MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Masimo schreef:
Graag zou ik 'Przyjdź aniele' van Ihor Cymbrows'kyj toevoegen (zie: deze link), maar het prepareren en oppoetsen van de hoes lijkt me voor iemand die zelfs onkundig is met paint een vrij onmogelijke zaak. Nu hebben albumtovenaars uit dit topic wel vaker uit onmogelijke hoezen een verfijnd exemplaar weten te toveren. Ditmaal vestig ik wederom mijn hoop op toevoeghulp
Naast die plaat van Cymbrows'kyj heb ik nog een problematisch geval: Japan Blues - Sells His Record Collection. Alle hoezen die ik kan vinden zijn te klein en lijken onscherp (of zou dit zo horen?) bv de hoezen: 1 2 3

ajax013 schreef:
Herhaald verzoek met hopelijk nu wel kans op succes:
Hierbij verzoek om toevoeghulp voor het album:
Ne Spreminjaj Me van de Sloveense singer-songwriter Ditka
Done

Svendra schreef:
Die RYM hoes is helaas te klein, hij bevat te weinig informatie om hem goed te krijgen.
De vergrote hoes van Discogs is met enige inspanning wel op te poetsen (heb nu zelf even geen tijd).
Zou bv een heruitgave van het origineel (maar dan in andere vorm: drie tracks ipv de originele 8 nummers) op de site mogen? Daar is het plaatje namelijk veel makkelijker van te vinden. Deze vs deze

Zou bv een heruitgave van het origineel (maar dan in andere vorm: drie tracks ipv de originele 8 nummers) op de site mogen?
Hmm nee, maar Ik heb de hoes van de oorspronkelijke uitgave een stuk verbeterd. Ik stuur even een PM

Wordt de crowdfundingsite PledgeMusic als een label gezien? Dat is toch zeker in Eigen Beheer?

Pledge

voorbeeld: Jo Harman - People We Become (2017)
JO HARMAN: People We Become on PledgeMusic

Een van de mooiste van Ed staat niet op de site!

IP blocked - rateyourmusic.com

Bvd!

Zou iemand deze albums willen toevoegen?

Venenum - Trance of Death
Bereft - Lands

Alvast bedankt.

Ik ga even met de toevoegverzoeken van Don en Kronos aan de slag.

Kronos The Three Sounds - Bottoms Up staat al een tijdje op de site maar dan onder The 3 sounds - Bottoms Up.

Edit: Hal McKusick Quartet - East Coast Jazz Series No. 8 kan ik geen goede hoes voor vinden.

Edit2: Kenny Dorham Quartet Featuring Ernie Henry - 2 Horns, 2 Rhythm staat ook al een tijd op de site, maar stond enkel onder Kenny Dorham en dat heb ik aangepast.

Edit3: The Johnny Griffin And "Lockjaw" Davis Quintet - Tough Tenor Favorites kan ik geen goede hoes voor vinden.

Edit4: Dizzy Gillespie With Sonny Rollins And Sonny Stitt - Duets is ook geen goede hoes voor te vinden.

Edit5: Curtis Fuller's Quintet - Blues-ette (1959) staat sinds januari op de site.

Edit6: Max Roach Plus Four ‎– Quiet As It's Kept kan ik geen goede hoes voor vinden en helaas voor Paul Gonsalves ‎– Ellingtonia Moods And Blues ook niet.

Bedankt trebremmit.

Graag gedaan.

Beide verzoekjes van Don staan er inmiddels ook op.

Misschien kunnen andere users of crewleden nog goede hoezen vinden voor de ontbrekende verzoekjes van Kronos? Zal wel moeilijk worden maar wie weet.

Hieronder de albums die nog toegevoegd kunnen worden. Als ik komende week meer tijd heb ga ik zeker nog zoeken naar goede hoesjes.

Paul Gonsalves - Ellingtonia Moods And Blues (CD, Album) at Discogs

Dizzy Gillespie With Sonny Rollins And Sonny Stitt - Duets at Discogs

Dat klopt niet helemaal, ik heb er toch nog vier toegevoegd, zie: https://www.musicmeter.nl/album/additionupdates

Nog beter! Bericht aangepast.

Mooi, dan ga ik nu slapen.

Kronos schreef:
Hieronder de albums die nog toegevoegd kunnen worden. Als ik komende week meer tijd heb ga ik zeker nog zoeken naar goede hoesjes.

The Johnny Griffin And "Lockjaw" Davis Quintet* - Tough Tenor Favorites at Discogs

Hier een plaatje

Super! Daar probeer ik het mee.

Kronos schreef:
Max Roach Plus Four - Quiet As It's Kept (CD, Album) at Discogs

Deze lijkt me bruikbaar

Ook daarvan staat de toevoeging inmiddels in de wacht. Nog maar drie te gaan.

Kronos schreef:
Paul Gonsalves - Ellingtonia Moods And Blues (CD, Album) at Discogs
Hal McKusick Quartet - East Coast Jazz Series No. 8 at Discogs

Van de eerste alleen een 500x500 plaatje hier
Van de tweede voldoet deze hopelijk

Die van Gonsalves is niet de originele hoes, die mag dus niet.
Die andere is wel aardig, en kan er wel op.

Deren Bliksem schreef:
Een van de mooiste van Ed staat niet op de site!

IP blocked - rateyourmusic.com

Bvd!

Wellicht is dit een betere link? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn?

Ed Kuepper - Lost Cities (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Njal schreef:
Van de eerste alleen een 500x500 plaatje hier
Van de tweede voldoet deze hopelijk

Bedankt Njal. Die van Hal McKusick Quartet staat in de wachtrij.

trebremmit schreef:
Die van Gonsalves is niet de originele hoes, die mag dus niet.

De hoes is van de LP uit 1971.
Die andere hoes (met foto van Gonsalves) is van een CD uit 1997.

Je hebt helemaal gelijk, ik keek naar discogs en daar stond bij de master de verkeerde hoes blijkbaar.

Njal schreef:
Die andere hoes (met foto van Gonsalves) is van een CD uit 1997.

trebremmit schreef:
Je hebt helemaal gelijk, ik keek naar discogs en daar stond bij de master de verkeerde hoes blijkbaar.

Op discogs lijkt het originele album gewoon niet op te staan. Volgens wiki en allmusic is het van 1960. En dan heeft het, volgens wiki tenminste, toch weer die andere hoes.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ellingtonia_Moods_and_Blues#cite_note-1

Volgens de achterkant van de LP zijn de opnames van een sessie van 29 februari 1960, maar is de LP uit 1971 de eerste keer dat ze worden uitgegeven (A previously unissued session).

Oké, dan voeg ik 'm zo toe, Njal.

Nogmaals bedankt.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:06 uur

geplaatst: vandaag om 19:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.