan het wel.
Handug, Topic kan dicht, tenzij andere mensen zelfde probleem hebben.

MOZILLA FIREFOX downloaden.

maandje geleden ook al gemeld maar nog steeds dubbel

http://www.musicmeter.nl/al...

en

Yak
Welke van de twee is de juiste?

De laatste is het meest compleet (incl. track times), maar de 1e had al 5 stemmen...

...ik laat de keus aan de mod

dubbel

deze en die

sq
Ik vrees dat ik gisteren een dubbel album heb ingevoerd. 'Tent' van de Nits. Graag verwijderen bij binnekomst.

Ik vond het al vreemd dat alle oude Nits-albums er niet op stonden (en de latere wel). Maar dat had ik dus fout. Ze stonden onder 'The Nits'. Als je zoekt op 'Nits' krijg je ze niet te zien.

nog steeds

Lying Mouth schreef:
maandje geleden ook al gemeld maar nog steeds dubbel

en

Staan ook nog steeds dubbel...

Er zijn een paar albums van mij 'zoek' lijkt wel. Mijn recente toevoegingen komen er mooi bij, maar meer dan zeven plekken komen er nooit open. How come?

Er stonden er een aantal al vrij lang in de wacht idd, waarschijnlijk tgv van twijfel over de kwaliteit van de hoezen bij de crew. Bij deze 1tje goedgekeurd en 2 terug vanwege slechte hoeskwaliteit.

Ik wacht nog steeds op eentje van Chaka Khan. Toevoegingen die ik daarna gedaan heb staan er wel op.
Met Neil Young waren jullie heel snel, bedankt!

lebowski schreef:
dubbel

deze en die

derde en laatste kennisgeving

Ik denk dat je het best even een PM naar Yak kunt sturen

Marcel²
In De Site > Algemeen > Toevoegingen:

Bij Anny Schilder - Here I Am (1985):

Mojo Pin schreef:
Heintje, Benny Neyman, Anny Schilder...waar houdt het op?

Welk figuur voeg dit nou toe.

Marcel Jongeneel schreef:
Welk figuur voegt dit nou toe.

Je slaat de spijker op zijn kop Marcel. Ik begrijp er ook niets van. De moderators moeten het maar een keer uitleggen. Je komt te vaak naar mijn zin de meest buitenissige platen tegen, waar niemand op zit te wachten en waar ook niet op is gestemd. Je zou toch verwachten dat degene die verantwoordelijk is voor een toevoeging, de betreffende plaat ook echt kent en er een waardering aan geeft.

Edwin schreef:
Je slaat de spijker op zijn kop Marcel. Ik begrijp er ook niets van. De moderators moeten het maar een keer uitleggen. Je komt te vaak naar mijn zin de meest buitenissige platen tegen, waar niemand op zit te wachten en waar ook niet op is gestemd. Je zou toch verwachten dat degene die verantwoordelijk is voor een toevoeging, de betreffende plaat ook echt kent en er een waardering aan geeft.

Er zijn geen regels wat betreft het kennen van een album die je toevoegt. Iedereen mag zover ik weet albums toevoegen die er nog niet opstaan. Ik ben juist blij met de bijdrage van Marcel, iemand die tenminste het lef heeft om deze albums erop te zetten. Of het nou wel of niet mijn smaak is, zal me worst wezen, maar ik vind dat deze albums er ook gewoon op horen. Het is ook niet mijn smaak (in zijn geheel niet), maar iedereen is verschillend en laten we dat lekker zo houden!

Er zijn geen regels wat betreft het kennen van een album die je toevoegt. Iedereen mag zover ik weet albums toevoegen die er nog niet opstaan [/quote]

Mee eens, maar het doel van een toevoeging is toch juist om door middel van een waardering en bij voorkeur zelfs een toelichtend berichtje erbij bepaalde muziek onder de aandacht van andere users te brengen en eventueel een discussie op gang te brengen. De muziek waar we het hier over hebben (Heintje, Johnny, Ria Valk, Anny Schilder enz.) is naar mijn gevoel al lang geleden toegevoegd en al die tijd in een vacuüm blijven hangen, totdat iemand (in dit geval Marcel) in een melige bui wat berichtjes post, zodat ze eindelijk boven komen drijven op de updates pagina. Ik geloof echt niet dat Marcel degene is die ze heeft toegevoegd.

Edwin schreef:
Ik geloof echt niet dat Marcel degene is die ze heeft toegevoegd.

Als je klikt op het tabje statistieken, dan zie je wie het album toegevoegd heeft. En ze staan er allemaal maar sinds kort op, want zoals ik al zei, niemand heeft tot nu toe nog het lef gehad om ze toe te voegen.

Je hebt gelijk, ik kijk nooit verder dan de info pagina moet ik bekennen. Weer wat geleerd. Ik weet dat Marcel ruim 2000 platen heeft, maar nooit gedacht dat dit genre ook bij hem is vertegenwoordigd

Mojo Pin
Ik heb mijn lachspieren in ieder geval weer flink kunnen trainen

Edwin schreef:
(quote)

Wat een elitair geblaat over dit soort albums zeg.

Naar mijn idee horen ze gewoon op deze site: we willen zo compleet mogelijk zijn lijkt mij.

Mensen, we weten wel dat jullie het niks vinden. Dat hoeft niet tot in den treure benadrukt te worden telkens weer.
Dank aan degenen die een bijdrage leveren aan deze site (ja zeurpieten, draag ook je steentje eens flink bij i.p.v. schreeuwen vanaf de zijlijn).

Je hoeft dit soort albums niet aan te klikken!

titan (crew)
Inderdaad, wat een elitair gezeik. Anny Schilder heeft net zoveel recht op een plekje op musicmeter als elke andere willekeurige zanger, zangeres of band.

Behalve als die zanger, zangeres of band z'n repertoire (vooral) bestaat uit 12" releases met maar 2 nummers op.

Ik mis nog een aantal albums. Bestaat er een handleiding hoe ik albums kan toevoegen??

Allmusic
albums toevoegen (zie onderste regel)

Allmusic, bedankt!

neo
Eens met titan!

teutoon
Wat een gelul inderdaad. Dit is een muzieksite, dus hoe meer muziek hoe beter. Er zijn ook albums van Miles Davis waar nooit is gestemd en nooit is gereageerd.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.