De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2017, 18:06 uur
Holden schreef:
Is het mogelijk het album (https://www.musicmeter.nl/album/542154) toe te voegen aan samenwerkingen van Alasdair Roberts (https://www.musicmeter.nl/artist/21351) ? Thanks!
Is het mogelijk het album (https://www.musicmeter.nl/album/542154) toe te voegen aan samenwerkingen van Alasdair Roberts (https://www.musicmeter.nl/artist/21351) ? Thanks!
Done.
1
geplaatst: 10 januari 2017, 19:17 uur
0
geplaatst: 15 januari 2017, 11:01 uur
Ik heb zojuist mijn recensie afgerond over het album Prov a si noe til meg na van de Noorse folkformatie Valkyrien. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan helpen om het album toe te voegen, zodat ik vervolgens mijn recensie kan toevoegen.
Bij voorbaat mijn dank.
Prøv Å Si Noe Til Meg Nå by Valkyrien on Apple Music - itunes.apple.com
Bij voorbaat mijn dank.
Prøv Å Si Noe Til Meg Nå by Valkyrien on Apple Music - itunes.apple.com
0
geplaatst: 15 januari 2017, 13:25 uur
Kan het volgende album/werk worden toegevoegd (het is wat mij betreft nota bene zo ongeveer het meest briljante werk van de 20ste eeuw...)?
bol.com | Berio: Laborintus 2 / Berio, Ensemble Musique Vivante, L. Berio & Luciano...
bol.com | Berio: Laborintus 2 / Berio, Ensemble Musique Vivante, L. Berio & Luciano...
0
geplaatst: 15 januari 2017, 15:18 uur
Geen klassieke muziek op Musicmeter. Daar is in andere topics al oeverloos over gediscusieerd geweest 

0
geplaatst: 15 januari 2017, 16:49 uur
1
geplaatst: 15 januari 2017, 18:06 uur
SébastienY schreef:
Geen klassieke muziek op Musicmeter. Daar is in andere topics al oeverloos over gediscusieerd geweest
Sorry, ik ben nieuw hier. Ik ontdekte zojuist dat zelfs Mozart niets heeft op de site waardoor ik al begon te vermoeden dat klassieke muziek hier niet kan worden besproken (hetgeen ik om praktische redenen ook wel begrijp, want ga je dan werken of CD's, de compositie of de uitvoeringen ervan bespreken, etc).

0
geplaatst: 15 januari 2017, 18:36 uur
De Filosoof schreef:
Sorry, ik ben nieuw hier. Ik ontdekte zojuist dat zelfs Mozart niets heeft op de site waardoor ik al begon te vermoeden dat klassieke muziek hier niet kan worden besproken (hetgeen ik om praktische redenen ook wel begrijp, want ga je dan werken of CD's, de compositie of de uitvoeringen ervan bespreken, etc).
(quote)
Hier kan je wel naar hartenlust palaveren over klassieke muziek, De Filosoof.

Welkom!
0
geplaatst: 15 januari 2017, 19:01 uur
Dank, AOVV!
Overigens, Laborintus II staat wel op musicmeter want Mike Patton (ex-Faith No More) heeft er ook een versie van opgenomen:
Mike Patton - Laborintus II (2012)
Dat is niet de beste versie van het geniale werk, maar dat zal ik aldaar wel vertellen.
Overigens, Laborintus II staat wel op musicmeter want Mike Patton (ex-Faith No More) heeft er ook een versie van opgenomen:
Mike Patton - Laborintus II (2012)
Dat is niet de beste versie van het geniale werk, maar dat zal ik aldaar wel vertellen.

0
geplaatst: 16 januari 2017, 01:32 uur
Iemand zin om de discografie van Critters Buggin toe te voegen? Een experimenteel jazztrio met onder andere Matt Chamberlain, die ook nog even bij Pearl Jam drumde.
0
geplaatst: 16 januari 2017, 17:21 uur
ArnoldusK schreef:
Deze heerlijke garage verzamelaars mogen er op:
Various - Trans-World Punk Rave-Up Volume Two (Vinyl, LP) at Discogs
Various - Trans-World Punk Rave-Up Volume One (Vinyl, LP) at Discogs
Deze heerlijke garage verzamelaars mogen er op:
Various - Trans-World Punk Rave-Up Volume Two (Vinyl, LP) at Discogs
Various - Trans-World Punk Rave-Up Volume One (Vinyl, LP) at Discogs
En ik zag dat deze vrienden er nog niet op stonden... Voor de echte hardcore-toevoeger.... Anyone?

0
geplaatst: 16 januari 2017, 19:09 uur
Zou iemand deze kunnen toevoegen?
Turia - Dede Kondre
Alvast bedankt.
Turia - Dede Kondre
Alvast bedankt.

0
geplaatst: 16 januari 2017, 20:18 uur
ArnoldusK schreef:
En ik zag dat deze vrienden er nog niet op stonden... Voor de echte hardcore-toevoeger.... Anyone?
Dit betreft onofficiële releases, en aangezien we steeds de originele releases hanteren en geen reissues kunnen deze dan jammer genoeg niet op de site helaas.
1
geplaatst: 16 januari 2017, 20:44 uur
0
geplaatst: 18 januari 2017, 10:09 uur
Clémence Savelli – Le cœur comme une bombe is een fantastisch album dat zo'n 3 maanden geleden uitkwam en plek 1 kreeg toebedeeld in mijn Jaarlijst Franstalig 2016.
Helaas ontbreekt dit album vooralsnog in de database, vandaar via dit bericht een verzoek om assistentie voor het toevoegen van dit album. Dan kan ik mijn lovende recensie plaatsen.
Bij voorbaat mijn dank.
Le cœur comme une bombe by Clémence Savelli on iTunes - itunes.apple.com
Helaas ontbreekt dit album vooralsnog in de database, vandaar via dit bericht een verzoek om assistentie voor het toevoegen van dit album. Dan kan ik mijn lovende recensie plaatsen.
Bij voorbaat mijn dank.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 18 januari 2017, 10:17 uur
ajax013 schreef:
Clémence Savelli – Le cœur comme une bombe is een fantastisch album dat zo'n 3 maanden geleden uitkwam en plek 1 kreeg toebedeeld in mijn Jaarlijst Franstalig 2016.
Bij voorbaat mijn dank.
Bij voorbaat mijn dank.
Clémence Savelli - Le Cœur Comme une Bombe

0
geplaatst: 19 januari 2017, 08:37 uur
Heeft iemand wellicht interesse om deze albums toe te voegen?
Lang leve de opera - Jasperina de Jong - Muziekweb betreft liedjes uit de opera/musical "Lang leve de opera" van Jasperina de Jong en Lieuwe Visser, geschreven door Ivo de Wijs en Joop Stokkermans.
Vrij! - Jeroen van Merwijk - Muziekweb is het rockalbum van cabaretier Jeroen van Merwijk.
Greatest hits - The Shooting Party - Muziekweb is een live-album van The Shooting Party.
Bij voorbaat dank!
Lang leve de opera - Jasperina de Jong - Muziekweb betreft liedjes uit de opera/musical "Lang leve de opera" van Jasperina de Jong en Lieuwe Visser, geschreven door Ivo de Wijs en Joop Stokkermans.
Vrij! - Jeroen van Merwijk - Muziekweb is het rockalbum van cabaretier Jeroen van Merwijk.
Greatest hits - The Shooting Party - Muziekweb is een live-album van The Shooting Party.
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 20 januari 2017, 21:11 uur
Alex Wiley & Mike Gao - Village Party III: Stoner Symphony (2017)
01. Lifted 3:15
02. Pass It to Me (feat. Kembe X) 4:10
03. Still Calling (feat. Jay Prince) 4:14
04. Time (feat. Hippie Sabotage) 4:10
05. Dope 4 the Low (feat. Kembe X) 3:38
06. Red Pill (Mike Gao Remix) 2:32
07. Get Out My Way 2:24
08. Lay Low (feat. Phoelix & Losco) 2:16
09. Automatic (feat. Mick Jenkins) 3:37
10. Miami Freestyle 2:02
11. iNEEDTHAT (Mike Gao Remix) 3:21
12. See Me High 3:31
13. Quicksilver (feat. Kembe X) 3:05
14. Home Tonight (feat. Jean Deaux) 4:01
15. Untitled 3 (Mike Gao Remix) 3:14
Eigen beheer
Verenigde Staten
Tijdsduur: 48:10
iTunes: 'Village Party III: Stoner Symphony' van Alex Wiley & Mike Gao op Apple Music - itunes.apple.com
Spotify: Village Party III: Stoner Symphony by Alex Wiley on Spotify - open.spotify.com
Cover: https://d3rt1990lpmkn.cloudfront.net/640/4267f20b30438a245b517cb2ea4273de63095c0b
01. Lifted 3:15
02. Pass It to Me (feat. Kembe X) 4:10
03. Still Calling (feat. Jay Prince) 4:14
04. Time (feat. Hippie Sabotage) 4:10
05. Dope 4 the Low (feat. Kembe X) 3:38
06. Red Pill (Mike Gao Remix) 2:32
07. Get Out My Way 2:24
08. Lay Low (feat. Phoelix & Losco) 2:16
09. Automatic (feat. Mick Jenkins) 3:37
10. Miami Freestyle 2:02
11. iNEEDTHAT (Mike Gao Remix) 3:21
12. See Me High 3:31
13. Quicksilver (feat. Kembe X) 3:05
14. Home Tonight (feat. Jean Deaux) 4:01
15. Untitled 3 (Mike Gao Remix) 3:14
Eigen beheer
Verenigde Staten
Tijdsduur: 48:10
iTunes: 'Village Party III: Stoner Symphony' van Alex Wiley & Mike Gao op Apple Music - itunes.apple.com
Spotify: Village Party III: Stoner Symphony by Alex Wiley on Spotify - open.spotify.com
Cover: https://d3rt1990lpmkn.cloudfront.net/640/4267f20b30438a245b517cb2ea4273de63095c0b
0
geplaatst: 20 januari 2017, 21:49 uur
NovaChe schreef:
Zo goed?
0
geplaatst: 20 januari 2017, 21:57 uur
Electronic/HipHop (misschien combi?)
En ik had de links erbij gedaan van iTunes en Spotify...
Voor de rest prima

dazzler Thnx !!!
0
geplaatst: 21 januari 2017, 11:47 uur
Charles Kelley - The Driver (2016)
Charles Kelly - The Driver (2016)
Dubbel toegevoegd. Bovenste is als eerste toegevoegd, heeft de juist spelwijze en heeft als enige van de twee een aantal stemmen.
Dubbel toegevoegd. Bovenste is als eerste toegevoegd, heeft de juist spelwijze en heeft als enige van de twee een aantal stemmen.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 21 januari 2017, 12:05 uur
LuukRamaker schreef:
Bedankt, dubbele toevoeging verwijderd.
0
geplaatst: 22 januari 2017, 15:08 uur
Die van Jasperina de Jong neigt m.i. toch teveel naar klassieke muziek en kan derhalve niet op de site helaas; de andere twee zal ik wel even voor je gaan toevoegen.

0
geplaatst: 22 januari 2017, 16:25 uur
brajoapau schreef:
Die van Jasperina de Jong neigt m.i. toch teveel naar klassieke muziek en kan derhalve niet op de site
Die van Jasperina de Jong neigt m.i. toch teveel naar klassieke muziek en kan derhalve niet op de site
De componist in kwestie (Joop Stokkermans) lijkt me toch geen echte "klassieke muziek" componist.
Gaat het niet vooral om een parodie op opera?
Joop Stokkermans - Wikipedia - nl.wikipedia.org
0
geplaatst: 22 januari 2017, 17:04 uur
Dank!
dazzler schreef:
De componist in kwestie (Joop Stokkermans) lijkt me toch geen echte "klassieke muziek" componist. Gaat het niet vooral om een parodie op opera?
Het is een soort kruising tussen een musical en een opera, doordat ook de dialogen gezongen zijn. Het is inderdaad ook wel een parodie op opera, maar wel in operavorm, dus het is strikt genomen wel een opera.De componist in kwestie (Joop Stokkermans) lijkt me toch geen echte "klassieke muziek" componist. Gaat het niet vooral om een parodie op opera?
0
geplaatst: 22 januari 2017, 17:08 uur
Oordeel zelf maar even, maar m.i. neigt het toch eerder naar klassiek dan pop.
Je hebt gelijk. 't Is jammer, maar helaas.
In ieder geval bedankt voor het toevoegen van de andere twee albums!* denotes required fields.